Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 tdi 1z] dziurawy wąż od turbiny

ODPOWIEDZ
pershing00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 28 gru 2012, 18:17

[1.9 tdi 1z] dziurawy wąż od turbiny

Post autor: pershing00 » 28 gru 2012, 19:47

witam, zauważyłem że ten przewód zaznaczony na czerwono jest dziurawy, za co jest on odpowidzialny? moja audi kopci na czarno, nie ma tyle mocy co powinna mieć, po za padającym nastawnikiem to podejrzewam też wtryski, ale dziś zauważyłem właśnie ten pęknięty przewód, dzięki z góry za odpowiedź..
Ostatnio zmieniony 28 gru 2012, 22:28 przez pershing00, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 gru 2012, 19:56

Jest to wąż doprowadzający powietrze z filtra do turbiny jeżeli jest dziurawy to dostaje powietrze które nie przechodzi przez przepływomierz.

[ Dodano: 2012-12-28, 19:59 ]
A skąd to kolego aż tyle usterek masz w swoim audi? który rok audiczki

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 28 gru 2012, 20:06

ten co zaznaczyłeś to odma taki zbędny luksus odpowietrzenie głowicy i skrzyni korbowej nie musi byś wpięta w zasilanie turbiny możesz śmiało zdemontować tego węża a otwór zaślepić

a na to miejsce na które nachodzi ten wąż na pokrywie głowicy założyć wąż olejoodporny o podobnej średnicy i puścić pod auto

pershing00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 28 gru 2012, 18:17

Post autor: pershing00 » 28 gru 2012, 20:06

1994, jak kupowałem to się nie znałem i powiedział typek że trzeba przeczyścić nastawnik, a potem się zczaiłem że to jest potencjometryczny :D i lipa, czasami nie reaguje na gaz, no i mysle że wtryski bo kopci jak sie przyciśnie i to dość mocno, chociaż nie podpinałem pod kompa jeszcze, ale na dniach to zrobie, wiec mówisz że ta dziura w tym cienkim wężyku nie wpływa na moc? wystarczy jak zakleje taśmą, czy panuje tam jakieś spore cisnienie?

[ Dodano: 2012-12-28, 20:08 ]
aha, to juz wszystko jasne, dzięki za odpowiedź..

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 28 gru 2012, 20:09

ciśnienia tam nie ma jak coś to niewielkie podciśnienie

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 gru 2012, 20:23

Najlepiej zrób wolna odme :-) i bd git wtedy w miejsce gdzie wchodzi ten wąż daj zaślepkę 3/4 jak mnie pamięć nie myli a tego węża przedłuż i pod auto jak vitja pisze :-)

pershing00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 28 gru 2012, 18:17

Post autor: pershing00 » 28 gru 2012, 20:33

ok, a w tym wężu od przepływki do turba nie wypluje tej zaślepki? tam jest lekkie podciśnienie tak?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 gru 2012, 20:34

Aby szczelnie było w tym grubym weżu, otwór w nim zaślep a odme wypuść pod auto.
Masz jakiegos konkretnego mechanika co Ci podepnie boscha :?: Bo cieżko znależć kogos kto połączy sie z nimi. Wątpie czy Kramkowski da rade :-/

[ Dodano: 2012-12-28, 20:35 ]
pershing00 pisze:ok, a w tym wężu od przepływki do turba nie wypluje tej zaślepki? tam jest lekkie podciśnienie tak?
Jak bedzie szczelnie to i nie "wypluje" :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 gru 2012, 21:36

pershing00 pisze:a w tym wężu od przepływki do turba nie wypluje tej zaślepki?
Szybciej by ją wessało ;-)
pershing00 pisze:tam jest lekkie podciśnienie tak?
Nie powiedziałbym że lekkie ,turbina nieżle tam zassysa :-P A dymienie i muł zawsze będzie jak tam będzie nieszczelnie 8-)

pershing00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 28 gru 2012, 18:17

Post autor: pershing00 » 28 gru 2012, 22:25

więc ciężko będzie z tym żeby podłączyć pod vag? właśnie chcem do Kramkowskiego jechać, bo nie znam mechanika który by to zrobił..

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 28 gru 2012, 22:30

Masz jakiegos konkretnego mechanika co Ci podepnie boscha Bo cieżko znależć kogos kto połączy sie z nimi. Wątpie czy Kramkowski da rade
Nie trzeba tu żadnego specjalnego sprzętu, mam interfejs z allegro za coś koło 50zł i jak przestawię Start Baud na 240 to żaden Bosch w B4 sie nie oparł <ok>
tzn jeden sie opierał ale się okazało, ze napięcia nie było w gnieździe bo bezpiecznik ktoś wyjął ale namierzyłem powód i poszło gładko.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 gru 2012, 08:56

pershing00 pisze:więc ciężko będzie z tym żeby podłączyć pod vag? właśnie chcem do Kramkowskiego jechać, bo nie znam mechanika który by to zrobił..
Karaś tez nie da rady, kiedyś kolega był omega B to dla niego połączył sie a powiedziałem zeby spróbował mojego i nie dał rady. Jeśli chcesz to ja mam vaga i zapraszam. 20 km od Suwałk, kierunek Bakałarzewo.
krzycho wiekszosc tych mechaników ma te małe testery vaga i nimi nie połączy sie z Bosch'em bo tez pare lat temu jak padł mi wtrysk sterujący to nie połączył sie, dobrze ze znalazłem formuowicza który miał akurat vaga i jego audiczka tez na boschu byla, łączyl sie poprzez vag, polski vag i deltacan i na kazdym był ten sam błąd G80

Awatar użytkownika
krzycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:59
Kontakt:

Post autor: krzycho » 29 gru 2012, 09:21

wiekszosc tych mechaników ma te małe testery vaga i nimi nie połączy sie z Bosch'em
Tego to akurat nie wiem, ale byłem kilka lat temu A6 C4 u tego mechanika co ma warsztat przy stacji SHELLA to posługiwał się normalnym kompem wraz z VAG COMem żeby wykasować błąd poduszki więc myślę, że Boscha obsłuży również.
Ja też mam VAGa i jestem w Suwałkach nie rzadziej niż co 3-ci dzień, krótko mi bateria w lapku trzyma ale tyle co sprawdzić błędy i zalogować grupę 000 to starczy :mrgreen: więc w razie co to pisz na PW.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 gru 2012, 10:06

Kruszniewski tez kumaty gosc na klonowej róg modrzewiowej, ale on tez tylko tego małego testera ma.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl