Nasadowe 10mm. Ja stosowałem nasadkę długą + przedłużka, bo przeszkadza przewód wysokiego ciśnienia i przewody powrotne pomiędzy wtryskami.
Z kapturkami ostrożnie, bo lubią pękać i się urywać.
Jak stał 2 tygodnie w te mrozy to pewnie, że nie odpali od pierwszego obrotu, bo olej silnikowy stawia już niezły opór w tej temperaturze. Ciekawe jeszcze jak tam kondycja akumulatora i rozrusznika. To wszystko ma wpływ.
[B4 1.9 TDI 90 KM] Po nocy z trudem zapala.
Jeżdżę już 6 dni i poranki są trudne dla audicy.
Aku nowy Centra Futura 76ah. Rozrusznik jakoś kręci
Dzieki za info jutro wymiana swiecy
[ Dodano: 2012-02-09, 17:49 ]
Świeca wymieniona (dziwne ze nie ma żadnej podkładki) ale działa - żarówka świeciła.
Dawka paliwa zwiększona do 15 - prawie rajdowa w połączeniu z Chipem od Kostrza.
Zobaczymy jaki będzie jutrzejszy poranek.
[ Dodano: 2012-02-19, 19:52 ]
Auto odpala całkiem przyzwoicie, ale niestety przy -17 szału nie ma, troszkę trzeba pokręcić. W temp -6st C w górę odpala od strzała.
Gdzie może być problem że auto przy -17 słabo odpala?
Aku nowy, dawka 15, kąt 61, przebieg 185000 na 100% ale 150000 w mieście.
Aku nowy Centra Futura 76ah. Rozrusznik jakoś kręci
Dzieki za info jutro wymiana swiecy
[ Dodano: 2012-02-09, 17:49 ]
Świeca wymieniona (dziwne ze nie ma żadnej podkładki) ale działa - żarówka świeciła.
Dawka paliwa zwiększona do 15 - prawie rajdowa w połączeniu z Chipem od Kostrza.
Zobaczymy jaki będzie jutrzejszy poranek.
[ Dodano: 2012-02-19, 19:52 ]
Auto odpala całkiem przyzwoicie, ale niestety przy -17 szału nie ma, troszkę trzeba pokręcić. W temp -6st C w górę odpala od strzała.
Gdzie może być problem że auto przy -17 słabo odpala?
Aku nowy, dawka 15, kąt 61, przebieg 185000 na 100% ale 150000 w mieście.