Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] dziwny błąd 550

ODPOWIEDZ
duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] dziwny błąd 550

Post autor: duczus » 14 gru 2016, 00:58

witam chłopaki mam taki problem mianowicie widnieje na kompie błąd 550 i nie przestawia kąta wtrysku , dodam że autko jest w automacie ale to tek nie zmienia faktu.

w samochodzie zostały wymienione przypuszczalnie zepsute na sprawne :

pompa , wtrysk sterujący ,N108, wyczyszczony czujnik położenia wału , wtrysk sterujący .

Generalnie już brak pomysłów . Bezpieczniki też ok <odziwo nie widać tej listwy z napisem motor >

na vagu jeżeli zadamy wartość max wyprzedzenia konta wtrysku słychać tylko cykanie i bez reakcji ,komputer zadaje przypuszczalnie 17.4 a uzyskuje pompa tylko 1.3 ciśnienie w pompie też ok zaworek wbity jest na 4 mm . Na starej pompie był taki sam objaw jak po wymianie na inną . Auto totalny muł :( pomoże ktoś ew jakieś pomysły co sprawdzić ?

kąt wtrysku początkowego ustawiony mechanicznie na 55 .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 gru 2016, 12:09

Obrazek

Może coś z wewnętrzym cisnieniem pompy dzieje się bezradny_
Trzeba czekać na Muniora , cos powinien zaradzić na to.

Test N108 robiłeś vag'iem :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 gru 2016, 13:40

Krzysiek 84 pisze:Trzeba czekać na Muniora , cos powinien zaradzić na to.
Cudów nie ma ...jak nie przestawia to gdzieś musi być przyczyzna ,zaczynamy od >bezpiecznika "motor " ,kabelki do n108 ,nie trzymający odpowiedniego cisnienia króciec powrotny na nastawniku ,"wysypany" zaworek ciśnienia wewnetrznego pompy ,zbyt dużo powietrza w przewodach paliwowych ,no i sam n108,choć to akurat najmniej prawdopodobne...bardziej prawdopodobne zapchane sitko na nim

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 14 gru 2016, 15:50

sitko wyczyszczone wydaje mi si ze jest sporo powietrza w przewodach ale watpie bo z butelki bylo to samo bezpieczniki sa jakos dziwnie rozrzucone i bez naklatki moteur



Coś pomożecie ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl