Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Korekcja wtrysku.

fishmanr1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 17 paź 2007, 17:21

Post autor: fishmanr1 » 15 lis 2008, 17:32

Czy jest jakas inna przyczyna korekt wtrysku niz zuzycie wtryskow badz slabe sprezanie na poszcegolnych cylindrach . CZy moze to byc wina jakiegos czujnika polozenia walu badz czegos takiego . Dodam ze mam problem z korektami i jest odczuwalne straszne drganie na biegu jalowym przy obrotach 900 czyli bez gazu gdy dotkne pedal gazu drganie ustanie . ?????? co jest grane ????? mam tak od kupna auta a wtryski byly wymieniane na dobre uzywki zmienilem blok silnika na ten od AHU z 98 roku od znajomego .l....

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 lis 2008, 18:18

Do sprawdzenia czujnik wzniosu iglicy, i czujnik predko.ści obrotowej wału. Problem może byc równiez w zuzytych sekcjach pompy wtryskowej

fishmanr1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 17 paź 2007, 17:21

Post autor: fishmanr1 » 15 lis 2008, 20:38

Dzieki za wskazania .
Cos mi sie to obilo o uszy ale zapomnialem pogrzebac w temacie czujnika wzniosu iglicy . Pompa jest juz po regeneracji w polecanym przez klubowiczow miejscu w Krakowie .

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 15 lis 2008, 23:00

Na dawki korekcyjne ma wplyw nawet ilosc nagaru w cylindrach lub zanieczyszczony nastawnik...
Zaprezentuj nam zalogowaną grupe 013 i 001...

Pozdr

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 lis 2008, 11:56

moim zdaniem lepiej jest sprawdzic cisnienie na cylindrach bo to podstawa, moim zdaniem grupa 013 bardziej teoretycznie odzwierciedla co tam sie dzieje w garczkach. cp tzn ze masz problem z korektami tzn jaki :?: drgania moze w wyniku zlych poduszek pod silnik, jak te drgania wygladaja bo moga byc rozne takie ze silnikiem trzepie albo ze cala buda drzy

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 18 gru 2008, 17:05

Koledzy przyłącze się do tematu, ile powinien prawidłowo wynosić kąt wtrysku na vag-u przy tem, paliwa 101 ??

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 gru 2008, 18:36

Wartość statycznego kąta wyprzedzenia wtrysku powinna sie zawierac sie pomiedzy 50-60 w polu drugim w 000 Basic Settings przy temp płynu >80*

Pozdr

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 18 gru 2008, 19:17

Wszystko się zgadza, tylko zależne to jest od 9tej pozycji
w/g hexa przecięcie lini kąta i temp. paliwa dla audi 80 tdi 1z przy 101 temp paliwa wychodziło około 70 wcześniej miałem około 50 i rano było średnio...

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 gru 2008, 20:19

Ustawisz okolo 60 w warunkach, ktore Ci podalem i powinien palic "od strzala".. ;-)

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 18 gru 2008, 20:22

ok sprawdze rano i dam znać..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl