ludzie, ludzie.... uczcie się czytać wszystko :!:
kolega ma starego kondona z komorami wstępnymi TD, a nie TDIka...
nie ma żadnych przepływek, spalanie w AAZ jest zawsze większe niż w 1Zeciorze...
ale kolego, na dystansie 50km to nic nie sprawdzisz... przejedź minimum 500 i będziesz wiedział co i jak... ja u siebie test robiłem przy przebiegu 2000km i wiem, że jest on miarodajny
[80 b4 1.9 TD] Za dużo pali :(
ja przejechalem wiecej przeciez niz 50 km Wy mnie zle zrozumieliscie chodzilo mi o to ze po tym pomiarze ile pali wlewam teraz zawsze przykladowo za 20zł to jest obecnie jakies 5,5 litra ON noi robie na tym ok 65km i od nowa wlewam... a autkiem tym zrobilem juz ok 1500 km na trasie jak jechalem do KRakowa to po wskazowce i po tym ile zatankowalem wyszlo mi jakies niecale 8,5 litra jak bylo ok 0 stopni na polku a na miescie łyka mi ok 9 litrow ON.....
Najlepszy sposób sprawdzenia to tankowanie do pełna. Zatankuj, wyzeruj mały licznik, jeździj aż spalisz przynajmniej połowę, ale najlepiej do do rezerwy, i ponownie zatankuj do pełna. Będziesz wiedział ile litrów spaliłeś i jaki dystans przejechałeś. Proste obliczenie i masz wiarygodną informację na temat spalania twojego samochodu.
Sprawdzanie za pomoća położenia zegara jest mało skuteczne. Jeżeli odległość od 1/2 do 1 wynosi 1 centymetr, który odpowiada 33 litrom paliwa, to różnica 1 mm daje nam 3,3 litra paliwa. A ten jeden milimetr uzyskasz chociażby patrząc pod innym kontem na zegar.
W ten sposób nigdy nie uzyskasz pewności.
Tankowanie do pełna to najlepsza metoda. Tym skuteczniejsza im dłuższy dystans pomiaru.
I stacji benzynowej nie będziesz musiał częst odwiedzać.
Wstaw wyniki pomiartu jak już je będziesz miał. jestem ciekaw, się będą różnić od tych robionych na oko i zegar.
Sprawdzanie za pomoća położenia zegara jest mało skuteczne. Jeżeli odległość od 1/2 do 1 wynosi 1 centymetr, który odpowiada 33 litrom paliwa, to różnica 1 mm daje nam 3,3 litra paliwa. A ten jeden milimetr uzyskasz chociażby patrząc pod innym kontem na zegar.
W ten sposób nigdy nie uzyskasz pewności.
Tankowanie do pełna to najlepsza metoda. Tym skuteczniejsza im dłuższy dystans pomiaru.
I stacji benzynowej nie będziesz musiał częst odwiedzać.
Wstaw wyniki pomiartu jak już je będziesz miał. jestem ciekaw, się będą różnić od tych robionych na oko i zegar.