Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AVANT 1Z] Problem z falujacymi obrotami

ODPOWIEDZ
Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

[B4 AVANT 1Z] Problem z falujacymi obrotami

Post autor: Bocian1520 » 30 gru 2009, 15:07

Jak w temacie mam problem z obrotami na biegu jałowym na vagu zakres od ok 900-1200 dodam że auto jest po czyszczeniu nastawnika które wykonywałem u Pana Góry w Częstochowie wtryski sa tez ok bo sprawdzał i przepływka tez ok bo podmieniałem na nowa. nie wiem czy to wazne ale po odebraniu i założeniu tej pompy auto tak jakby wolniej schodziło z obrotów i jest moment ze zatrzyma sie na sek na 1300 i bardzo powoli opada. jaka moze byc przyczyna czy serwis bosch coz zle zmontował???

TRZMIELU240684
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 13 lis 2008, 15:53
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: TRZMIELU240684 » 30 gru 2009, 15:10

A nie przycina tobie się pierścień na wałku w pompie wtryskowej?

Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

Post autor: Bocian1520 » 30 gru 2009, 15:13

ja zawiozłem cała pompę i wtryski do niech wiec nie wiem jak pytałem co było robione to powiedzieli ze nastawnik był czyszczony i wtryski sprawdzanie a o niczym innm nie wspominali

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 30 gru 2009, 15:45

Może dawkę paliwa masz źle ustawioną?? O ile mi wiadomo to jak jest za uboga to obroty właśnie falują... :roll:

Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

Post autor: Bocian1520 » 02 sty 2010, 11:02

podłaczyłem pod vag i sie okazuje że dawka wynisi 00 może to być wina złego napięcia które wynosi 720 na odpalonym 540 na zapłonie nie mam pojęcia ile wcześniej było bo to chłopaki od Gory rozbierali

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 sty 2010, 08:24

Dawka wg wskazań vaga powinna wynosi pomiędzy 14-16. Nom dziwne aby dawka wynosiła 00... :roll:

Bocian1520
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 23 lip 2008, 18:14
Lokalizacja: Częstochowa-Radomsko

Post autor: Bocian1520 » 03 sty 2010, 16:03

metodą prób i błedów i z pomoca forum na 80% udało mi sie przywrócić wczesniejsze działanie pompy i nastawnika jeszcze te 20% mnie męczy bo auto jesli nawet jest ciepłe po odstaniu 20-30 minut długo kręci tak jakby paliwo sie cofało... mysle ze jeszcze troche poczytam i tą usterke też zlikwiduje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl