Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] planowanie głowicy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
przemoO23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 22 wrz 2011, 10:55
Lokalizacja: Gowarczów

[B4 1.9 1Z] planowanie głowicy

Post autor: przemoO23 » 26 sty 2016, 17:01

Nie wiem czy to dobry dział na takie pytania.

Chyba powoli zbliża się do mnie wymiana uszczelki pod głowicą. Boję się takich poważnych remontów jak cho...a. Nie chodzi o to że się nie znam bo samochód i tak by poszedł do mechanika, tylko chodzi o planowanie głowicy. Operacja poważna i trzeba się na tym znać, a "fachowców" w Polsce jak na lekarstwo.
Znacie może jakąś dobrą firmę zajmującą się takimi rzeczami z okolic Kielc/ świętokrzyskie?
Mógł byś napisać objawy i dlaczego tak uważasz że to cię czeka? Może dla innych będzie to pomocne ;)
Ubywa mi płyn ( w dość wolnym tempie) i w zbiorniczku pływają jakieś czarne paprochy, chyba nieduże przedmuchy z głowicy idą.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2016, 17:06 przez przemoO23, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fumski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 29 gru 2015, 00:44
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fumski » 26 sty 2016, 17:04

Mógł byś napisać objawy i dlaczego tak uważasz że to cię czeka? Może dla innych będzie to pomocne ;)

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 26 sty 2016, 19:56

Jeśli masz zamiar robić uszczelkę to szykuj się na większy wydatek, mianowicie kompleksowa regeneracja głowicy :)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 27 sty 2016, 01:31

Niektórzy mechanicy mają tester na zawartość CO2 w płynie chłodniczym.

Lepiej się upewnić.

Awatar użytkownika
darek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 27 sty 2016, 01:52

Są też jednorazowe testery dostępne w motoryzacyjnych. Można takie badanie przeprowadzić samemu <ok>
przykładowy link: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=55 ... cket_id=16
i dodatkowo warto zerknąć na to: http://joemonster.org/filmy/74001

Awatar użytkownika
przemoO23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 22 wrz 2011, 10:55
Lokalizacja: Gowarczów

Post autor: przemoO23 » 27 sty 2016, 07:31

Wczoraj na spokojnie obejrzałem wszystkie połączenia wężowe i ogólnie silnik. Ku mojej ogromnej uldze płyn sobie kapie przy trójniku/króćcu z 2 pinowym czujnikiem. Nie wiem tylko czy spod węża czy spod śruby mocującej
Są też jednorazowe testery dostępne w motoryzacyjnych. Można takie badanie przeprowadzić samemu <ok>
przykładowy link: http://allegro.pl/ShowIte...rs_socket_id=16
i dodatkowo warto zerknąć na to: http://joemonster.org/filmy/74001
Czytałem że te testy nie są zbyt wiarygodne.

rico_bp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2016, 13:59
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: rico_bp » 27 sty 2016, 11:47

Te plastikowe króćce lubieją pękać i to spod nich najczęściej wydobywa się płyn chłodniczy. Koszt ok 10-15 zł.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 27 sty 2016, 23:30

i to ze jest olej w zbiorniczku nie oznacza wcale UPG . Mamy jeszcze chłodniczke oleju w gronie podejrzanych :)
2 pinowy niebieski to ten z boku . Pewno oring juz nie spełnia swojego zadania :) robiłem to w lato :) nowy oring i na sylikon. NOc schło . Płyn zalalem i odpukac do wczoraj było dobrze xD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl