[1,9 dti ARL] po wymianie tłoka nie pali ?
[1,9 dti ARL] po wymianie tłoka nie pali ?
silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku prawdopodobnie za dużo paliwa podlewane ale mniejsza z tym więc wymiana tłoka no a jak tak no to i wymiana sprzęgła na to z sharana razem z dwumasem bo oryginalne ślizgało ale po składaniu wszystkiego do kupy rożrząd ustawiony na kołki pompowtryski regulowane synchronizacji zrobić nie idzie bo nie pali tylko zapali na 5 sekund i gaśnie wag wywala że G40 co mże być przyczyną ? czujnik sprawny był do końca kabelki nie uszkodzone
tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci
na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
to wag wypluł
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-00 - -
16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
proszę o pomoc
tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci
na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się
to wag wypluł
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
P3007 - 35-00 - -
16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 21:07 przez berthold, łącznie zmieniany 2 razy.
sprawdź dobrze ten czujnik i najlepiej podłącz miernik i sprawdź jakie jest na nim napięcie i czy zmienia się podczas kręcenia silnikiem, sprawdź też czy coś nie podlazło pod ten czujnik
w PD nawet jakbyś obrócił wałek o 180st to i tak nic to nie zmienia więc musisz sprawdzić dobrze ten czujnik, chyba że masz przestawiony rozrząd o jeden ząbek..
w PD nawet jakbyś obrócił wałek o 180st to i tak nic to nie zmienia więc musisz sprawdzić dobrze ten czujnik, chyba że masz przestawiony rozrząd o jeden ząbek..
nie wiem czy to się da przestawić o jeden ząbek jak kołki pasują ?? to mnie upewniłeś z tym obrotem o 180st bo mi się mętlik wkradał , to tak jak mówisz muszę się skupić na tym czujniku tylko ten dostęp do wtyczki wiesz o czym mówię ?UKI_XX pisze:sprawdź dobrze ten czujnik i najlepiej podłącz miernik i sprawdź jakie jest na nim napięcie i czy zmienia się podczas kręcenia silnikiem, sprawdź też czy coś nie podlazło pod ten czujnik
w PD nawet jakbyś obrócił wałek o 180st to i tak nic to nie zmienia więc musisz sprawdzić dobrze ten czujnik, chyba że masz przestawiony rozrząd o jeden ząbek..
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
berthold, popraw proszę nazwę tematu. Zastosuj odpowiedni tag.
Może banalnie ale prawdź dokładnie połaćzenie. Czasem lubi się gdzieś przewód przerwać.
Może banalnie ale prawdź dokładnie połaćzenie. Czasem lubi się gdzieś przewód przerwać.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 16:08 przez Kokolino, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak robiłeś test na wyłączonym silniku to zawsze będzie ci pokazywać, że czujnik halla jest uszkodzony. Jak zrobisz to samo na włączonym motorze problem, a raczej niby - problem znika, każde audi wywali ci ten błąd na niepracującym silniku. Sprawność czujnika da się sprawdzić na dwa sposoby - miernikiem lub po podłączeniu do kompa i zapaleniu silnika, tobie niestety zostaje tylko ta pierwsza.
nie zapowietrzony raczej nie jest bo trzy razy akumulator musiałem ładować a błąd idzie skasować ale po starcie i zgaszeniu ponownie wyskakuje jutro tak jak mówicie muszę się z tym czujnikiem przeprosić na wszelkie możliwe sposoby . dzięki bardzo za pomoc dam znać co wymodziłemUKI_XX pisze:tylko że u niego błąd wyskoczył po odpaleniu silnika, który zgasł mu po ok 5s
chociaż w sumie jeśli chodzi o PD to jak ściągał głowicę to mu się zapowietrzył i może tak być że pracował dopóki paliwo było w PD i teraz trzeba by trochę pokręcić żeby paliwa zaciągnął