Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 80 1.6 TD RA]Wyciek oleju

ODPOWIEDZ
mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

[B3 80 1.6 TD RA]Wyciek oleju

Post autor: mireko » 31 lip 2008, 21:56

Witam.W moim motorku sączy się olej z kolektora.Niedużo,ale jednak.Co to może być-głowica(uszczelniacze),czy koniec turbinki? :roll:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 sie 2008, 17:48

mireko pisze:W moim motorku sączy się olej z kolektora
Sam napsiałes co jest i pytasz sie co mogło sie stac?!???! Olej moze saczyc sie albo z podk pokrywy zaworów - albo spod kolektora ssacego (w TD to normalne w dolocie panuje mgła olejowa) badz z nieszczelnej odmy to samo co w dolocie - z powrotu oleju z turbiny badz z pod samej głowicy jak zajedzesz jeszcze nizej to z miski wiec opcji nie ma po tamtej stronie silnka <ok> Pier obmyj wszystko dokładnie benzyna ekstrakcyjna pojedzisz i zlokalizuj dokładnie ten wyciek potem mozesz wziasc sie za usuniecie "usterki" Powodzenia <ok>

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 01 sie 2008, 20:51

Spod pokrywy zaworów nie-niedawno zmieniona uszczelka i jest sucho.Sączy się z kolektora ssącego,ale przedtem tak mocno nie było.
Dziś zdjąłem przewody do i od turbiny i oleju w przewodach było tylko tyle,że były tłuste,ale nie mokre.Pocieszam się tym,że mocniej wyciekać nie będzie i turbina może jeszcze nie umiera.
Pozdraiwam. ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 sie 2008, 07:32

Olej w przewodach od turba ma byc nawet w nowym aucie jest a turbo umrze dopiero jak przestanie pompowac badz palic olej w ilosciach hurtowych co nie oznacza ze odrazu przestanie dzialac bo tak staje sie dosc rzadko, aby dokrecić kolektor ssacy musisz i tak wyjać badz osunac turbo i odkrecić kolektor wydechowy bo inaczje nie dostaniesz sie do ssacego, kup nowa uszczelke zmien i po kłopocie <ok>

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 02 sie 2008, 20:01

Wiem z tym dostępem,ale myślę,że to może "zła" seria paliwa z Białoruśki.Mam turbo dobre,ale z poprzedniego motorka(Garret3)-gwizdała,ale ciągła zajefajnie.Myślę nad zmianą turbawki,ale ta poprzednia nie ma chłodzenia płynem i jest problem z zaślepieniem otworu w bloku i przewodu doprawadzającego.
Ten motor jakoś chodzi,ale boję się,że po zmianach znowu będzie autko na "klockach".
Martwi mnie spadek mocy i kopcenie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl