Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 15 mar 2010, 13:38

dajcie sobie spokuj z tymi rezystorami zwłaszcza na boschu
bo bez zmiany mapy to tylko złudny przyrost mocy
AUDI B4 CABRIO 2,3 20v 7a SPRZEDAM
coupe quattro 2,2 20v turbo 425KM 483NM

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 15 mar 2010, 21:02

gruszek01, ma racje wal do kostrza on ci zrobi kompa.

ja mam od niego audiczka zapiernicza jak szalona, teraz ojca AFN w A6 C5 nie ma szans z moim zetorkiem.
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 mar 2010, 22:38

gruszek01 pisze:dajcie sobie spokuj z tymi rezystorami zwłaszcza na boschu
bo bez zmiany mapy to tylko złudny przyrost mocy
Jakoś dziwnie realna ta złuda bo jak pyknę przełacznik z rezystorem to jakby ktoś kopnął auto w d....pę ;-) .Co nie znaczy że nie zamierzam udać się w celu zachipowania do kolegi Kostrz-a .Tylko sterownik drugi musze zakupić ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 16 mar 2010, 06:39

nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 mar 2010, 11:07

wenon pisze:nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
ma kilka ale niestety do boscha a nie pierburga :-/
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2010, 12:53

wenon pisze:nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
UKI_XX pisze:ma kilka ale niestety do boscha a nie pierburga
Ano właśnie .Nie ma do pierburga bo się zgadaliśmy .
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 18 mar 2010, 20:08

Założyłem 390 ,szatan się zrobił :mrgreen: ,lekko chmurzy , nie jest źle .Zobaczę jutro w dzień bo już wieczorkiem testowałem.Bez rezystorka jak dobrze się dało to też się chmurzyło :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-18, 20:09 ]
Jednak jest zaje... różnica nawet na boschu

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 18 mar 2010, 23:32

No to GRATULACJE Robciu :mrgreen: taki malutki rezystorek a daje tyle frajdy :mrgreen:

czyli VINI VIDI VICI <ok> i NIECH MOC BEDZIE Z TOBA :mrgreen: POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 18 mar 2010, 23:38

Roberto 77, daj znac jak sytuacja ze spalaniem...

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 19 mar 2010, 06:21

jak moze dac sytuacje ze spalaniem jak włacza sie tylko go do zabawy niekiedy i do wyprzedzania.

Roberto 77 gdzie zamontowales pstryczek?

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 19 mar 2010, 10:57

A jak wygląda sprawa takiego sterownika w A4 AHU? jaki sterownik mi potrzeba?
Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem. Założył bym go jedynie z czystej ciekawości, jeździć na tym nie chce, wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2010, 14:04

M@rcus pisze:Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem.
możesz tak samo jak w 1 Z
M@rcus pisze:jeździć na tym nie chce
nie musisz ,korzysta się sporadycznie i po to zaklada się przełacznik
M@rcus pisze:wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe
to musisz epromy przeprogramować w sterowniku ;-) uderz do forumowicza KOSTRZ-A on pieknie tuniguje epromy w sterownikach :mrgreen: sam się wybieram do niego w najbliższym czasie tylko czekam na drugi sterownik
levis1991 pisze:Roberto 77 gdzie zamontowales pstryczek?
ja się pochwalę że włączam opornik jednym z ori włączników nad radiem bo mam trzy wolne miejsca a opornik jest we wnętrzu włacznika ;-)a najgorsze w całej robocie jest przeprowadzenie kabla z komory silnika do wnętrza :roll:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 19 mar 2010, 17:00

Na szybkiego zrobiłem telefonem , bo bakterie :lol: wysiadły w aparacie.

[ Dodano: 2010-03-19, 17:05 ]
1 oryginał, 0 dopałka.Miałem dwie zaślepki puste.

[ Dodano: 2010-03-19, 17:10 ]
Żebym miał oryginalny pusty włącznik to pod niego bym się podpiął,i tak nie jest żle :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-20, 18:19 ]
Dziś dałem dla braciaka rundkę strzelić ,on ma C4 2.0 avanta to jak pstryknąłem pstryczkiem to sie rozdziawił :mrgreen:

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 21 mar 2010, 18:18

Podłączyłem dziś opornik 420Ohm i na wolnych obrotach zaczyna przydychiwać, chmury nie ma za autem, różnica niby jest po załączeniu, wpiąłem się w kabelki nr. 2 i 3 w kostce. Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat? I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 mar 2010, 18:55

M@rcus pisze:Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat?
Wiekszy opornik =mniejsza dawka =mniejszy efekt
I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?
Jak ty chcesz to regulować ?Bo chyba nie w czasie jazdy ;-) Ja mam 470ohm i tez lekko swiruje na wolnych ale jakie to ma znaczenie skoro używa się go w czasie jazdy a nie na wolnych.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga