Jak poprawnie ustawic obroty zeby bylo 900-950? tzn jak to ma wygladac na skali? 10 to jest 1000obr oczywiste ale juz wczesniejsza przedzialka nizej to jest 750 czy 800?
Bo na zimnym mam ciut ponad 800 obr a na cieplym nieprzekracza 900 i jak noga dam lekko stala moca gazu i uzyskam stale w okolicahc 950 to nie trzesie.. ale wiadomo wtedy glosniejsza praca ;/
jak ustawic dla mtdi ?
PozdraV
[ Dodano: 2011-12-30, 13:34 ]
Wkoncu udało mi sie nagrac i uploadować filmiki
Dzwieki pewnie nie beda oddawaly w pelni realiów, ale lepsze to niz nic
Ostatni filmik ze zblizeniem na poduszki jak wizualnie oceniacie ok?
Bardzo prosze o ocene i sugestie
[1.9 mTDI 1Z] Dziwna praca silnika
jak dla mnie delikatnie za wczesny kat wtrysku.
masz osobną regulację wolnych obrotów?
jak nie to problemu różnych obrotów na zimnym i gorącym silniku nie rozwiążesz bo przy tego typu pompach jest za lagodny regulator obrotów. jeśli różnica nie jest wielka to można z tym żyć.
co do kąta to proponuję poluzaować pompę w mocowaniaxh zostawiając dokręconą tylko jedną nakrętkę na zewnątrz koło nypla doprowadzającego paliwo do pompy i wtedy podregulować w trakcie pracy silnika najlepiej na zimnym.
jak tylko uzyskasz łagodną pracę bez dymienia to złap z powrotem śrubą i zgaś. dokręć pompę( zawsze najpierw przy kole pasowym) ponp godzinie spróbuj odpalić i zobacz jak wtedy pracuje.
daj jeszcze parę fotek pompy
masz osobną regulację wolnych obrotów?
jak nie to problemu różnych obrotów na zimnym i gorącym silniku nie rozwiążesz bo przy tego typu pompach jest za lagodny regulator obrotów. jeśli różnica nie jest wielka to można z tym żyć.
co do kąta to proponuję poluzaować pompę w mocowaniaxh zostawiając dokręconą tylko jedną nakrętkę na zewnątrz koło nypla doprowadzającego paliwo do pompy i wtedy podregulować w trakcie pracy silnika najlepiej na zimnym.
jak tylko uzyskasz łagodną pracę bez dymienia to złap z powrotem śrubą i zgaś. dokręć pompę( zawsze najpierw przy kole pasowym) ponp godzinie spróbuj odpalić i zobacz jak wtedy pracuje.
daj jeszcze parę fotek pompy
Zmiany zmiany...
Witam po przerwie
Zdecydowalem sie na wymiane pompy wtryskowej na seryjna mtdi
od land rovera 300 tdi.
O ile moja wczesniejsza pompa byla dobra dla AAZ(fajne osiagi cicha praca silnika) to
(przynajmniej mnie) nie zadawalala praca pod 1Z (mtdi) , w sumie moze by bylo lepiej jak bym zastosowal w niej inna fale oraz nurniki od tdi ale tego sie juz nie dowiem.
Pompe z land rovera seryjna 11mm (poprzednik 10) załozylismy z kolega Marcinasem z Poznania (podziekowania dla niego za ciezka prace ! )
Napewno na plus zniwelowaly sie drgania , wiadomo moc wzrosla (tloczek 11mm + agresywniej ustawiony pin (brak podkladki) jedynie liczylem moze na tez kulturalniejsza prace silnika , ale chyba glownym winowajca ,sa tu wieksze wtryski z AEL'a
Przed opercja bylo 103ps i 243 Nm teraz powino byc troche wiecej (chociaz wciaz siedzi malutka k14 1,1 b) w wolnej chwili postaram sie zajechac na hamownie
Pozdrawiam
Witam po przerwie
Zdecydowalem sie na wymiane pompy wtryskowej na seryjna mtdi
od land rovera 300 tdi.
O ile moja wczesniejsza pompa byla dobra dla AAZ(fajne osiagi cicha praca silnika) to
(przynajmniej mnie) nie zadawalala praca pod 1Z (mtdi) , w sumie moze by bylo lepiej jak bym zastosowal w niej inna fale oraz nurniki od tdi ale tego sie juz nie dowiem.
Pompe z land rovera seryjna 11mm (poprzednik 10) załozylismy z kolega Marcinasem z Poznania (podziekowania dla niego za ciezka prace ! )
Napewno na plus zniwelowaly sie drgania , wiadomo moc wzrosla (tloczek 11mm + agresywniej ustawiony pin (brak podkladki) jedynie liczylem moze na tez kulturalniejsza prace silnika , ale chyba glownym winowajca ,sa tu wieksze wtryski z AEL'a
Przed opercja bylo 103ps i 243 Nm teraz powino byc troche wiecej (chociaz wciaz siedzi malutka k14 1,1 b) w wolnej chwili postaram sie zajechac na hamownie
Pozdrawiam
tygrxek pisze:Zmiany zmiany...
Witam po przerwie
Zdecydowalem sie na wymiane pompy wtryskowej na seryjna mtdi
od land rovera 300 tdi.
O ile moja wczesniejsza pompa byla dobra dla AAZ(fajne osiagi cicha praca silnika) to
(przynajmniej mnie) nie zadawalala praca pod 1Z (mtdi) , w sumie moze by bylo lepiej jak bym zastosowal w niej inna fale oraz nurniki od tdi ale tego sie juz nie dowiem.
Pompe z land rovera seryjna 11mm (poprzednik 10) załozylismy z kolega Marcinasem z Poznania (podziekowania dla niego za ciezka prace ! )
Napewno na plus zniwelowaly sie drgania , wiadomo moc wzrosla (tloczek 11mm + agresywniej ustawiony pin (brak podkladki) jedynie liczylem moze na tez kulturalniejsza prace silnika , ale chyba glownym winowajca ,sa tu wieksze wtryski z AEL'a
Przed opercja bylo 103ps i 243 Nm teraz powino byc troche wiecej (chociaz wciaz siedzi malutka k14 1,1 b) w wolnej chwili postaram sie zajechac na hamownie
Pozdrawiam
no to teraz coś w stronę VNT jeśli tylko Spróbujesz to nigdy nie będziesz Chciał starej turbiny
nie do końca...grinch pisze:no to teraz coś w stronę VNT jeśli tylko Spróbujesz to nigdy nie będziesz Chciał starej turbiny
ale fakt dużym VNT mozna sie zbliżyć do charakterystyki wieksej turbiny na WG z tym żśe będziemy mieli większy moment obrotowy...
ja polecam jeśli nie chcesz silnika mocno i wysoko kręcić to z czystym sumieniem polecam BV43A z silnika CAHA 2.0 TDI 16V,
jeśli będziesze pompował 1.4-1.65bara i kręcił do max 5000-5300rpm to taka turbina jest właśnie do tego stworzona.
GRINCH jakie zmiany u Ciebie są?