Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] obroty 1100 przez około 3,5 min potem norma

ODPOWIEDZ
kotlarzk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 gru 2007, 16:08

[B4 1.9 TDI 1Z] obroty 1100 przez około 3,5 min potem norma

Post autor: kotlarzk » 19 mar 2008, 16:04

przy odpaleniu niuni, nie ma znaczenia czy jest zimna czy ciepła, to obroty wzrosna mi po 3 sekundach na te 1100 i tak sa przez 3-5 min i dopiero potem spadaja do normy.i nie wiem co jest , czy to czujnik jakis czy co?nie mam pojęcia. co myślicie?? :roll:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 19 mar 2008, 17:40

Najpiej jak mozesz to podłacz vaga i sprawdz bloki wartości mierzonych czy wszystko jest w pozadku i czy nie zanotował jakiś bledów... przyczyn takiego zachowania moze byc pare, np. nastawnik, wtryski, byc moze nawet czujnik temperatury.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 19 mar 2008, 19:54

ja obstawiam czujnik temp zazwyczaj tak robi jak masz walniety czujnik albo odpięte kable

Awatar użytkownika
piktorn2016
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:44

Post autor: piktorn2016 » 20 mar 2008, 21:33

Myślę, że ma 100% masz walnięty czujnik temp.( niebieski ). U mnie taki objaw pojawia się, gdy odłącze w/w czujnik i właśnie obroty wskakują na 1100 i trzymają się tak ok 4,5 min po czy schodzą na normalne i nie ważne jest przy tym czy silnik jest ciepły czy zimny po odłączeniu czujnika zawsze podgrzewa świece ok 20sek.
Pozdrawiam

kotlarzk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 gru 2007, 16:08

Post autor: kotlarzk » 27 mar 2008, 13:15

dzięki za pomoc, wymieniłem czujnik ale nadal czopka... Zdaje się ze prąd nie dochodzi do tego czujnika z tego kabla.Skąd taen kabelek idzie? bo wydaje mi się ze od tego "cykacza" nie wiem jak sie to nazywa, ale to cos co jest za, obok filtra powietrza na samej górze. nie wiem co dalej, więc prosze o pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl