No tak może być. Tylko gdzie dostać pewny wtrysk sterujący?
Zauważyłem też że po testach które proponował mi Munior teraz auto nie ma zamiaru szarpnąć, uspokoiło się.
Może to jakiś problem z przewodami? Poruszałem i się poprawiło.
A słuchajcie w pompie na samym spodzie jest jakiś element, nie wiem czujnik czy co. Doprowadzone są do niego dwa przewody. Co to jest?
A i jeszcze jedno. W tym wtrysku sterującym to uszkodzeniu ulega coś w środku czy to sam przewód może się uszkodzić?
Jeszcze dwa pytania.
Czy podejdzie mi wtryskiwacz z krótkim kabelkiem?
Widzę że za 270zł można nawet kupić nowy taki wtryskiwacz. Czy zakup nowego ma sens?
[B4 1Z] Problem z instalacją elektryczną.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
A czy ten N108 może odpowiadać za takie jak u mnie szarpanie?
Chyba wolałbym zakupić drożej ten wtryskiwacz ale żeby był 100% pewny.
Nie mam już siły z tym walczyć, auto mi potrzebne strasznie i wolę zapłacić więcej i nie wracać do tego tematu.
[ Dodano: 2016-09-25, 18:27 ]
Zmieniłem komplet wtryskiwaczy. Wsadziłem wtryski od AFN'a. Jak na razie auto jeździ perfekcyjnie ale jeszcze poczekam jak zrobi się ciepło.
Chyba wolałbym zakupić drożej ten wtryskiwacz ale żeby był 100% pewny.
Nie mam już siły z tym walczyć, auto mi potrzebne strasznie i wolę zapłacić więcej i nie wracać do tego tematu.
[ Dodano: 2016-09-25, 18:27 ]
Zmieniłem komplet wtryskiwaczy. Wsadziłem wtryski od AFN'a. Jak na razie auto jeździ perfekcyjnie ale jeszcze poczekam jak zrobi się ciepło.