Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 1,9 1Z] - Logi bieg jalowy

ODPOWIEDZ
KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

[Audi B4 1,9 1Z] - Logi bieg jalowy

Post autor: KuanTi » 09 maja 2010, 18:08

Witam, nareszcie udało mi się znaleźć działający VAG i mogłem przeprowadzić testy mojej 80.
Posiadam przepływomierz Boscha, tak mi się wydaje bo innych testów typu 003 czy 004 nie mogłem wykonać. Autko z początku 94 roku więc chyba jeszcze Bosh siedzi.

A tak na marginesie to jak sprawdzić jaki mam przepływomierz?

Wracając do tematu to aktualnie przetestowałem jak w temacie silniczek na biegu jałowym.

Poniżej logi o których pisze:

Błędy silnika:

1 Fault Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) - tu wiem że to czujnik temp.
06-00 - Signal to High - ale tu nie wiem o co chodzi.

Logi grupy 000 - bieg jałowy załączony obrazek


Proszę o wstępną analizę.
Pozdrawiam
Mariusz

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 maja 2010, 19:20

tu masz jak sprawdzić czy to bosh czy pierburg https://audi80.pl/b4-1z-bosch-a-pier ... e&start=45 a ten bład to albo kąt wtrysku albo czujnik położenia wału

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 09 maja 2010, 21:22

gibaj pisze:tu masz jak sprawdzić czy to bosh czy pierburg https://audi80.pl/b4-1z-bosch-a-pier ... e&start=45 a ten bład to albo kąt wtrysku albo czujnik położenia wału
Hmm no to jutro odkręcę pokrywe silnika i zobacze co tam siedzi.
Jak nie bede pewny to wstawie na forum fotke.

A może ktoś jeszcze coś powie na temat logów i błędów??

Pozdrawiam
Mariusz

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 maja 2010, 21:48

KuanTi pisze:Hmm no to jutro odkręcę pokrywe silnika i zobacze co tam siedzi.
A po kiego ?Przepływkę widać jak na dłoni po podniesieniu maski ,polewej stronie wychodzi z obudowy filtra powietrza .Jeżeli pierburg to mała czarna z tworzywa .Jeżeli bosch to znacznie większe ustroistwo .Jeżeli auto z początku 94 roku to powinno być na pierburgu więc powinieneś zobaczyć pozostałe bloki .Co do logów to nic odbiegającego od normy nie widać ale w grupie 000 na jałowym więcej nie zobaczysz .Błedy skasuj i sprawdż czy nie powracają .Jak powrócą wtedy można się martwić .A tak apropo pokrywy na silniku to wywal ją bo nawet jak ci przelewy przy wtryskach rozczelnią to nie zauważysz ;-)

Hamann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 26 sty 2010, 16:47

Post autor: Hamann » 09 maja 2010, 22:30

moim zdaniem samochod jest wogole nie zagrzany bo 232 w 7 polu logow a powinno byc ok 60 dogrzej samochod i dopiero zrob logi

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 12 maja 2010, 11:30

Hamann pisze:moim zdaniem samochod jest wogole nie zagrzany bo 232 w 7 polu logow a powinno byc ok 60 dogrzej samochod i dopiero zrob logi
Witam ponownie

Co do grupy 7 i wartości 232 niestety u mnie tak ciągle się wyświetla.
Silnik na 100% rozgrzany bo jeździłem z 45 minut zanim test przeprowadziłem.
W załączniku obraz z dzisiejszych testów.

Myślę, że za niedługo zrobie testy dynamiczne.

Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.
Pozdrawiam
Mariusz

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 maja 2010, 11:35

Hamann pisze:moim zdaniem samochod jest wogole nie zagrzany bo 232 w 7 polu logow a powinno byc ok 60 dogrzej samochod i dopiero zrob logi
to powinno wszystko wyjaśnić:
1 Fault Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) - tu wiem że to czujnik temp.
06-00 - Signal to High
KuanTi pisze:Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.
wymień czujnik niebieski dwupinowy lub sprawdź czujnik i wiązkę (może przewód uszkodzony)

kąt wtrysku ok 40 więc przydałoby się ustawić na ok 60-65, dawka 25 to trochę mała, jakby zwiększyć na 15 to by się lepiej zbierał <ok>
a ogólnie coś jest nie tak z samochodem :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 maja 2010, 11:53

KuanTi pisze:Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.
No to logiczne że
UKI_XX pisze:wymień czujnik niebieski dwupinowy lub sprawdź czujnik i wiązkę (może przewód uszkodzony)
Wiesz już co masz ? ;-) w sensie pierburg czy bosch :mrgreen: Masz tu fotkę pierburga <ok>

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 12 maja 2010, 14:22

MUNIOR pisze:
KuanTi pisze:Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.
No to logiczne że
UKI_XX pisze:wymień czujnik niebieski dwupinowy lub sprawdź czujnik i wiązkę (może przewód uszkodzony)
Wiesz już co masz ? ;-) w sensie pierburg czy bosch :mrgreen: Masz tu fotkę pierburga <ok>

No to jak już wiesz mam boscha. Autko z lutego 1994 roku.

Dobra ide czytać jak wymienić ten czujnik.

Od tego zacznę a później testy dynamiczne.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-05-14, 09:03 ]
Witajcie,
po wymianie czujnika G62 niestety ciągle 232 na liczniku vaga ;(
jak sprawdzić czy kabelek jest cały? Miernik czy tylko organoleptycznie?


pozdrawiam
Mariusz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl