[1.6TD All] Turbosprężarka, kilka pytań.
[1.6TD All] Turbosprężarka, kilka pytań.
Witam, w związku z tym, ze moje turbo dogorywa, miałabym kilka pytań, ponieważ chciałbym sobie pewne sprawy rozwazyc i przemyślec, oprócz regeneracji obecnej mam jeszcze inne pomysły.. czasu jeszcze troche mam, moja się z dnia na dzien nie rozleci, autko sie toczy
tak wygląda turbina Garret, którą mam u siebie....
kliknij aby powiekszyc
bardzo lubię moją audiczkę, musze przyznać i szybko z niej nie zrezygnuję, ale niestety te 80 koni to jest dla mnie za mało... jest to upierdliwe na trasie, bo nie mozna sobie myknąc, trzeba czekac az miejsca bedzie duzo i analogicznie skręt w lewo na zatłoczonym skrzyzowaniu, co tu mówic sami wiecie i teraz mam dylemat, chodzi mi po głowie wsadzenie czegoś tam odrobinke wiekszego, zeby chociaz te 90 koni miał jak zwykła benzyna
jestem bardzo ciekawa Waszych opini koledzy na temat mojego pomysłu i podpowiedzi jakie tam pasują turbinki (wiem, ze jakieś z VW tylko nie wiem własnie jak z mocowaniami ip.), chciałbym to sobie wszystko przemyślec, póki moja konczaca się turbina daje mi ten czas
tak wygląda turbina Garret, którą mam u siebie....
kliknij aby powiekszyc
bardzo lubię moją audiczkę, musze przyznać i szybko z niej nie zrezygnuję, ale niestety te 80 koni to jest dla mnie za mało... jest to upierdliwe na trasie, bo nie mozna sobie myknąc, trzeba czekac az miejsca bedzie duzo i analogicznie skręt w lewo na zatłoczonym skrzyzowaniu, co tu mówic sami wiecie i teraz mam dylemat, chodzi mi po głowie wsadzenie czegoś tam odrobinke wiekszego, zeby chociaz te 90 koni miał jak zwykła benzyna
jestem bardzo ciekawa Waszych opini koledzy na temat mojego pomysłu i podpowiedzi jakie tam pasują turbinki (wiem, ze jakieś z VW tylko nie wiem własnie jak z mocowaniami ip.), chciałbym to sobie wszystko przemyślec, póki moja konczaca się turbina daje mi ten czas
Ostatnio zmieniony 09 maja 2009, 15:37 przez Gosia, łącznie zmieniany 2 razy.
to t2 albo t3 ale chyba t3:P Jesli to T3 to jej potencjal jest nie maly i oscyluje pod 200kuni jak nie lepiej:P Jesli chcesz podniesc dynamike to regeneruj badz kup uzywke w bdb. stanie + podkrecenie dawki paliwa i przekrecenie pina i powinno starczyc:) Grubsze mody wymagaja juz grzebania i troche waluty:P
normalna jazda spalanie moze byc nawet mniejsze, butowanie = troszke wiecej niz przed zmiana:P
jak podkrecisz turbinke i pompe to wg mnie zadnego wplywu na zywotnosc to nie bedzie mialo:P co innego jak planujesz taka moc jak nasi koledzy z sasiedniego forum golfa...
A u mnie przeszczep turbiny z a6 2.5 180km zakonczyl sie szybszym zuzyciem tulejki na korbowodzie(prawdopodobnie ukryta wada, bo tylko na 1garze)
jak podkrecisz turbinke i pompe to wg mnie zadnego wplywu na zywotnosc to nie bedzie mialo:P co innego jak planujesz taka moc jak nasi koledzy z sasiedniego forum golfa...
A u mnie przeszczep turbiny z a6 2.5 180km zakonczyl sie szybszym zuzyciem tulejki na korbowodzie(prawdopodobnie ukryta wada, bo tylko na 1garze)
Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 19:01 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
nie no, bez przesady ja juz nie szaleje chodzi mi tylko o to, co w tym pierwszym poście pisałam, ze kiedy potrzeba to zeby on się trochę zerwał, kiedy potrzeba skręcic, wyjechac z bocznej, wyprzedzic itp.mrozoo pisze:co innego jak planujesz taka moc jak nasi koledzy z sasiedniego forum golfa...
Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 19:03 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
teraz nie chodzi chyba już wcale, chodzi jak zwykły diesel, zadymia mi jeszcze nieraz zamiast się wkręcac (kat wtrysku po zmianie rozrzadu tez jest nie teges, ale to bedzie zrobione jutro na zegar... dzis to wszystko oglądał mechanik tylko od diesli, i to ze turbina się konczy to potwierdził moje obawy ), jest padaka i ma luzy na wiatraczku wyczuwalne.... więc tak czy tak coś musze z turbiną robicVision pisze:ciekawi mnie jak to ci chodzi że narzekasz na moc ,
Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 19:09 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
kazdaa ma luz nawet nowa,,, tu masz link jak samemu ja zdiagnozowac http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234430
https://audi80.pl/zwiekszenie-mocy-1 ... t24574.htm
Tutaj masz cały temat krok po kroku o zwiększaniu mocy w TD [SB] i [AAZ]
Tutaj masz cały temat krok po kroku o zwiększaniu mocy w TD [SB] i [AAZ]
zadymia mi jeszcze olejem zamiast się wkręcac.... wszystkie objawy padaki ma :cry: jutro jestem umówiona jeszcze na ustawienie tych kątów wtrysków i pomiar kompresji w silniku.... poprostu jesli ta kompresja będzie OK, bede tylko kombinowac z turbina (inna albo regeneracja tej) a jak tamto bedzie tez nie teges to normalnie nie wiem co dalej... ale pewnie przeszczep, bo nie opłacało by się robic wszystkiego
jak masz pozny kat wtrysku to bedzie dymil jak stary traktor, niech ci ustawi porzadnie mechanior kat wtrysku na ksiazkowa wartosc 0,9 - 1mm , i wtedy jazda,Gosia pisze:zadymia mi jeszcze olejem zamiast się wkręcac.... wszystkie objawy padaki ma :cry: jutro jestem umówiona jeszcze na ustawienie tych kątów wtrysków i pomiar kompresji w silniku.... poprostu jesli ta kompresja będzie OK, bede tylko kombinowac z turbina (inna albo regeneracja tej) a jak tamto bedzie tez nie teges to normalnie nie wiem co dalej... ale pewnie przeszczep, bo nie opłacało by się robic wszystkiego
chociaz ten mechanik od diesli jak dzis to oglądał tak wstepnie i przejechał sie tym moim autkiem, pocieszał mnie ze silnik na umierający nie wygląda, tylko ta turbina ale jutro kompresje zrobimy, zebym wszystko wiedziała na czym stoje i co dalej robić, a kąty mi ustawi tak czy tak - według niego na chwilę obecną mają te kąty za wysokie wartości, ale to tylko z rozmowy, jutro na 9 rano mam byc
i jeszcze jedno, ja byłam kiedys przekonana, ze mam turbine z RA tą 80KM, niestety mam turbine z osprzetu CY i one miały 70KM... niestety nikt wczesniej nie umiał tych turbin odróznić
i jeszcze jedno, ja byłam kiedys przekonana, ze mam turbine z RA tą 80KM, niestety mam turbine z osprzetu CY i one miały 70KM... niestety nikt wczesniej nie umiał tych turbin odróznić
Ostatnio zmieniony 07 maja 2009, 19:51 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.