Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Jaka turbosprężarka?.

ODPOWIEDZ
podol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 sty 2007, 14:46
Lokalizacja: dolny śląsk

[1.9TDI 1Z] Jaka turbosprężarka?.

Post autor: podol » 19 kwie 2009, 09:41

witam
takie pytanko siadla turbosprężarka w 94r 1Z i szukam teraz nowej a raczej zregenerowanej, i chcialem sie dowiedziec jaka dokladnie bedzie pasowac jakie oznaczenia ma miec bo troche ich jest. czy pasuja inne jak tak to jakie, czy ktoras z tych jest dobra?

028145701R K03-003/94883

KKK Nr :5303 970 003

28145701 R , 28145701 J

028145701 SX , 028145701 QX

na ktore oznaczenia trza patrzec?
wiecie ile moze kosztować regeneracja?
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2009, 09:50 przez podol, łącznie zmieniany 2 razy.

mlubinski

Post autor: mlubinski » 19 kwie 2009, 20:43

regeneracja pewnie 500-1000, więc tyle samo co kupno zregenerowanej.

podol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 sty 2007, 14:46
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: podol » 19 kwie 2009, 21:29

ojciec byl sprawdzic na kompie co to jest i koles powiedzial ze turbosprezarka mowil cos ze cisnienie tam jest za niskie bylo tylko 1200MPA czy cos takiego, i ponoc ten zawor ktory nie wiem jak sie nazywa nie zamykal sie podczas zwiekszania obrotow,
czy moze to byc cos innego np wentyl? jak sprawdzic co jest nie tak ???

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 19 kwie 2009, 23:07

a w jaki sposób tak wywnioskował :?: to że turbo ładuje za mało to można stwierdzić tylko w teście dynamicznym i pod obciążeniem silnika a turbina jest ostatnią rzeczą jaka może się popsuć i mieć na to wpływ więc lepiej samemu najpierw sprawdź cały dolot zanim jakiś pseudo mechanik naciągnie Cie na kosztowny zabieg w postaci wymiany turbo

podol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 sty 2007, 14:46
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: podol » 20 kwie 2009, 08:14

nawet nie wiem w jaki sposob to wywnioskowal bo nie bylo mnie przy tym.
autko jest strasznie mulowate zero przyspieszenia nawet jak sie wcisnie pedal gazu do dechy, tak to sie rozbuja do 140km/h ale to musi potrwac, przejechane ma 255t km
smieszne jest to ze ojciec odrazu chce szukac nowe turbo zamiast poogrzebac i posprawdzac.
myslalem tez ze moze to byc katalizator bo od nowosci nie bylo znim nic pewnie robione, ale pierw trza sprawdzic to turbo. od czego pierw zaczac???

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 20 kwie 2009, 12:19

w pierwszej kolejności od sprawdzenia węży i opasek na drodze turbo-kolektor ssący i szukać miejsc zaolejonych, potem zaślepić z dwóch stron EGR bo nim też może uciekać a podstawa to dane z manometru albo logi dynamiczne gr. 003 i 011 (domyślam się że Pierburg)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl