[B4 1z] po swapie z AAZ brak mocy
[B4 1z] po swapie z AAZ brak mocy
Witam! Mój brat zarżnął swojego AAZ. Słupek silnika zmienił na 1z. Dodając pompę z 1z. Silnik odpala od strzała, chodzi równo ale wogóle nie chce jechać. Nie przyspiesza. Wchodzi na obroty ale nie jedzie. Wtryski sprawdzone, rozrząd ustawiony, założony ostry wałek z SD.Gdzie szukać przyczyny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dymyslam się że nie jesteś totalnym laikiem i wiesz jak wygląda ślizgajace się sprzęgło i to "wchodzi na obroty i nie jedzie " to nie jest własnie slizgające się sprzęgło .A skoro to nie sprzegło to 1z udostepnia diagnostykę vagiem i skoro "nie jedzie " to własnie podpinając vaga mozna dowiedzieć się dlaczegoBastek pisze:Wchodzi na obroty ale nie jedzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bastek pisze: W miejsce AAZ wsadzony został 1z bez wiązek i ECU.
To w takim razie co steruje ori pompą z 1Z :shock: ,która jak piszesz tam siedzi ...bez ECU to nie możliwe żeby ori pompa z 1z działała...także podejrzewam ze to tzw.mtdi ,czyli 1z z pompą na linkę ...a to wyjasniało by czemu "nie jedzie " ...na mechanicznej pompie ,bez grubszych w niej " modów" ten silnik to niestety nie pojedzie...takie toczydło którym nie da się niczego prócz roweru wyprzedzićBastek pisze: Słupek silnika zmienił na 1z. Dodając pompę z 1z
Dokładnie jest tak jak mówisz. Zrobione jest mtdi. Poza tym pompa to hybryda złożona z 3 różnych tj tej od AAZ, 1z i jakiegoś iveco lub elteka - nie pamietam. Auto jedzie tak, ze Fiat 126p przy tym to rakieta. Dodam, że nawet po mocnym dodaniu gazu auto wogole nie dymi, a przy 4 tyś obr. doładowanie turba jest na poziomie 0.5 bara. Bez względu na ustawienia doładowania i dawki paliwa auto jedzie tak samo, tzn nie jedzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żadna to nowina co piszesz ,można to przeczytać praktycznie w kazdym wpisie kiedy to ktoś zrobił sobie mtdi .Będę się powtarzał ,ale pisałem juz kilka razy i powtórzę i tym razem .Silnik tdi jest prosty ,ale wymaga do sterowania kompa i nic tego nie zmieni .Nawet najlepiej zmodzona pompa na linkę ,to tylko namiastka tego co można uzyskać na ori pompie sterowanej przez kompa.Szukaj tematów ludzi którzy robili mtdi ,bo co niektórzy twierdzą że po wielu bojach i cudach robionych z pompą na linkę ,udało im się uzyskać zadowalające parametry ,choć według mnie z pompą na linke nawet zbliżenie się do ori 90 koni bedzie raczej trudneBastek pisze:Auto jedzie tak, ze Fiat 126p przy tym to rakieta. Dodam, że nawet po mocnym dodaniu gazu auto wogole nie dymi, a przy 4 tyś obr. doładowanie turba jest na poziomie 0.5 bara. Bez względu na ustawienia doładowania i dawki paliwa auto jedzie tak samo, tzn nie jedzie.