Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 b5 1.9 TDI]Powyżej 2 tys. obrotów syczenie powietrza...

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

[A4 b5 1.9 TDI]Powyżej 2 tys. obrotów syczenie powietrza...

Post autor: M@rcus » 05 kwie 2010, 13:15

Witam, sprawa wygląda następująco jak depnę powyżej 2 tys. obrotów słychac przy otwartym oknie syczenie, auto to automat, sprawdzałem węże przy turbinie, nigdzie nie widac nieszczelności, chyba że gdzieś od spodu przy IC. Wygląda mi to jak by gdzieś powietrze spierniczało w atmosfere. Czy możliwe żeby turbina tak świstała? na biegu jałowym tego nie słycha tylko jak auto jedzie. Dzięki i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 17:28 przez M@rcus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 kwie 2010, 13:36

M@rcus, stary klubowicz a nie stosuje się do regulaminu... TAG bracie TAG :-P

Możliwe że śwista to turbinka, ale nie koniecznie, zależy jaki jest ten świst.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 05 kwie 2010, 13:39

Zapoznaj się z regulaminem i stosuj[TAG] w nazwie tematu inaczej temat pójdzie do kosza
aż się tobie dziwie kolego stary klubowicz a nie stosuje regulaminu

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 kwie 2010, 14:45

goldi j51 pisze:aż się tobie dziwie kolego stary klubowicz a nie stosuje regulaminu
stary klubowicza a o takie pierdoły pyta ;-) najpierw sprawdź wszystkie węże te przy IC też.niech ktoś dodaje gazu a ty centymetr po centymetrze sprawdzaj węże.w sumie powinny być widoczne śladowe ilości oleju... sprawdź tez połączenia miedzy wężami bo niekiedy jak się za mocno zaciśnie węża opaską to potrafi pęknąć pod opaska, tego nie widać ale przy większym ciśnieniu powietrze ucieka...

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 05 kwie 2010, 17:31

O to właśnie chodzi że szukałem, sprawdzałem ale na postoju nigdzie nie widac nieszczelności, gdybym ją znalazł pewnie bym nie pisał, zrobiłem logi może coś da się wyczytac. Soory za temat, w pośpiechu pisałem :-/

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 kwie 2010, 18:15

nigdzie nie syczy nie uchodzi powietrze?? czy mocno gazowałeś czy tylko lekko?? niech ktoś depnie porządnie na gaz i wtedy szukaj gdzie syczy...

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 05 kwie 2010, 20:11

Z logów kolega Munior wyczytał że ciśnienie jest ok, czyli wychodzi żę turbo tak śwista :-o
Dzięki za pomoc, nie mniej jednak podjadę na kanał dokładnie posprawdza węże.
Dzięki, pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl