[B4 1,9 TDI Avant 1Z] Co to za osprzęt silnika ?
po pierwsze to ciśnienie źle zmierzone, wskazówka lata jak głupia (brzęczy), musi być wstawiony dławik w wężyku (puszka ok 50-150ml lub igła od strzykawki), przed 2500obr wskazówka stoi na 0 więc możliwe że od tych wibracji tryb się przestawił i wskazówka źle pokazuje (jeżeli leży na 0 i nie opiera się mocno o kołek to jest ok)
a że auto po chipie i wtryski AFN to doładowanie powinno być w okolicach max. 1.4 bara (ok. 1.1-1.3bara), no chyba że starszy sterownik to wtedy trzeba się trochę pobawić żeby tyle ładowało)
bez logów dynamicznych gr. 011 ciężko winić zaworek i jak ma podkręcone turbo w mapach to przy gazowaniu na postoju sztanga praktycznie nie ma prawa się ruszyć ale podczas jazdy z gazem w podłodze już powinna
a i widzę że obrotomierz od benzyniaka
a że auto po chipie i wtryski AFN to doładowanie powinno być w okolicach max. 1.4 bara (ok. 1.1-1.3bara), no chyba że starszy sterownik to wtedy trzeba się trochę pobawić żeby tyle ładowało)
bez logów dynamicznych gr. 011 ciężko winić zaworek i jak ma podkręcone turbo w mapach to przy gazowaniu na postoju sztanga praktycznie nie ma prawa się ruszyć ale podczas jazdy z gazem w podłodze już powinna
a i widzę że obrotomierz od benzyniaka
założyłem dzisiaj (akumulator - puszke) wskazówka już nie skacze. Na 3 biegu przed 2500obr wskazowka stoi okolo 0, przy pedale do podlogi osiąga 1,4-1,5 bar. Na postoju jak gazuje wskazowka idzie do 0,9 - 1 bar. Nie zdarzyłem przed zmrokiem zrobić filmiku.
[ Dodano: 2010-11-12, 15:46 ]
zrobilem logi dynamiczne gr011 na 3 biegu
http://vw-passat.pl/vaglog/1882
a tu na postoju
http://vw-passat.pl/vaglog/1884
[ Dodano: 2010-11-12, 15:46 ]
zrobilem logi dynamiczne gr011 na 3 biegu
http://vw-passat.pl/vaglog/1882
a tu na postoju
http://vw-passat.pl/vaglog/1884
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej ci licznik zawyża :mrgreen: silnik nie może rozwinąć obrotów dużo większych niż przewidziała fabryka ,no chyba że masz jakąś skrzynię special edytion z 6 tym biegiem Moja jest po chipie i nie zauwazyłem żeby wzrosła prędkość maxymalna Fakt że jeszcze chcę trochę pozyć i jechałem max ok.174 km ale tylko przez chwilę zeby sprawdzić ile babcia jeszcze pójdzie ,fabryka podaje dla avanta 170 km i tyle jechała .Jak byś tą szybkość odczytał z nawigacji to by było bardziej wiarygodnepablo151 pisze:ja mam serie 1.9 TDI 1z i lecialem nim 195 wiec albo gfratisowo dodali mi kilka koni albo zanizyli max predkosc
Dziengiel, przy 1850obr. masz 0.75bara, sprawdź sobie obrotomierz z odczytem z VAG'a na postoju, daj gazu na 3000obr i porównaj a potem wg VAG'a ustaw 1500obr i zobacz ile masz na obrotomierzu bo obrotek od benzyny ze skalą do 7000obr
poza tym to turbo ładuje ponad zakres map sensora, sterownik 021D ma mapa do 200kPa czyli +1.0bara (max. wskazanie to +1.08bara czyli 2083.2mbar), w mapach podkręcony na max czyli na +1.06bara (2066.4mbar)
poza tym to turbo ładuje ponad zakres map sensora, sterownik 021D ma mapa do 200kPa czyli +1.0bara (max. wskazanie to +1.08bara czyli 2083.2mbar), w mapach podkręcony na max czyli na +1.06bara (2066.4mbar)
i tego w logach nie zobaczy choćby było i 5 barówkyjo pisze:chyba masz walniety ten wskaźnik bo na logach nie widać tego 1.5 bara max cisnienie masz 1.1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
jak ci pasuje możesz jeździć chodzi o ten w przewodzie do ICDziengiel pisze:czyli jak rozumiem doladowanie mam okolo 1.5 bar tak pokazuje manometr, a vag nie pokaze wiecej bo przekracza zakres. Stad ten blad 00519 (Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 ). Czy to przeszkadza czy mozna z tym jezdzic i co zmienic aby bylo dobrze?
mylisz się i to nawet nie masz pojęcia jak bardzo, ciekawe jakim sposobem odczytasz 1.5 bara z czujnika o zakresie do 1.0 bara :?:kyjo pisze:nie doładowanie masz takie jak na logach przeciesz pisze wyraźnie.
kup sobie manometr o zakresie 1 bar i spróbuj zmierzyć czy masz prawidłowe ciśnienie w oponach, będziesz się z kimś kłócił że masz napompowane 1 bar i samochód stoi tak jak trzeba a jak ktoś podejdzie z manometrem 4 bary i zmierzy że masz 2.5 bara to powiesz że na Twoim jest 1 bar i tyle masz w oponach a tamten co pokazał 2.5 bara jest zepsuty :?:
- mateuszz117
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 08:49
- Lokalizacja: bełchatów