Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z avant]jaka pompa?

ODPOWIEDZ
pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

[b4 1z avant]jaka pompa?

Post autor: pope » 08 lut 2008, 12:09

Jak wspominalem na wysokich obr. silnik nie równo pracuje, takie wahania mocy,i chyba jednak będzie pompa wtryskowa do wymiany. Zastanawiam się co wybrać, używke, regeneracje czy może jakiś zamiennik? Coś co by dobrze chodzilo a nie dużo kosztowalo.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 lut 2008, 13:52

A dlaczego chcesz juz wym pompe moze to byc wina np.N-75, lub Lmm. Napisz dokładnie co sie dzieje i który rok jest twojego auta i jaka masz przepływke

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 08 lut 2008, 14:10

już jasne nie pompa a sterownik - "nastawnik" (wiem już że standard). Dodatkowo kilka blędów i wyszlo bóg wie co. Ale swoją drogą zostal mi wykres z bardzo malym ciśnieniem, chociaż się nie przejmuje bo autko chodzi w cyke. :mrgreen:
Ps. 1,9tdi 1z 94'

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 lut 2008, 14:19

Najczęściej uszkodzeniu ulega nastawnik pompy a nie sama pompa. Jeżeli masz Lmm Pierburga to mozna zregenerowac jeżeli na Boschu to tylko wym

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 08 lut 2008, 14:43

Ech bez odpowiedniego zalogowania auta i postawienia odpowiedniej diagnozy wymieniasz elementy silnika.
Musisz miec duzo $$$. <ok>
pope pisze:Dodatkowo kilka blędów i wyszlo bóg wie co. Ale swoją drogą zostal mi wykres z bardzo malym ciśnieniem
Podziel sie z nami tym...

Pozdr

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 08 lut 2008, 18:48

jak piszesz że na wysokich obrotach ci nie równo chodzi i spadek mocy to może być prędzej N75 coś mi sie zdaje choć oczywiście nastawnik też może chrzanić ale narazie radziłbym spróbować podmienić N 75 od sprawnego

pope
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2008, 16:11
Lokalizacja: malopolska

Post autor: pope » 08 lut 2008, 22:43

Już wszystko jasne. Nastawnik plus kilka drobiazgów. Dzięki za podpowiedzi.
Ps. Gdybym mial dużo $$$ to bym igle kupil za 16,- a nie za 11,- (ale jestem zadowolony :-D )

Piotrel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2008, 13:39
Lokalizacja: Wodąca

Post autor: Piotrel » 02 mar 2008, 11:37

Witam.U mnie w audi 1.9 TDI 90 szarpie na małych obrotach oprócz biegu jałowego.Skrzynia była wymieniana.Mechanik powiedział mi,że to najprawdopodobniej pompa.Czy da się ją jakoś zregenerować? :roll:

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 02 mar 2008, 11:49

Piotrel, jeżeli masz 1Z na przepływce pierburga, co za tym idzie nastawnik indukcyjny , to nie ma problemów. Jak mieszkasz koło Radomia to wal do Adamm GG 1829622

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl