Witam, nareszcie udało mi się znaleźć działający VAG i mogłem przeprowadzić testy mojej 80.
Posiadam przepływomierz Boscha, tak mi się wydaje bo innych testów typu 003 czy 004 nie mogłem wykonać. Autko z początku 94 roku więc chyba jeszcze Bosh siedzi.
A tak na marginesie to jak sprawdzić jaki mam przepływomierz?
Wracając do tematu to aktualnie przetestowałem jak w temacie silniczek na biegu jałowym.
Poniżej logi o których pisze:
Błędy silnika:
1 Fault Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) - tu wiem że to czujnik temp.
06-00 - Signal to High - ale tu nie wiem o co chodzi.
Logi grupy 000 - bieg jałowy załączony obrazek
Proszę o wstępną analizę.
Pozdrawiam
Mariusz
[Audi B4 1,9 1Z] - Logi bieg jalowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tu masz jak sprawdzić czy to bosh czy pierburg https://audi80.pl/b4-1z-bosch-a-pier ... e&start=45 a ten bład to albo kąt wtrysku albo czujnik położenia wału
Hmm no to jutro odkręcę pokrywe silnika i zobacze co tam siedzi.gibaj pisze:tu masz jak sprawdzić czy to bosh czy pierburg https://audi80.pl/b4-1z-bosch-a-pier ... e&start=45 a ten bład to albo kąt wtrysku albo czujnik położenia wału
Jak nie bede pewny to wstawie na forum fotke.
A może ktoś jeszcze coś powie na temat logów i błędów??
Pozdrawiam
Mariusz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A po kiego ?Przepływkę widać jak na dłoni po podniesieniu maski ,polewej stronie wychodzi z obudowy filtra powietrza .Jeżeli pierburg to mała czarna z tworzywa .Jeżeli bosch to znacznie większe ustroistwo .Jeżeli auto z początku 94 roku to powinno być na pierburgu więc powinieneś zobaczyć pozostałe bloki .Co do logów to nic odbiegającego od normy nie widać ale w grupie 000 na jałowym więcej nie zobaczysz .Błedy skasuj i sprawdż czy nie powracają .Jak powrócą wtedy można się martwić .A tak apropo pokrywy na silniku to wywal ją bo nawet jak ci przelewy przy wtryskach rozczelnią to nie zauważyszKuanTi pisze:Hmm no to jutro odkręcę pokrywe silnika i zobacze co tam siedzi.
Witam ponownieHamann pisze:moim zdaniem samochod jest wogole nie zagrzany bo 232 w 7 polu logow a powinno byc ok 60 dogrzej samochod i dopiero zrob logi
Co do grupy 7 i wartości 232 niestety u mnie tak ciągle się wyświetla.
Silnik na 100% rozgrzany bo jeździłem z 45 minut zanim test przeprowadziłem.
W załączniku obraz z dzisiejszych testów.
Myślę, że za niedługo zrobie testy dynamiczne.
Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.
Pozdrawiam
Mariusz
to powinno wszystko wyjaśnić:Hamann pisze:moim zdaniem samochod jest wogole nie zagrzany bo 232 w 7 polu logow a powinno byc ok 60 dogrzej samochod i dopiero zrob logi
1 Fault Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) - tu wiem że to czujnik temp.
06-00 - Signal to High
wymień czujnik niebieski dwupinowy lub sprawdź czujnik i wiązkę (może przewód uszkodzony)KuanTi pisze:Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.
kąt wtrysku ok 40 więc przydałoby się ustawić na ok 60-65, dawka 25 to trochę mała, jakby zwiększyć na 15 to by się lepiej zbierał <ok>
a ogólnie coś jest nie tak z samochodem :?:
MUNIOR pisze:No to logiczne żeKuanTi pisze:Co do błędów silnika bez zmian, ciągle sie pojawiają.Wiesz już co masz ? w sensie pierburg czy bosch :mrgreen: Masz tu fotkę pierburga <ok>UKI_XX pisze:wymień czujnik niebieski dwupinowy lub sprawdź czujnik i wiązkę (może przewód uszkodzony)
No to jak już wiesz mam boscha. Autko z lutego 1994 roku.
Dobra ide czytać jak wymienić ten czujnik.
Od tego zacznę a później testy dynamiczne.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-05-14, 09:03 ]
Witajcie,
po wymianie czujnika G62 niestety ciągle 232 na liczniku vaga ;(
jak sprawdzić czy kabelek jest cały? Miernik czy tylko organoleptycznie?
pozdrawiam
Mariusz