[80 B4 1.9 1Z] Migające świece żarowe
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Mateusz dziś patrzyłem u siebie.Ta wtyczka którą trzymasz na drugim zdjęciu jest tak jak mówiłem wcześniej od czujnika który idzie do filtra paliwa i wskazuje poziom wody w filtrze.jeśli ci mruga kontrolka od świec to pewnie gdzieś zwiera ten kabel.na pierwszym zdjęciu masz wtyczkę podłączoną do tego cienkiego kable i on powinien iść do czujnika pod filtrem.jeśli ie masz tam czujnika to ktoś pewnie go wymontował.na końcu tego cienkiego kabla powinien być czujnik a jak go nie masz to są pewnie gołe kable,zaizoluj je osobno i nie powinno nić wtedy mrugać...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
- Lokalizacja: Lubaczów
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jak nie ma czujnika to znaczy że ktoś go wymontował i tyle.a te kable i ta wtyczka którą pokazałeś na zdjęciu na 100% są od tego czujnika... ten czujnik w sumie z zewnątrz filtra nie jest widoczny dopiero po odkręceniu tego dolnego kurka widać dwa druty które stanowią właśnie ten czujnik.także może ci się wydawać że nie masz czujnika a on tam jest...co do mrugania kontrolki to jest wiele tematów na forum.co do kabla to sprawa rozwiązana...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
- Lokalizacja: Lubaczów
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
tak jeśli nikt wcześniej nie wymieniał tego kurka to po jego odkręceniu zobaczysz dwa druty które wchodzą do wnętrza filtra.jak zbierze się na dnie woda to wtedy te druty się przez wodę zwierają i dają sygnał na zegary że jest woda w filtrze i należny ją zlać. z tego korka od spodu powinien wychodzić ten cienki czarny kabel który idzie do tej wtyczki która pokazałeś na zdjęciu...
nie mam nigdzie zdjęcia ale tak to wygląda.to u góry jest wkręcone do filtra
nie mam nigdzie zdjęcia ale tak to wygląda.to u góry jest wkręcone do filtra
Ostatnio zmieniony 25 cze 2011, 16:13 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
- Lokalizacja: Lubaczów
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jeśli kabla nie widać to pewnie ktoś kiedyś wywalił ten czujnik i wkręcił zwykły korek bez czujnika... to że ci grzeje za każdym razem świece w samochodzie może być winny czujnik od grzania świec.u mnie był walnięty o 25 stopni i grzał tylko przy - 30 stopniach a powinien już przy ok 5 w plusie. co do nierównej pracy to tez mogą być winne świece lub jedna z ich...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
- Lokalizacja: Lubaczów
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
czujnik od świec to niebieski 2 pinowy na króćcu wychodzącym z silnika.jak pójdziesz od chłodnicy górnym wężem w stronę silnika to dojdziesz do tego czujnika.tylko go nie wyjmuj bo płyn chłodniczy ci się wyleje.ale wątpię by to była jego wina jeśli chodzi o te obroty.prędzej jeśli chodzi o grzanie świec to będzie on winny... o wysokich obrotach tez było dużo na forum.musisz poszperać bo jak ktoś zobaczy że znów o tym kolejny temat powstaje to pójdzie do kosza...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 69
- Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
- Lokalizacja: Lubaczów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Podepnij chłopie auto pod vaga i się wszystkiego dowiesz ,bo w tej chwili to jest przelewanie z pustego w próżne ,może to ,może tamto ...Po czujniku wody w filtrze pozostała ci jedynie wtyczka ,A uszkodzony czujnik temperatury ,lub brak styku przy czujniku ,może jak najbardziej powodować grzanie świecmateusz3571 pisze:ale moze byc tak ze ten niebieski czujnik jest padniety i komp widzi niska temp i auto chodzi na wyzszych obrotach?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
no i może powodować grzanie świec.najpierw wyjmij wtyczkę z tego niebieskiego czujnika i przetrzyj piny bo może coś nie łączy tak jak powinno.a później jak masz miernik a nie chcesz jechać na vag to sprawdź rezystancje tego czujnika.ten czujnik bierze odczyt z temperatury płynu chłodniczego więc mniej więcej rezystancja będzie dla temperatury powietrza.dla 20 stopni to ok 2200 - 3000 omów dla zagrzanego silnika czyli 90 stopni to ok 200 - 290 om...mateusz3571 pisze:ale moze byc tak ze ten niebieski czujnik jest padniety i komp widzi niska temp i auto chodzi na wyzszych obrotach?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork