Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[asv] problem z doładowaniem

ODPOWIEDZ
matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

[asv] problem z doładowaniem

Post autor: matig » 01 lip 2011, 19:53

witam niewiem czemu ale mój samochód stał się słabszy wcześniej wszystko było ok ale wczoraj ciągnoł dopiero od 3 tyś dziś na innym zaworze n75 jest jeszcze gorzej a jak podepne na krótko turbo to nie robi różnicy też cięko czym to moze być?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 lip 2011, 19:55

a VAG? może przepływka?

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 01 lip 2011, 20:13

no właśnie z vagiem mam teraz problem bo go niemam teraz ale dziwne że jak podłączę turbo na krótko to podciśnienia to niema różnicy na biegu jałowym turbo pompuje , moze jak podepnę na krótko dopodciśnienia to odrazu przeładowywuje????

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 01 lip 2011, 20:34

A nie ma tam VTG?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 01 lip 2011, 22:59

AB4 pisze:A nie ma tam VTG?

raczej tak :)

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 02 lip 2011, 13:38

No to nie jest wina zaworu a zapieczonych kierownic <ok>

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 02 lip 2011, 16:51

zapomniałem dopisac że zmieniałem silnik w samochodzie i czyściłem turbinkę zresztą wrażenie z jezdy nie jest takie jak zapieczone kierownice bo samochód chodzi jak by miał ściągniętego węża od podciśnienia a tak nie jest zzresztą jak na krótko podepnę turbo na postoju i przygazuje to ciśnienie robi zajebiste a jak zacznę jechać to do 3 tyś obr jedzie potem go coś zacina lub blokuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl