Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9 tdi 1z] nierówne obroty silnika i szarpanie

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 18 sie 2012, 20:02

dawka waha się tak od ;1.8-5.0 takie skoki sa kont tez delikatnie swiruje ale ogolenie tak ponad 50. rano pali ladnie jak cieply tez bez problemu na postoje jak depne w deske to tez chmury czarnej nie ma tylko to falowanie na wolnych. lewarkiem nie szarpie podczas jazdy.
Ja akurat mam 30 km do soliny czesto tam na imp bywam <piwo>
:-)
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 sie 2012, 08:39

bozmek pisze:dawka waha się tak od ;1.8-5.0 takie skoki sa
Jak Ci tak dawką majta to na 100% wina nastawnika, pozostaje Ci go tylko wyczyścić. Masz niedaleko od siebie 2 speców od takiej roboty, jeden w Olkuszu Trepek, drugi w Lubartowie MUNIOR
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 12:42 przez axell, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 19 sie 2012, 12:22

Z nastawnikiem sobie poradzę co chodzi o wyczyszczenie u brata czyściliśmy na wiosnę i ładnie śmiga;) w tygodniu wezmę się za ten nastawnik napisze jakie efekty dzięki za porade <piwo>
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 sie 2012, 12:37

axell pisze: jeden w Olecku Trepek
Jakby taki mechanik z warsztatem był w Olecku zajmujący się tylko dieslami, to większość diesli tylko tam byłaby serwisowana :mrgreen:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 sie 2012, 12:42

Krzysiek 84 pisze:Jakby taki mechanik z warsztatem był w Olecku zajmujący się tylko dieslami, to większość diesli tylko tam byłaby serwisowana :mrgreen:
Porąbało mi się trochę ;-) Już poprawiłem :-P

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 20 sie 2012, 21:07

No ja mam jakieś 300km w tamtą stronę, aż żałuję że nie wziąłem gratów ze sobą :evil: kurcze chyba teraz będę musiał zabierać narzędzia jak jadę na wczasy albo w delegację <ok>
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Yamaysky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 02 gru 2011, 19:05
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: Yamaysky » 26 paź 2012, 22:32

panowie a jakis namiar na forumowego szpecjaliste od nastawnikow na slasku macie?
bo u mnie tez chyba to bedzie przyczyna szarpania choc zeby potwierdzic jutro odepne zegary
i zrobie przejazdzke
audi 80 b4 tdi avant na pompie boscha

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga