Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Problem z obrotami...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

[B4 1Z] Problem z obrotami...

Post autor: Solskier » 01 cze 2008, 13:37

Koledzy dzieje sie dziwna rzecz na która nie znam odpowiedzi... wiec pytam :-P Podczas jazdy (jade najnormalniej w swiecei) piaty bieg 90km/h noga lekko na gazie nagle obroty skacza na 3tys (tak szczałem - skok i powrót do normy)- tak było z dwa razy w przeciagu miesiaca, dzisaij podobna sytuacja jade nagle czuje skok obrotów i koniec jazdy (auto nie zgasło do puki było na biegu) wrzuciłem na luz spadło z obrotów i koniec (ewidenty brak paliwa) , zjechałem na pobocze czekam chwie i próbuje odpalic. Krce auto odpalił, wskoczyło na 3 tys obrotów (znowu takim szczałem) i zgasło, dwie kolejne próby to samo, odczekałem jeszcze chwile i dopiero odalił nie wskoczył na obroty i juz wszystko jest ok. Jak dla mnie mega dziwna sytacja. Ostatnim razem jak sie tak stało podpinałem vaga i zero błedów. Przypuszczam ze teraz bedzie podobnie ale jeszcze nie sprawdzałem. Ma ktoś jakies pomysły. Ja myśle albo pada nastawnik ale dziwne bo obroty nie faluja albo pompa sie zaciera tez dziwne bo auto odpala jak marzenie i wszystko działa <osohozi>

Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Marcin D » 01 cze 2008, 14:52

Kolego ja mysle ze to cos z pompa,byc moze jest tak jak pisales cos sie zaciera,skoro zadne bledy nie wyskakuja,moze szwankowac tez nastawnik ale on tez nie wykarze zadnych bledow
Powinienes podjechac do pompiarza.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 cze 2008, 15:14

Marcin D pisze:Powinienes podjechac do pompiarza.
Pewnie i tak bym zrobił jesli taki człowiek byłby w poblizu mojej miejscowosci :-D Chyba ze o czymś nie wiem :mrgreen:

Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Marcin D » 01 cze 2008, 15:18

W Sobótce jest warsztacik
Gosc w miare normalny

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 cze 2008, 15:40

Masz jakiś namiar na kolesia? I co najwazniejsze czy jest w tym co robi dobry i nie za drogi.

Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Marcin D » 01 cze 2008, 16:02

Tel 071 316-25-82 to jakis serwis boscha w Sobotce
Robilem u niego pare pomp i bylem zadowolony
A cenowo to mozna sie dogadac

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 01 cze 2008, 17:53

Solskier...
wez lepiej zrob diagnostyke... wydac $$$ u pompiarza - zawsze zdarzysz <ok>

Pozdr

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 cze 2008, 19:23

Juz na 80% wiem co sie stało... jechałem przed chwila autem - zgasło i koniec nie odpaliło... stawiam flaszke wódki ze zatarło na rozdzielaczu wtrysku, bo po zapłonie nie słychać odbicia sprezyny nastawnika. Jutro sciagam z rana nastawnik, poleruje ośke rozdzielacza i powinno z powodzeniem zaczac dzaiałać jak nie to sznur i do lasu, bo nowa pompa (uzywana - 700) a nowy rozdzielacz z montarzem 1000zł. :-D A vag wypluł jedne bład 01268 Dostosowanie ilości &#8211; N146. Ale to normalne po takim szczel dawki. Jutro wszystko sie okaze :-)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 01 cze 2008, 20:35

Solskier, to co Ci pisalem przeciez

z ta oska to bedziesz mial klopot :P bo to musisz pompe rozebrac niestety

chyba ze chcesz sobie syfu w pompie narobic o ile wogole dojdziesz do tego

w razie co sluze pomoca przy rozlozeniu i zlozeniu pompy (mam juz taka operacja na swoim koncie zakonczona sukcesem)

a chodzi dokladnie o ten waleczek maks po prawej na fotce

Obrazek


a tu foto calej pompy

Obrazek

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 cze 2008, 14:21

Adamm, Rozebrałem dzisiaj pompe, waleczek bardzo deliktnie sie przycinał ale dosłownie minimalne, przetarłem go minimalnie papierkiem ale nic to nie dało, ale przynajmniej wiem ze to jest przyczyna bo wczoraj auto odpalało i gasło i dzisiaj rano tez, a po rozłozeniu i zlozeniu zapalił i chodził ok. Po przejechaniu kilometra zrobił skok dawki i zgasł i po zawodach.

Awatar użytkownika
rajdowiec86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
Lokalizacja: Kamienna góra

Post autor: rajdowiec86 » 02 cze 2008, 19:08

Solskier, szkoda że wcześniej nie mówiłeś że takie coś Ci się dzieje bo jak byłeś u mnie to byśmy podjechali do dobrego pompiarza w Pisarzowicach i by to oblukał.
A szkoda że Audi nie domaga bo bardzo fajnie jeździ <ok>
Dalej jestem w szoku :shock:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 cze 2008, 19:47

Juz wszystko wiem, na pewno zatarała sie oska na pompie... niestety 1000zł w plecy ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło bo zakładam pompe od 110PS - 11mm :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: To beda kolejne mody do przodu które pomoga zwiekszyć moc
rajdowiec86 pisze:Dalej jestem w szoku
Poczekaj jak przyjade z VNT kolektorami i nowym wydechem + tą pompa to dopiero bedziesz w szoku ;-)

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 02 cze 2008, 21:54

Solskier, to staniemy na kresce jak zaloze swoje VNT 20 :D i pompe od AHFa :D

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 cze 2008, 22:07

Adamm pisze:Solskier, to staniemy na kresce jak zaloze swoje VNT 20 :D i pompe od AHFa :D
No to czekam z niecierpliwoscia ;-) To byłby dobry test dla nas obojga. Ciekawe jakie beda rezultaty ja do Turbawki dorzucam FMIC, wydech, kolektory AWX i oczywiscie zmiany w sofcie - sterownik AFN (juz nabyty za 100zł :-D ) No i pompa juz prawie siedzi u mnie :-P Za schemat i ogół masz u mnie pomóg, bo sie przyda napewno <piwo> PS. Ile stawiasz wydusic ze swojego 1Zetora? (i czy mówimy tu o 1Z w VW czy masz cos jeszcze w zanadrzu do przenoszenia sie :-) , bo jesli tak to nie mam szans juz na starcie z masa avanta :-D )

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 02 cze 2008, 23:46

OT
Ze Wam sie chce inwestowac tyle kapuchy w stare turbokible
<ok>
EOT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl