Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 AAZ] pomysłna mała przerobke....

ODPOWIEDZ
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

[ B4 AAZ] pomysłna mała przerobke....

Post autor: Tomcionerwus » 08 maja 2011, 00:27

Witam.
Wpadł mi pomysł jak przerobic mojego TD z wtryskiem posredniego na bezposredni....

Przerobka polegała by na wymianie tlokow i głowicy z silnika 1Z-TDI...

Jesli ktos wiem o co mi chodzi to prosze o opinie mojego pomysłu na przerobke....
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 10:21 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 maja 2011, 00:36

A nie prościej słupek z TDI kupić?
Przy takiej zmianie jeszcze wał od TDI by się przydał oraz nowe koło pasowe, problem ścinającego wału by się rozwiązał.

Do tego mam nadzieje, że wiesz co nie co o mTDI i wiesz jak to ogranąć.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 08 maja 2011, 00:58

ale mnie chodzi tylko o to ze pompe wtryskowa zostawiam z wersji AAZ zmieniam tylko głowice i tłoki z TDI wtryski zostaja z wersji AAZ......

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 maja 2011, 01:33

Tomcionerwus pisze:wtryski zostaja z wersji AAZ
Aha. Rozumiem. Sobota wieczór, vodeczka ze szwagrem, genialny pomysł na przerobienie samochodu.
Szkoda tylko, że zapomniałeś o takim jednym tyci, tyci problemie - o różnicy między komorą wirową a bezpośrednim wtryskiem. Proszę, zobacz czym to się różni, a zrozumiesz co napisałeś ;-)
Tak swoją drogą - czemu chcesz zmieniać? Dla przyśpieszenia? Dla mocy?
Zobacz tutaj - jakby kierowca nie był pierdołą to jeszcze można by z sekundę urwać.

A to tylko 1.6 TD z dłubniętą pompą i doładowaniem ~0.7 bar. Jeszcze są rezerwy.

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 08 maja 2011, 15:14

MTDI to dobry pomysł ale to co ty piszesz nie ma wogole sensu ani składu ani ładu ;p to nie pasuje

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 maja 2011, 16:56

Tomcionerwus pisze:wtryski zostaja z wersji AAZ......
ciekawe jakim cudem chcesz włożyć wtryski z AAZ do głowicy z 1Z :roll: :mrgreen:

jak chcesz cokolwiek przerabiać to z AAZ możesz zostawić jedynie pompę wtryskową, kolektor ssący i wydechowy oraz turbinę, reszta do wywalenia :!:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 maja 2011, 17:05

A bloki nie są przypadkiem te same? Bo mi się wydaje, że tak :mrgreen: No i pokrywa zaworów jest chyba taka sama.

Aro

Post autor: Aro » 09 maja 2011, 11:53

Bloki są raczej napewno takie same ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl