Gdzie ten kąt sprawdzany ? w blokach czy w nastawach podstawowych ? Jak w nastawach jest 52 to kąt jest ok.i nie ma co szukać tu przyczyny ...Wygląda jednak na to ze pompa łapie powietrze ...albo gdzieś jest nieszczelnośc na pompie ,albo łapie gdzieś przy filtrze lub przewodach paliwowych ....niszczelnymi przelewami też będzie łapać powietrzezackone88 pisze:kat 52
[AHU] Nie odpala na zimnym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Problem rozwiązany
Przyczyna kat wtrysku. Tylko dziwi mnie to czemu na tym ustawieniu jakie było do tej pory na Vagu tdi Timing wychodziło prawie na środku na zielonej linii wiec powinno być ok. A musiałem przesunąć pompę zupełnie do końca w stronę silnika i nareszcie zaczął palić jak należy. A teraz na Timingu wychodzi prawie na dolnej linii co prawda mieści się w skali ale wydawało mi się że pierwsze ustawienie było jak najbardziej wzorowe.
I o co tu chodzi?
Logi z ponownego ustawienia kąta.
http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_99107.html
Czemu jak wchodzę w "mens block" w grupie 000 kat wtrysku mam 50 a w "basic seting" 38 :?:
Przyczyna kat wtrysku. Tylko dziwi mnie to czemu na tym ustawieniu jakie było do tej pory na Vagu tdi Timing wychodziło prawie na środku na zielonej linii wiec powinno być ok. A musiałem przesunąć pompę zupełnie do końca w stronę silnika i nareszcie zaczął palić jak należy. A teraz na Timingu wychodzi prawie na dolnej linii co prawda mieści się w skali ale wydawało mi się że pierwsze ustawienie było jak najbardziej wzorowe.
I o co tu chodzi?
Logi z ponownego ustawienia kąta.
http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_99107.html
Czemu jak wchodzę w "mens block" w grupie 000 kat wtrysku mam 50 a w "basic seting" 38 :?:
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2012, 14:34 przez zackone88, łącznie zmieniany 1 raz.
jak przestawiłeś pompę w stronę silnika i wtrysków to przyśpieszyłeś zapłon i to bardzo dziwna sprawa jak przedtem wg tdi timing i wg bs i ms grupy 000 było porównywalnie miedzy 45-60 i temp. płynu i paliwa była oki to powinien odpalać bez problemu a jak po przestawieniu pompy w stronę silnika kat ci spadł z 52 do 38 to aż nie możliwe :shock: chyba ze ty pompę odchylić od silnika w stronę zbiorniczka płynu a jeśli faktycznie przestawiłeś w stronę silnika i uzyskałeś kat mniejszy z 52 na 38 to albo ci w dziwny sposób przeskoczył pasek albo szwankuje wtrysk sterujący albo masz problem z kołem wałuzackone88 pisze:Problem rozwiązany
Przyczyna kat wtrysku. Tylko dziwi mnie to czemu na tym ustawieniu jakie było do tej pory na Vagu tdi Timing wychodziło prawie na środku na zielonej linii wiec powinno być ok. A musiałem przesunąć pompę zupełnie do końca w stronę silnika i nareszcie zaczął palić jak należy. A teraz na Timingu wychodzi prawie na dolnej linii co prawda mieści się w skali ale wydawało mi się że pierwsze ustawienie było jak najbardziej wzorowe.
I o co tu chodzi? Jutro wrzucę logi po ponownym ustawieniu kąta.
Czemu jak wchodzę w "mens block" w grupie 000 kat wtrysku mam 50 a w "basic seting" 38 :?:
kąt w ms 000 i bs 000 powinien się pokrywać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Powtarzam zawsze z uporem maniaka ...dajcie sobie spokój z tym tdi timing ...szkoda tam nawet zaglądać i kropka ...i nikt nie przekona mnie że jest inaczej .Najprostszy dowodem na to że na tdi timing szkoda czasu ,jest twój przypadek ,patrzysz tam i ci bzdury wychodzą i wielu innym też ,bo z uporem uczepiają się tego durnego wykresu Tylko kąt w BS i tyle ,żadnych wykresów :mrgreen:zackone88 pisze:Przyczyna kat wtrysku. Tylko dziwi mnie to czemu na tym ustawieniu jakie było do tej pory na Vagu tdi Timing wychodziło prawie na środku na zielonej linii
Bo jest niedoregulowany pompą 8-)zackone88 pisze:Czemu jak wchodzę w "mens block" w grupie 000 kat wtrysku mam 50 a w "basic seting" 38
Na pewno pompę przesunąłem w stronę silnika, a była na max w drugą stronę i co dziwne zrobiłem logi po ponownym ustawieniu są w poście wyżej i zbytnio nie różnią się od tych zrobionych przed przestawieniem pompy.
Co może być przyczyną że przesunąłem pompę w całym możliwym zakresie jej regulacji na tych fasolkach. A na vagu tego nie widać?
Co może być przyczyną że przesunąłem pompę w całym możliwym zakresie jej regulacji na tych fasolkach. A na vagu tego nie widać?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeśli z pompą ,a raczej z jej osprzętem i elementami wykonawczymi ,które odpowiadają za dynamiczne przestawianie kąta wtrysku ,jest wszystko w porządku ,to reakcja na przestawianie pompy musi być ,nawet jak przesuniesz o 1 mm ...skoro nie ma przy przestawianiu pompy z jednego skrajnego połozenia w drugie ,to ewidentnie coś jest z nią nie halo 8-) ...Blok 004 i zapodajesz BS ...jak nie przestawi w pełnym zakresie ,pomimo że statyczny jest ok.40-50 ,to coś nie tak ...Miewam gorsze przypadki ,szczególnie ostatnimi dniami ,ale wszystko daje się zrobić ,jak się wie gdzie łapy wsadzić :mrgreen:zackone88 pisze:Co może być przyczyną że przesunąłem pompę w całym możliwym zakresie jej regulacji na tych fasolkach. A na vagu tego nie widać?
hehe, jak patrzył w MB to sobie mógł kręcić pompą a N108 się wysilał nad złapaniem prawidłowej wartości :mrgreen: kąt zawsze się sprawdza w BS000 bo tam N108 nie pracuje i każdy ruch pompą daje widoczne zmiany wartości
sprawdź sobie rozrząd bo jak masz kąt w okolicy 52 i skrajne położenie pompy to możesz mieś przestawiony rozrząd o 1 ząbek
sprawdź sobie rozrząd bo jak masz kąt w okolicy 52 i skrajne położenie pompy to możesz mieś przestawiony rozrząd o 1 ząbek