... Noszę się z zamiarem montażu chłodnicy Olejowej Mocal z osprzętem do mojego pomodzonego 1.9 TD AAZ który w tej chwili dysponuje mocą 110 PS
A mianowicie chodzi mi dokładnie oto iż ori AAZ jest wyposażony w chłodnicę olejową.
Jednak jest ona stale narażona na brud itp, wczoraj sprawdzałem swoją i jest syf na niej
Ale do rzeczy Ori AAZ ma chlodnice dwa węże które idą do podstawy olejowej a do niej jest przykręcony filtr oleju.
Jeżeli chciał bym zamontować chłodnicę mocala przed chłodnicą to wystarczy kupić chlodnice i węże i to wszystko ??
Czy ta podstawa ma ori wbudowany termostat ?
... Gdyż do chłodnicy olejowej mocal zalecane jest zamontowanie termostatu który jest w kształcie kupułki która wkręca się między filtrem oleju a podstawą.
... Może mi ktoś to wyłożyć żeby to zrobić aby było dobrze i bez partaniny :lol:
[80 b4 AAZ] Chłodnica Mocal
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Piszesz że ciągle ci się zabrudza. Moja w SB jak kupiłem Audi też była mocno zabrudzona, ale po tym jak ją wyczyściłem przy okazji każdego kolejnego mycia autka traktowałem ją dość solidnie wodą z węża i nie widziałem żeby jakoś szczególnie się zabrudzała.
W B3 SB miałem coś takiego. Jest to umieszczone w podstawie filtra oleju.Czy ta podstawa ma ori wbudowany termostat ?
Labiel a skąd masz pewność że w podstawie ori jest termostat :?: Można gdzieś się tego dowiedzieć :?:Labiel pisze:Piszesz że ciągle ci się zabrudza. Moja w SB jak kupiłem Audi też była mocno zabrudzona, ale po tym jak ją wyczyściłem przy okazji każdego kolejnego mycia autka traktowałem ją dość solidnie wodą z węża i nie widziałem żeby jakoś szczególnie się zabrudzała.
W B3 SB miałem coś takiego. Jest to umieszczone w podstawie filtra oleju.Czy ta podstawa ma ori wbudowany termostat ?
Bo załóżmy że mamy termostat w ori podstawię wtedy wystarczy tylko chłodnica i dwa węże
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Bo to rozbierałem Po za tym gdzieś kiedyś na forum wrzucałem nawet foty. W podstawie miałem takie dekielek na 4 śrubki. Pod nim był "regulator temperatury oleju" bo tak to się chyba nazywa.grinch pisze:Labiel a skąd masz pewność że w podstawie ori jest termostat :?: Można gdzieś się tego dowiedzieć :?:
... dzięki Labiel teraz spokojnie mogę kupować zestaw mocala i montować Dzięki bratkoLabiel pisze:Bo to rozbierałem Po za tym gdzieś kiedyś na forum wrzucałem nawet foty. W podstawie miałem takie dekielek na 4 śrubki. Pod nim był "regulator temperatury oleju" bo tak to się chyba nazywa.grinch pisze:Labiel a skąd masz pewność że w podstawie ori jest termostat :?: Można gdzieś się tego dowiedzieć :?:
Aha jak byś znalazł te foty to chętnie lookne
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak tylko kupiłem AAZ-eta to postanowiłem sprawdzić czy ta chłodniczka oleju jest drożna bo węże z olejem były ciągle zimne sama chłodniczka też ,nawet w największe upały .Chłodniczka okazała się drożna przewody również ale wyszło na to (ktoś tu na forum pisał chyba nawet Labiel) że ten termostat w filtrze oleju otwiera się coś powyżej 100 stopni.Więc ja chyba nigdy takiej temperatury nie osiągnąłem bo przewody jak były zimne tak są .A że minęło już 3 latka to na dzień dzisiejszy nawet ich nie sprawdzam bo pewnie nadal są zimnetrepek pisze:Z logicznego punktu widzenia wynika, że mając osobną chłodnicę oleju musisz mieć termostat, inaczej w zimę byłby problem z zagrzaniem oleju.