Witam.
Jak normalnie poruszam sie po miescie czy trasie, gasze silnik i ponownie odpalam po kilku minutach jest ok, jednak gdy jazda jest dynamiczniejsza, ostra, odpalenie silnika nastepuje z trudem, zachowuje sie jakby zabrakło paliwa, trzeba trzymać na rozruszniku kilka sekund (ok 10) aż załapie. Jaki jest problem?
Dodatkowo przy przyspieszaniu przy około 120 km/h silnik daje dość mocne szarpniecie, po odpuszczeniu i ponownym dodaniu gazu wszystko jest ok. Pompa była uszczelniana, dawka paliwa ustawiona na 6mg.
Dynamika silnika: nie mam obrotomierza więc opisze to inaczej. Silnik dostaje 'kopa' przy wyższych obrotach, na niskich gaz podłoga i po prostu sie toczy aż do pewnego momentu, ok 30 km/h na dwójce i analogicznie na każdym biegu. Max prędkość 160 km/h z bólem. VAG nie pokazuje błędów.
Jestem laikiem audi posiadam krótko. Liczę, że jesteście wyrozumiali. Pozdro !
[B4 1.9 TDI 1Z] Odpalanie, problemy ogólne.
wrobel28, dobrze by było zrobić logi. Jak nie zrobisz logów to można snuć sobie przypuszczenia. Podstawa to poprawne ustawienie statycznego kąta wtrysku i dawki. Proponuję ustawić dawkę pomiędzy 3,5 a 4mg bo 6mg to dość skromnie. "Szarpnięcie" przy 120km/h może wskazywać na np. problem z zaworem N75. Napisz z którego roku masz auto i na jakiej przepływce. Pozdrawiam
dawka była na 3 i dynamika ta sama, 160 max i na dole zamulony a na gornych obrotach dopiero zaczyna zrywać. rok 94, przepływomierz - przepływka? hmm nie mam pojecia, sprawdze. szarpniecie czasami przy 120 czasami przy 140 a czasami w ogole nie ma.
gdzie moge zrobić logi i z jakim kosztem musze sie liczyć?
gdzie moge zrobić logi i z jakim kosztem musze sie liczyć?
-
- Forum Audi 80
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt: