[b4 1.9 td] utrzymuje około 94 c
[b4 1.9 td] utrzymuje około 94 c
Witam mam pytanie czy mam sie przejmować bo na pełnym baku nie przejade 1000 km około 800 km teraz zatankowałem 60 litrow i przejechałem 700 ; ,Ostatnio wymieniłem termostat na wahlera i czujnik temp bo utrzymywała sie temp około 68 c po wymianie teraz koło 93-4 po około 5 km i tak sie utrzymuje , korek powinien puszczac powietrze gdy sie nacisnie wąż ?? czy nie powinien ? bo na tym co nie puszcza weże sa strasznie twarde mam stary ktory puszcza i nowy ktory nie puszcza , czy to uszczelka pod głowica??
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
co od temperatury to sie nie przejmuj u mnie też jest lekko ponad 90 stopni natomiast co do spalania okres zimowy mój też kotłuje jak smok zobaczymy teraz jak temperatura juz jest wyższa za oknem.Na spalanie działa parę czynników temperatura styl jazdy odcinki jakie pokonujesz i czy nie leją wtryski
Natomiast co do twardych węży wygląda na uszczelkę ale musiałbyś sprawdzic w warsztacie
test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.
Natomiast co do twardych węży wygląda na uszczelkę ale musiałbyś sprawdzic w warsztacie
test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Wszytko zależy co znaczy że masz twarde węże bo po nagrzaniu samochodu węże muszą być twarde bo się zwiększa ciśnienie.Wiadomo że nie twarde jak kamień tylko muszą dać się lekko ugiąć.Co do korka to korek jest tak zbudowany żeby utrzymywał odpowiednie ciśnienie chyba 1,2 - 1,5 bar. Co do spalania to moim zdaniem dużo za dużo nawet dla zimy.Jak zatankowałeś 60 litrów i przejechałeś 700km to wychodzi ponad 11 litrów na 100km.Sprawdź czy gdzieś ci nie wycieka paliwo zwłaszcza przewody paliwowe idące od baku... Aha i pamiętaj by po odkręceniu korka na gorącym silniku odkręcić go znów jak będzie układ zimny by wyrównać ciśnienie...
Filtry wszystkie wymienone 5 tys temu z olejem Jak audi stoi to nie cieknie nic bo auto czesto stoi na ulicy przed domem ,td nie podepne pod kompa ;/
Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 17:47 przez Siwy232, łącznie zmieniany 1 raz.
jak zrobi ci sie poduszka powietrzna to nic sie samo nie zrobi , predzej ci plyn wywali korkiemMUNIOR pisze:Nic nie musi pamietać ,sprawny układ odpowietrza się sam po nagrzaniu i otwarciu termostatu ...żadne dodatkowe zabiegi nie są koniecznezwierzak213a2 pisze:Pamietaj ze trzeba dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia
podstaw moze jeszcze jeden korek i zobacz jak bedzie moze jest wadliwy . Cisnienie w ukladzie musi byc bo inaczej nie bedzie on pracowal poprawnie .
[ Dodano: 2012-02-23, 18:00 ]
ale jak ci wskazuje wiecej mysle ze jest jednak powietrze w ukladzie lub nie ma dobrego obiegu chlodziwa
[ Dodano: 2012-02-23, 18:02 ]
lub tez wkazania ci przeklamuja poprostu
[ Dodano: 2012-02-23, 18:00 ]
ale jak ci wskazuje wiecej mysle ze jest jednak powietrze w ukladzie lub nie ma dobrego obiegu chlodziwa
[ Dodano: 2012-02-23, 18:02 ]
lub tez wkazania ci przeklamuja poprostu
mam nowy ktory nie puszcza ale sa twarde węże a na tym co puszcza to po przejechaniu około 5 km sie nagrzewa do 93 94 i tak trzyma :?: :?: :?:
[ Dodano: 2012-02-23, 18:02 ]
Boje sie jezdzic na tym nowym korku ze mi pompe wody rozsadzi :shock:
[ Dodano: 2012-02-23, 18:04 ]
Ogolnie termostat był walniety i czujnik i temp była około 68 c po wyumienie trzyma tak jak mowiłem :-o
[ Dodano: 2012-02-23, 18:02 ]
Boje sie jezdzic na tym nowym korku ze mi pompe wody rozsadzi :shock:
[ Dodano: 2012-02-23, 18:04 ]
Ogolnie termostat był walniety i czujnik i temp była około 68 c po wyumienie trzyma tak jak mowiłem :-o