[A4 B5 1,9 110km TDI] Automat, poczatek tłoczenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lis 2009, 13:48
[A4 B5 1,9 110km TDI] Automat, poczatek tłoczenia.
Mam audi 80 b3 z ustawienim rozrządu nie mam problemu,chciałem synowi ustawic w a4b5 110km98r.imam problem pompa jest tu innego rodzaju a dodatkowo jest brak znaku GMP na kole zamachowym moze ktoś wie jak to się poprawnie ustawia.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, 22:39 przez krzysztof7, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lis 2009, 13:48
aidi a4 b5
Niestety przeglądałem powli całe koło i tego znaku nie ma są jakies robione ręcznie ale to nie fabryczne,mój błąd,że nie zaznaczyłem .
Jesli nie mozesz znalesc znaku na kole zamachowym to wykres swiece zarowa na pierwszym cylindrze i wloz do niego cos dlugiego i powoli obracaj rozrzadem az tlok bedzie w gorze i wtedy szukaj najblizszego znaku w poblizu tego miejsca.Kiedys sie spotkalem z takim przypadkiem( w passacie) ze nie bylo zadnego znaku na kole Ale w ten sposob udalo sie ustawic.
A pompe blokujesz wsadzajac nasadke 11mm (Dluga) pasuje idealnie pozdro
A pompe blokujesz wsadzajac nasadke 11mm (Dluga) pasuje idealnie pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lis 2009, 13:48
audi a4b5
Kolego Jarek tego znaku na kole zamachowym nie mam napewno ,mam pytanie na wale korbowym jes taki mały nadlew ,który wchodzi w otwór koła pasowego czy może byc to znak gmp.
[ Dodano: 2010-09-29, 23:48 ]
Wykręciłem swiecę zarowa i za pomoca pręcika znalazłem w którym miejscu ma być koło zamachowe dla pewnosci wykręciłem wtryskiwacz włożyłem wężyk nadole trzymałem go w kształcie litery U wlałem trochę oleju kręcąc wałem dokładie sprawdziłem,na kole zamachowym dałem znaczek na te stare znaczki uszkodziłem 2 popychacze,maja luzy i nie mogłem zapalić.Muszę je wymienic i jeszcze raz ustawić rozrząd.
[ Dodano: 2010-10-22, 22:07 ]
[quote="krzysztof7"]Kolego Jarek tego znaku na kole zamachowym nie mam napewno ,mam pytanie na wale korbowym jes taki mały nadlew ,który wchodzi w otwór koła pasowego czy może byc to znak gmp.
[ Dodano: 2010-09-29, 23:48 ]
Wykręciłem swiecę zarowa i za pomoca pręcika znalazłem w którym miejscu ma być koło zamachowe dla pewnosci wykręciłem wtryskiwacz włożyłem wężyk nadole trzymałem go w kształcie litery U wlałem trochę oleju kręcąc wałem dokładie sprawdziłem,na kole zamachowym dałem znaczek .Na innych forach niektórzy tez mają z tym {0} na kole problem.
[ Dodano: 2010-09-29, 23:48 ]
Wykręciłem swiecę zarowa i za pomoca pręcika znalazłem w którym miejscu ma być koło zamachowe dla pewnosci wykręciłem wtryskiwacz włożyłem wężyk nadole trzymałem go w kształcie litery U wlałem trochę oleju kręcąc wałem dokładie sprawdziłem,na kole zamachowym dałem znaczek na te stare znaczki uszkodziłem 2 popychacze,maja luzy i nie mogłem zapalić.Muszę je wymienic i jeszcze raz ustawić rozrząd.
[ Dodano: 2010-10-22, 22:07 ]
[quote="krzysztof7"]Kolego Jarek tego znaku na kole zamachowym nie mam napewno ,mam pytanie na wale korbowym jes taki mały nadlew ,który wchodzi w otwór koła pasowego czy może byc to znak gmp.
[ Dodano: 2010-09-29, 23:48 ]
Wykręciłem swiecę zarowa i za pomoca pręcika znalazłem w którym miejscu ma być koło zamachowe dla pewnosci wykręciłem wtryskiwacz włożyłem wężyk nadole trzymałem go w kształcie litery U wlałem trochę oleju kręcąc wałem dokładie sprawdziłem,na kole zamachowym dałem znaczek .Na innych forach niektórzy tez mają z tym {0} na kole problem.