dieselpower pisze:w tej chwili jest tak ze jak ustawie wszystko na "0" tzn walek i wal to pompa po wsadzeniu preta fi 15 jako znacznik, pret jest skierowany ku gorze pod katem okolo 20- 25 stopni od poziomu i wlasnie to wychodzi mniej wiecej o pol zombka jesli przestawie pompe o zombek do przodu to pret jest skierowany maxymalnie do dolu, nieda sie ustawic wszystkiego na "zero" nawet przekrecajac pompa nie wsadze dokladnie znacznika bo pompa kreci sie wokol wlasnej osi i pytanie CO JEST GRANE? coraz bardziej mysle o tym scietym klinie wizja remontu nowo kupionego auta scina z nog...
masz 2 sposoby dalszego postępowania
1 zrzucasz jeszcze raz rozrząd, sprawdzasz klin na wale ,ustawiasz rozrząd (profesjonalnie ze ściągnięciem koła z wałka rozrządu) i ustawiasz kąt wtrysku
2 próbujesz ustawić kąt wtrysku (jeśli będzie na tyle miejsca na regulację)
proponuje ci to 2 bo będzie cię to mniej kosztować a może się uda bez zbędnych komplikacji