[b4 1,9 tdi 1Z] Problem z EGR
wcześniej gdzieś pisałeś, że napięcie na wyjściu przepływki jak nie miał mocy to było 1.5V a jak załapał to było ok. 1.2V, a jak dodawałeś gazu to zmieniało się napięcie :?: jeżeli będzie rosło to może być tak jak wcześniej kolega napisał wina zaworu upustowego w turbinie, chociaż wtedy raczej nie powinno wywalać błędów
Nie sprawdzalem czy pozniej rosnie.Ale dziwne objawy to ma.Juz prawie wszystkiego probowalem a problem dalej jest:(
A jak najlepiej sprawdzic ten zawor upustowy?To dzis bym jeszcze sprawdzil.
Jak mial moc to zdjalem raz ten wezyk od tej gruszki co laczy sie z n75 i zadnej roznicy nie widzialem.Normalnie jechal jak by nigdy nic.Na jakiej zasadzie to dziala moze wiesz?
A jak najlepiej sprawdzic ten zawor upustowy?To dzis bym jeszcze sprawdzil.
Jak mial moc to zdjalem raz ten wezyk od tej gruszki co laczy sie z n75 i zadnej roznicy nie widzialem.Normalnie jechal jak by nigdy nic.Na jakiej zasadzie to dziala moze wiesz?
jak na gruszkę pójdzie ciśnienie to klapka się otwiera i część spalin omija wirnik turbiny i następuje spadek ciśnienia a konkretnie utrzymanie go na odpowiednim poziomie, jak będzie całkiem otwarta to spaliny omijają wirnik i turbo praktycznie wcale nie ładuje a u Ciebie zobaczyłem, że wg logów gr. 011 turbo ładuje między 0.6 a 0.8 bara co świadczy o tym, że zawór działa dobrze a niższe ciśnienie spowodowane jest brakiem odpowiedniej ilości spalin (mała dawka ograniczona przez przepływomierz)
Czyli mam tylko i wylacznie sie skupic nad kablami przeplywki?One wygladaja chyba ok.Cos jeszcze moze miec z tym zwiazek?Intercooler czy cos innego?Cos jakby powoduje spadek mocy przy odpalaniu auta.Po przegazowniu do 3000obr jest ok i wtedy dziala dobrze az zgasze,i jest tak jak kasuje blad po przegazowaniu moge go usunac bo jak nie ma mocy to za chiny go nie skasuje.Dzieki za odpowiedz!
[ Dodano: 2009-12-15, 21:24 ]
Problem tkwil w zupelnie innym miejscu:)
Sam bym na to nie wpadl:)Albo bym wymienil jakbym pol silnika zmienil:(
Wystarczylo udac sie do dobrego elektryka:)
Kosztowalo mnie to 30zl za diagnoze i nowy akumulator:)
Tak akumulator:)Winny byl akumulator:)Tez sie zdziwilem:)
Po pomiarach wyszlo ze akumulator przy rozruchu tracil swa moc i podawal na ECU za male napiecie po czym ECU wchodzil w tryb awaryjny.ECU pracuje w przedziale 8V-14V.
Moj aku podawal 6V przy rozruchu.
Nie chcialo mi sie w to wierzyc:)
Ale podpial drugi aku i eureka autko nie pokazywalo zadnych bledow i przeplywomierz dobrze mierzyl:)
Mialem w drugim autku nowy aku wiec wstawilem i za kazdym razem jest OK:)
Wogole inaczej kreci:)
Problem rozwiazany tylko szkoda ze po 2 miesiacach meczarni:(Ale wazne ze zrobione no i przez to poznalem troche budowe silnika i itp:)
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2009-12-15, 21:24 ]
Problem tkwil w zupelnie innym miejscu:)
Sam bym na to nie wpadl:)Albo bym wymienil jakbym pol silnika zmienil:(
Wystarczylo udac sie do dobrego elektryka:)
Kosztowalo mnie to 30zl za diagnoze i nowy akumulator:)
Tak akumulator:)Winny byl akumulator:)Tez sie zdziwilem:)
Po pomiarach wyszlo ze akumulator przy rozruchu tracil swa moc i podawal na ECU za male napiecie po czym ECU wchodzil w tryb awaryjny.ECU pracuje w przedziale 8V-14V.
Moj aku podawal 6V przy rozruchu.
Nie chcialo mi sie w to wierzyc:)
Ale podpial drugi aku i eureka autko nie pokazywalo zadnych bledow i przeplywomierz dobrze mierzyl:)
Mialem w drugim autku nowy aku wiec wstawilem i za kazdym razem jest OK:)
Wogole inaczej kreci:)
Problem rozwiazany tylko szkoda ze po 2 miesiacach meczarni:(Ale wazne ze zrobione no i przez to poznalem troche budowe silnika i itp:)
Pozdrawiam!