[B4 1,9 TDI] pompa wtryskowa co ja zepsulem
moim zdaniem nic sie niespalilo skoro silnik odpala izwiekszajasie obroty to nic sie nie spalilo zreszta co moglo by sie spalic tam jest tylko cewka elektromagnesy pod pinem 7 i 4 której nie pamietam opornosci, moze popsuc sie termistor i uledz uszkodznieu potencjometr ale w wyniku zuzycia wytarcia, moze byc zanieczyszczony nastawnik, zmien mechanika :mrgreen:MARCIN 80B4 pisze::shock: jutro mu powiem niech się uczy, karol121, a co do tych kilku minut wałczonego zapłonu to morze się coś zjarać, qrcze silnik nie przerywa ale jak się go kilka razy prze gazuje to schodząc z obrotów gaśnie, jutro napisze co wyszło z podmiany wtrysku
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Adamm, a z odpiętym wtryskiem nie nie próbowałem odpalać, ale za to z podpiętym już nie odpalił
karol121, nastawnik w tamtym roku był robiony niby było coś tam wymienione nawet nie powiem ile mnie skasowali, jak się nie wie to się buli
[ Dodano: 2008-04-05, 15:48 ]
no i jest mały postęp w pracach wkurzyłem się dziś troch i pojechałem do tego mechanika, i zamiana wtrysku nic nie dała, podpina tego kompa tester BOSCHA no i wywala błąd 1 czujnik położenia wału 2 czujnik temperatury doładaowania czy jakoś tam. Nie wiem czy tan koleś naprawdę jest taki cienki ale czy błąd czujnika połażenia wału to wskazuje na wtrysk sterujący :?: mniejsza z tym patrzę na ten czujnik obr. wału i po kablu do wtyczki okazało się że przewód od 2 pina i ta plecionka od 3 są przerwane, i ta chyba sprawiało te problemy, wtyczka została polutowana przez elektronika no i czujnik czeka do poniedziałku na test, w razie W na wtorek zamówiłem nowy.
Pozostaje drugi błąd tego czujnika w przewodzie od turbiny, jak dobrze pamiętam to był błąd brak komunikacji z tym czujnikiem, to chyba trzeba zacząć od przejrzenia instalacji bo już w jednym miejscu zauważyłem jakąś prowizoryczną izolację na przewodzie
:evil: czy w tym kraju nie ma porządnych mechaników, najpierw każe mi kupić wtrysk sterujący, na szczęście wypożyczyłem, zaraz pewnie pompę by mi chciał wymienić :evil:
karol121, nastawnik w tamtym roku był robiony niby było coś tam wymienione nawet nie powiem ile mnie skasowali, jak się nie wie to się buli
cha i tu jest problem bo u mnie nie ma dobrych mechanikówkarol121 pisze:zmien mechanika :mrgreen:
[ Dodano: 2008-04-05, 15:48 ]
no i jest mały postęp w pracach wkurzyłem się dziś troch i pojechałem do tego mechanika, i zamiana wtrysku nic nie dała, podpina tego kompa tester BOSCHA no i wywala błąd 1 czujnik położenia wału 2 czujnik temperatury doładaowania czy jakoś tam. Nie wiem czy tan koleś naprawdę jest taki cienki ale czy błąd czujnika połażenia wału to wskazuje na wtrysk sterujący :?: mniejsza z tym patrzę na ten czujnik obr. wału i po kablu do wtyczki okazało się że przewód od 2 pina i ta plecionka od 3 są przerwane, i ta chyba sprawiało te problemy, wtyczka została polutowana przez elektronika no i czujnik czeka do poniedziałku na test, w razie W na wtorek zamówiłem nowy.
Pozostaje drugi błąd tego czujnika w przewodzie od turbiny, jak dobrze pamiętam to był błąd brak komunikacji z tym czujnikiem, to chyba trzeba zacząć od przejrzenia instalacji bo już w jednym miejscu zauważyłem jakąś prowizoryczną izolację na przewodzie
:evil: czy w tym kraju nie ma porządnych mechaników, najpierw każe mi kupić wtrysk sterujący, na szczęście wypożyczyłem, zaraz pewnie pompę by mi chciał wymienić :evil: