Wyśmiewać można ,kazdy sądzi co uważa jego prawo.Zawsze są przeciwnicy i zwolennicy jakiegoś rozwiązania .Fakty ze stosowania opornika są oczywiste i potwierdzone przez wielu użytkowników .A są takie że opornik włączany sporadycznie w celu oszukania kompa i podlaniu paliwem powoduje odczuwalny wzrost mocy i używany rozsądnie spełnia swoje zadanie nie powodując szkód silnikowi .Podkreślam WŁĄCZANY SPORADYCZNIE bo założenie opornika na stałe nie jest dobrym pomysłem .goldi j51 pisze:zapytajcie się kolegi solskiera speca od tdi co sądzi o takich wynalazkach to was wyśmieje
[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
a ja mam takiego leżeć w szufladzie bo teraz mam wymienione epromy ale mogę cie zapewnić że to działa, ....jezdzi na tym lepiej jak na tych epromach z allegro ale ten mój box rok temu mnie kosztował 250 zeta
//kolego to jest forum publiczne, prosze używać cenzuralnych słów
//kolego to jest forum publiczne, prosze używać cenzuralnych słów
Ostatnio zmieniony 04 mar 2010, 15:22 przez berthold, łącznie zmieniany 1 raz.
witam. ja do mojego autka nabylem drogą kupna chip w niemcowie z firmy SJK i jestem bardzo zadowolony. nie wiem ile mocy przybylo bo nie bylem na hamowni ale zmienilo sie odczuwalnie. do tego spalanie spadlo i to znacznie o ok 1-1,5l/100 km.
koszt chipa 80 euro a tu 50 zl wlutowanie go do sterownika. z tego co wiem to wszelkie tanie boxy to sciema....
pozdrawiam.
koszt chipa 80 euro a tu 50 zl wlutowanie go do sterownika. z tego co wiem to wszelkie tanie boxy to sciema....
pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
Budziki ładnie teraz chodzą :lol: nawet czasami budzą :mrgreen: ,przepływomierz mam bosch ,sterownik jeszcze nie wiem jaki mam bo jak się nie mylę to muszę odzczytać przez vag chyba że się mylę ,a ja czekam narazie na przesyłkę z kabelkiem :lol: .Grzebałem w necie ale jakoś nie mogę znależć dokładnego opisu jak zrobić i co dokładnie jest mi potrzebne aby pobawić się z ty rezystorkiem.Jeżeli możecie to podrzućcie linka bo naprawdę siedziałem wczoraj do 1 w nocy i nic :cry: A jak mnie korci coś to naprawdę nie mogę usiedzieć :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Coś słabo grzebałeś <ok> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=rezystorRoberto 77 pisze:Grzebałem w necie ale jakoś nie mogę znależć dokładnego opisu jak zrobić i co dokładnie jest mi potrzebne aby pobawić się z ty rezystorkiem
jej chyba nie jesteś w temacie ile twoj zetorek moze wycisnąć, jesli chodzi o twój
Głownie takie pytanie jak twój silnik sie zachowuje na wyciskanie prędkości i jaki ma olejek.
No i drugie zapytanie kieruje do ciebie na co sie nastawiasz
-rezystorek?
-chip tuning nawet powyzej 130/140 koni odrazu wtryski od asf,afn lub jak kostrz Volvo 2.5 litrowego
Głownie takie pytanie jak twój silnik sie zachowuje na wyciskanie prędkości i jaki ma olejek.
No i drugie zapytanie kieruje do ciebie na co sie nastawiasz
-rezystorek?
-chip tuning nawet powyzej 130/140 koni odrazu wtryski od asf,afn lub jak kostrz Volvo 2.5 litrowego
silnik zalewam Mobilem 10W40, po regeneracji turbo, czyszczeniu wszystkich wezy, jestem zaskoczony jak przyspiesza, ja jestem zadowolony ale zawsze chce sie wiecej. Nie znam sie na tym czy rezystorek czy chiptuning. Jesli nie chce zmieniac wtryskow itd.. to pozostaje mi rezystorek? 110-120KM to bylbym juz zadowolony ale tak jak mowie, nie chccialbym zeby mi spalanie sie zwiekszylo. Najlepiej sie wybrac na hamownie, zobaczyc w jakiej kondycji jest silnik i wtedy cos pomyslic?
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
jaco124, 110PS to na samym sofcie złapiesz. Rezystor od chipa różni się tym że chip jest na stałe a rezystor włączasz sobie na chwilę bo jeżdżąc cały czas można sobie problemów porobić. Na hamownię uderzaj jezeli chcesz wiedzieć ile masz obecnie PS i NM. Jak 110PS Ci wystarczy to sam soft, ja bym jednak na Twoim miejscu wsadził wtryski asv/afn jak chcesz około 130PS albo 216 jak chcesz więcej. <ok>
Przy normalnym sposobie jazdy spalanie jest mniejsze, natomiast przy pałówce wzrasta nawet do 10l/100km. <ok>
Przy normalnym sposobie jazdy spalanie jest mniejsze, natomiast przy pałówce wzrasta nawet do 10l/100km. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
- genialny82
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 maja 2009, 22:09
- Lokalizacja: Parczew/Lubelskie
odezwij sie do kostrz on ci coś poradzi choć jest nie z twoich okolicRoberto 77 pisze:No dobra a skąd ten soft wytrzasnąć i jak go wgrać?Jestem z Olecka ,może ktoś niedaleko zajmuje się tym ,jeżeli tak to jaki byłby koszt tego softu?
zobacz tu https://audi80.pl/sprzedamsterownik- ... t39480.htm
Roberto 77 jaki masz numer sterownika jak nie wiesz to podepnij vaga i będziesz wiedział bez wyjmowania sterownika, powiem tak sterownik 8A0907401A ver.D06 ma epromy na podstawkach i są one wyjmowane wiec wystarczy je wyjąć z sterownika i zaprogramować jeśli masz sterownik 8A0907401B ver.D09 to epromy są wlutowane bezpośrednio w płytę wiec trzeba je wylutować i wlutować podstawki i dopiero wtedy zaprogramować, samo zaprogramowanie epromów sprawdzonym lecz uniwersalnym softem to około 150-200zł zawsze przed robienie chipa trzeba się upewnić czy z zetorkiem jest wszystko ok czyli albo hamownia albo zrobienie logów statycznych i dynamicznych.