Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Jednorazowy problem z odpaleniem silnika

Sław1980
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 05 wrz 2012, 16:49
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Sław1980 » 18 maja 2013, 16:40

Ok co do oringu to oblatałem całe miasto i każdy rozkładał ręce... Proponowali ściągniecie z ASO ale jak wiadomo cena byłaby okropna... Na szczęście miły pan z jednego sklepu skierował mnie do AGROMY i tam dostałem :) wymiar który mi podpasywał to 16x2. Uszczelka którą kupiłem ma średnicę zewnętrzna około 19mm, grubość około 2mm i średnicę wewnętrzna około 16 mm. Nowa ciaśniej weszła ale dosć spokojnie. Jak na razie bąble pojawiają się o wiele wiele rzadziej. Pojeżdżę kilka dni i zobaczę czy auto będzie dobrze odpalało i czy paliwo nie będzie zjeżdżać do pompy.
P.S. Dzięki wszystkim za pomoc! Jesteście mega! :mrgreen:

[ Dodano: 2013-05-26, 17:28 ]
Niestety, paliwo ścieka w dalszym ciągu w stronę pompy. W komorze silnika nie widać żadnych wycieków więc stawiałbym na przewody paliwowe. Jak tylko będę miał dostęp do kanału to przeglądnę może tam gdzieś łapie powietrze.

[ Dodano: 2013-07-18, 21:50 ]
Witam po dłuższej przerwie. No więc myślę, że długie kręcenie rozrusznikiem podczas uruchamiania (jak dotąd zdarzyło się to dwa razy w ciągu pól roku) mogło być spowodowane złym katem wtrysku....
Na początek dzięki GANIMADEUS za pomoc przy wyborze interfejsu i próbie uruchomienia vaga...
Jako ze próba uruchomienia full opcji w vag 311 nie powiodła się, postanowiłem sczytać parametry za pomocą deltascan oto co wyszło:
Obrazek

Po przeczytaniu wielu postów na ten temat w dalszym ciągu mam parę pytań bo wypowiedzi były różne.
Mam nadzieje, ze nie jest ich za dożo na raz, ale wystarczą krótkie odpowiedzi ;)

1. Czy takie nastawy jak na zdjęciu mogą być od biedy czy raczej zabierać się do korekt?
2. W jakich jednostkach podane są te liczby i jak je "przeliczać" na normalne wartości?
3. Czy kat wtrysku (na wolnych obrotach) może sam "przestawić się" z czasem podczas normalnego użytkowania? (Z rozrządem jest wszystko ok)
4. Czy przy wartości 39 zwiększenie np do do 50 oznacza przyspieszenie czy opóźnienie kata wtrysku?
5. Czy zostawienie takich parametrów może wpłynąć na coś więcej niż trudniejsze odpalanie? (uszkodzenie silnika lub podzespołów)
6. Czy wartość 39 może być powodem zamulenia silnika na pierwszym biegu?
7. Przy których wartościach silnik będzie głośniej pracował - przy 39 czy przy powiedzmy 50 i czy różnica będzie mocno słyszalna?
8. Czy jak przestawię kąt na np. 50 to dawka tez ulegnie zmianie i będę ja musiał przestawić? (jeśli tak to na jaka wartość?)
9. Czy na boschu dawkę i kat można przestawić tylko za pomocą dłubania przy pompie czy można to zrobić programowo poprzez np Deltascan?
10.Czy jeśli mam słabe pojecie o tym to mogę się jednak za to wziąć sam czy lepiej poprosić kogoś kto ogarnia temat żeby nie narobić ambarasu? (okolice Malborka to raczej bieda w tych tematach...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl