Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] identyfikacja wtyczek wiązki silnika

ODPOWIEDZ
adam18gce

[B4 1.9TDI 1Z] identyfikacja wtyczek wiązki silnika

Post autor: adam18gce » 29 cze 2011, 16:45

witam
mój ojciec wziął się za zamianę elementów bosch na pierburg. jest mały problem :) a mianowicie jak podłaczyć zaznaczone kable do komputera( do tego do ktorego podłacza sie kabel diagnostyczny) i jaki czujnik pasuje do tej wtyczki ktora zaznaczona jest w drugim kółku. ojciec twierdzi ze to czujnik temperatury ale z tego co widze nie ma takiego czujnika(przegladalem allegro) dzięki za pomoc :)
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 02342.jpg/
pozdrawiam
adam

p.s nie piszcie komentarzy w stylu po co sie za to zabierasz jak nie wiesz o co chodzi. prosze o konkretne odpowiedzi bo smiac mi sie chce jak ktos ma jakies pojecie i chce sie douczyc a wiekszosc jedzie takimi tekstami.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 cze 2011, 17:08

adam18gce, co do tych kabli to aby na pewno idą one do komputera :?: Coś mi się wydaje, że do opornicy... :roll:

Ta kostka na pewno nie idzie do czujnika temperatury bo tam jest okrągła i chyba na 3 piny...

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 29 cze 2011, 18:04

Te trzy przewody zakończone konektorem oczkowym podczepia się do podgrzewacza płynu, a ta kostka idzie do czujnika temperatury montowanego z tyłu głowicy w Audi 80 TDi wersja z klimatyzacją :)

adam18gce

Post autor: adam18gce » 29 cze 2011, 18:51

Gdzie znajduje się ten podgrzewacz płynu ?

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 29 cze 2011, 19:15


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 cze 2011, 19:58

adam18gce pisze:Gdzie znajduje się ten podgrzewacz płynu ?
U ciebie go po prostu nie ma ,nie wszystkie wersje na pierburgu miały podgrzewacz ,a modele na przepływce boscha raczej wogóle nie miały ;-) Widzę że zdecydowałeś się na przełożenie całej wiązki elektrycznej ,co jest najbardziej pracochłonną opcją ,oczywiście życzę szybkiego i bezproblemowego odpalenia

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 29 cze 2011, 20:12

Nie doczytałem, że to problemy po przekładkowe ;p
Jeżeli nie było klimy, to wystarczy odciąć tę kostkę na 6 pinów i podczepić kolorami tę na 3 piny ze starej instalacji :) Resztę przewodów zaizolować i zostawić- może kiedyś się przydadzą w razie montażu klimatyzacji
A tak wygląda ten czujnik- ceny są kosmiczne w razie czego :evil:
Obrazek

adam18gce

Post autor: adam18gce » 01 lip 2011, 17:51

Dzięki wielkie za porady!

Munior - tak, mój ojciec jednak wziął się za przekładke i auto pali.

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie N75. Wtyczka od nowej wiązki ma 2 wejscia a stara miała 3. Jak to przerobić żeby pasowało?
I te wężyki jak dokładnie mają być podłączone?
dokładam zdjęcie poglądowe
Obrazek Obrazek

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 lip 2011, 17:56

proszę bardzo <ok> Obrazek Obrazek Obrazek powinno ci wystarczyć :mrgreen:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 01 lip 2011, 18:20

adam18gce pisze:Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie N75. Wtyczka od nowej wiązki ma 2 wejscia a stara miała 3. Jak to przerobić żeby pasowało?
jakie 3 :?: N75 jest taki sam w boschu i pierburgu, nie ma N75 z wtyczką na 3 piny :!: chyba pomieszało Ci się z map sensorem, on jest na 3 piny a w pierburgu bez rozkręcania kompa go nie znajdziesz <ok>

adam18gce

Post autor: adam18gce » 01 lip 2011, 19:37

pomyłka. n75 jest podłączone tylko map sensor nie. została tylko ta wtyczka na 2 piny..
Ostatnio zmieniony 02 lip 2011, 03:07 przez adam18gce, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 lip 2011, 19:52

czyli n75 masz nie podłączony tak? ta wtyczka wchodzi od dołu n75

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 01 lip 2011, 20:27

nie, pewnie to wtyczka do N18, chociaż ciekawe jak robiona przekładka i co tam namieszane bo w pierburgu N75 powinien być na plastikowej rurze w dolocie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl