Zmniejszając dawkę wykręcamy czy wkręcamy tą śrubę i o ile?mrozoo pisze:3-sruba od dawki paliwa
[1.9D 1Y] Cieknąca pompa wtryskowa na Shell-V-Power.
Witam,
Prawdopodobnie mam ten sam problem co "Wodek". Generalnie cieknie mi paliwo i to w dużych ilościach. W okolicach pompy poprostu po zapaleniu silnika zaczynają formować się krople i sobie kapie paliwo. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w naprawach samochodów. Znajomy powiedział mi iż to może być uszczelka od pompy. Poniżej zamieszczam aby ukazać gdzie i jak to dokładnie wygląda.
[ Dodano: 2014-02-21, 16:17 ]
a tu jeszcze inne fotki
[ Dodano: 2014-02-21, 16:18 ]
[ Dodano: 2014-02-21, 16:25 ]
W zdjeciu trzecim (tam gdzie są te czerwone kółka) zaznaczyłem miejsca skąd dokładnie cieknie. Pod owa nakładką formuje się kropla i kapie. Dalsze fotki to właśnie ukazanie tego co jest pod tą nakładką.
Jeśli ktoś wie dokładnie czy to uszczelka i ewentulanie jesli tak to jaka. No i jak ot w miarę szybko naprawić to będę wdzięczny. Z góry dziękuje
Aha no i jeszcze czy można z czymś takim jeździć po mieście czy nie bardzo bo się może jeszcze bardziej popsuć? Wiadomo że w dłuższe trasy to strach się wbierać.
Prawdopodobnie mam ten sam problem co "Wodek". Generalnie cieknie mi paliwo i to w dużych ilościach. W okolicach pompy poprostu po zapaleniu silnika zaczynają formować się krople i sobie kapie paliwo. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w naprawach samochodów. Znajomy powiedział mi iż to może być uszczelka od pompy. Poniżej zamieszczam aby ukazać gdzie i jak to dokładnie wygląda.
[ Dodano: 2014-02-21, 16:17 ]
a tu jeszcze inne fotki
[ Dodano: 2014-02-21, 16:18 ]
[ Dodano: 2014-02-21, 16:25 ]
W zdjeciu trzecim (tam gdzie są te czerwone kółka) zaznaczyłem miejsca skąd dokładnie cieknie. Pod owa nakładką formuje się kropla i kapie. Dalsze fotki to właśnie ukazanie tego co jest pod tą nakładką.
Jeśli ktoś wie dokładnie czy to uszczelka i ewentulanie jesli tak to jaka. No i jak ot w miarę szybko naprawić to będę wdzięczny. Z góry dziękuje
Aha no i jeszcze czy można z czymś takim jeździć po mieście czy nie bardzo bo się może jeszcze bardziej popsuć? Wiadomo że w dłuższe trasy to strach się wbierać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Co prawda pompy od 1y ,nigdy nie robiłem...ale dekielek wygląda dokładnie tak ,jak w tdi ,więc zapewne uszczelnienie na oring ...rozmiaru nie pamiętam ,odkręć ,wyciąg oring ,idż do sklepu ,znajdą taki ...Odkręcaj bez obawy ,nic się tu nie rozpadnie ,ani nie rozreguluje ...pod dekielkiem jest sprężyna i podkładkacalogero pisze:Jeśli ktoś wie dokładnie czy to uszczelka i ewentulanie jesli tak to jaka.
Prucz ubytku paliwa i plam pod autem nic się nie może popsuć , wyciek ,to wyciek 8-) Jedyne co może ucierpieć ,po jakimś czasie ,to gumowe węże wodne ,o ile na nie kapie ropa,albo jak dużo wycieka ,to bedą problemy z odpalaniemcalogero pisze:czy można z czymś takim jeździć po mieście czy nie bardzo bo się może jeszcze bardziej popsuć?
Bardzo dziękuje za info. Generalnie zalezało mi na tym by teoretycznie dowiedzieć co się stało z moją audiczką i ewentualnie potwierdzić hipoteze. Zabiorę ją do jakiegoś mechanika w Łodzi i zasugeruje mu aby się właśnie tym zajął. Sam niestety nie mam warunków ani wiedzy by grzebać w samochodzie.
Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź
[ Dodano: 2014-02-24, 12:44 ]
OK umówiłem audiczke na środę. Będę mu sugerował mechanikowi że to uszczelnienie na oring od pompy jest to wymiany. Gdyby ktoś jeszcze ewentualnie chciał się podzielić sugestiami coż tam jeszcze może być do naprawy to z góry dziękuje
Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź
[ Dodano: 2014-02-24, 12:44 ]
OK umówiłem audiczke na środę. Będę mu sugerował mechanikowi że to uszczelnienie na oring od pompy jest to wymiany. Gdyby ktoś jeszcze ewentualnie chciał się podzielić sugestiami coż tam jeszcze może być do naprawy to z góry dziękuje