[1.9TDI 1Z] Czujnik wysokosci F-96.
[1.9TDI 1Z] Czujnik wysokosci F-96.
Witam! Podpialem moja 80-tke pod VAG-a i pokazalo mi jakis blad "528 czujnik wysokosci F-96" Co to za czujnik i gdzie go szukac? Pomozcie!
Ostatnio zmieniony 29 sty 2009, 11:53 przez bubu623, łącznie zmieniany 1 raz.
[1,9 tdi 1Z] Czujnik wysokosci F-96
A moglibyscie mi powiedziec gdzie znajduje sie ten czujnik i za co jest odpowiedzialny? Zauwazylem ze czasami jak przyspieszam na 4 albo 5 biegu to silnik nagle tak jakby tracil moc (tak jakby turbina sie odlaczala) i wystarczy ze puszcze gaz i za chwile dodam i znow jest ok. Co to moze byc?
Siemka!No i podpinam sie pod temat u mnie jest identyko!Mi wywalił komp błąd wyłącznika hamulca czy jakoś tak i czekam do 10go na wypłate co to zrobie.U mnie jak jade ze stromej górki lub pod górkę(ale bardzo rzadko)to zamuli go nie zależnie na jakim biegu jade(zamuli-podczas jazdy na około 2 sek tak jakby traci dopływ paliwa po czym dodaje jeszcze raz gazu i jedzie normalnie)ale najczesciej dzieje się to za ostrych bardzo zakretach typu 90*(najczesciej jak jest zimny).Ja mam 1Z z 1993r Avant....Nie jesteś sam! <ok>
P.S:myśle że ten czujnik wysokości czy jak to tam jest odpowiedzialny za to że jak samochód sie przewróci podczas wypadku to odrazu zgaśnie dla bezpieczeństwa...
P.S:myśle że ten czujnik wysokości czy jak to tam jest odpowiedzialny za to że jak samochód sie przewróci podczas wypadku to odrazu zgaśnie dla bezpieczeństwa...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Bzdury.yasio pisze:P.S:myśle że ten czujnik wysokości czy jak to tam jest odpowiedzialny za to że jak samochód sie przewróci podczas wypadku to odrazu zgaśnie dla bezpieczeństwa...
Jest to czujnik który znajduje się w sterowniku silnika (ECU).bubu623 pisze:Rocznik 94. Pytalem o ten czujnik u mechanika, powiedzial ze nowy ok 250-500 zl
kolego ten czujnik cisnienia atmosferycznego w ECU jest po to żeby sterownik wiedział czy wysokość narasta czy maleje i na tej podstawie ECU wie jakie nastawy ma zadać dawke itd. Napewno nie ma to nic wspólnego z tym jak samochod leży na dachu:)mechanik mial poprostu bujna wyobraznie albo znikomą wiedze.
Pozdrawiam
Pozdrawiam