[1Z TDI B4] chip box czy przeróbka kompa?
[1Z TDI B4] chip box czy przeróbka kompa?
witam klubowiczów!mam pytanie co do modów TDI-ka a mianowicie lepszy box czy przeróbka kopma-sterownika?mam mieszane myśli!proszę o wypowiedzi!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lis 2007, 09:12
- Lokalizacja: małopolska
daj spokój z boxami,jeśli chcesz mieć pełne zadowolenie to tylko nowe epromy do sterownika i zmiana wtryskiwaczy przynajmniej od silnika 110 kM. Na forum jest wielu klubowiczów którzy znają temat i na pewno doradzą Ci jak i co a nawet gdzie i za ile można zrobić.Jak poświęcisz trochę czasu i poczytasz to wyciągniesz odpowiednie wnioski,materiału w tym temacie jest dużo dla laika i profesjonalisty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Box wpinany w wiązkę od pompy wtryskowej = kilka oporników oszukujących kompa .Możesz sobie to sam zrobić w sumie za darmo .Przeróbka sterownika to zupełnie inna bajkabenekk25 pisze:witam klubowiczów!mam pytanie co do modów TDI-ka a mianowicie lepszy box czy przeróbka kopma-sterownika?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 11:08 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [1Z TDI B4] chip box czy przeróbka kompa?
Jeśli nie firmowy ma być ten box to lepiej zamontować rezystor z przełącznikiem ale jednak najbardziej polecam zrobienie modyfikacji softu w sterowniku gdzie dobry uniwersalny soft można kupić 2 epromy z softem za 150zł lub udać się do kogoś dobrego z hamownia i zrobić prof. modyfikacje sterownika za 600-1000zł.benekk25 pisze:witam klubowiczów!mam pytanie co do modów TDI-ka a mianowicie lepszy box czy przeróbka kopma-sterownika?mam mieszane myśli!proszę o wypowiedzi!
Ja osobiście polecam chipa odradzam boxa
ja obecnie jeżdże na wymienionych epromach a przedtem to znaczy 2 miechy temu na chip-boxie i powiem tak że frajda na chip boxie była większa ale będę wracał do fabrycznych epromów, bo najlepiej zestrojone są i tyle
jak by co mam na zbyciu chip-box do pierburga
jak również epromy do ecu na pierburgu
jak by co mam na zbyciu chip-box do pierburga
jak również epromy do ecu na pierburgu
teraz mam inny pomysł dam sobie opornik między pin 2-3 ,na wiązce do pompy
a następny opornik do map-sensora w ecu tak że by ciśnienie rosło do 1,2
i zastosuję przełącznik dwu stanowy w kabinie i w razie potrzeby załączam pałer
ogólnie więcej paliwa to i więcej powietrza =pałer
i niedługo wymiana końcówek wtryskiwaczy na 205-ki lub 216-ki
a następny opornik do map-sensora w ecu tak że by ciśnienie rosło do 1,2
i zastosuję przełącznik dwu stanowy w kabinie i w razie potrzeby załączam pałer
ogólnie więcej paliwa to i więcej powietrza =pałer
i niedługo wymiana końcówek wtryskiwaczy na 205-ki lub 216-ki
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprawa jest prosta... bez przesady i bez wielkich kosztów sama modyfikacja oprogramowania wykonana profii.... każda inna rzecz to kolejne koszta, wtryski tylko nowe, jak już wtryski to i większy IC, znowu mod programu, a jak cooler to większe turbo, jak większe turbo to lepsze hamulce i zawieszenie. Chcesz auto mieć zrobione dobrze trzeba zapłacić inaczej się nie da.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Polecam klubowicza KOSTRZ (wypowiada się kilka postów wyżej ).Zrobi ci program jaki chcesz ,nawet delikatny bezdymny.Właśnie od kilku dni śmigam na mapkach od niego i jest pięknie nawet na ori wtryskach I twoja kieszeń zbyt nie ucierpi jak zrobisz u niego :mrgreen:icemerc pisze:Też zastanawiam sie tylko nad programeme gdyz i tak S4 z 1z sie nie zrobi a mysle ze nawet 110 PS juz lepiej śmiga.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 12:48 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
jak ktoś ma map sensor do 1 bara (200kPa) to rezystorkiem nic nie zdziała, może zrobić coś takiego jak limiter i (wtedy wyciągnie ok 1.1 bara przy sprawnym N75, inaczej jak słaby N75 to może mieć 0.6 lub nawet ponad 1.9 bara)
chip jest fajny, kolega kostrz dobrze robi i taki jak chcesz (delikatny, mocny albo agresywny :mrgreen: ) jak masz map sensor 200kPa to są małe problemy z doładowaniem powyżej 1.0 bara a jak 250kPa to nawet do 1.5 bara można bez problemu zrobić
ja polecam zrobić nie za mocny soft i dołożyć rezystor (wtedy jest dużo większa frajda, szczególnie jak się pyknie guziczek :mrgreen: )
chip jest fajny, kolega kostrz dobrze robi i taki jak chcesz (delikatny, mocny albo agresywny :mrgreen: ) jak masz map sensor 200kPa to są małe problemy z doładowaniem powyżej 1.0 bara a jak 250kPa to nawet do 1.5 bara można bez problemu zrobić
ja polecam zrobić nie za mocny soft i dołożyć rezystor (wtedy jest dużo większa frajda, szczególnie jak się pyknie guziczek :mrgreen: )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lis 2007, 09:12
- Lokalizacja: małopolska
ja mam soft od kolegi kostrz i jeździłem na wtryskach od AFN ale w miarę jedzenia apetyt rośnie,więc wrzuciłem wtryski od 2.5 TDI tzw. 216 i teraz wymiata aż miło, pstryczek to mam pod nogą a używam go kiedy mam ochotę bez żadnego przełączania i straż pożarna za mną nie goni. Napisz do kostrza on Ci doradzi co dla Twojego zetora w przyzwoitej kasie będzie najlepsze.
- pepo_avant
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:04
- Lokalizacja: T_L/lubelskie
- Kontakt:
Kolego timondg dobrze Ci doradzają. Przede wszystkim doprowadz silnik do właściwego stanu a dopiero potem działaj w kierunku podnoszenia mocy. Jeśli masz możliowość to lepiej jak zrobisz sobie program u kogoś kto się na tym zna, choć to wszystko zależy co chcesz osiągnąć tzn. ile PS. Ale jest tyle info na forum - tylko siedzieć i czytać.