[B4 1Z] Problem z obrotami...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
[B4 1Z] Problem z obrotami...
Koledzy dzieje sie dziwna rzecz na która nie znam odpowiedzi... wiec pytam Podczas jazdy (jade najnormalniej w swiecei) piaty bieg 90km/h noga lekko na gazie nagle obroty skacza na 3tys (tak szczałem - skok i powrót do normy)- tak było z dwa razy w przeciagu miesiaca, dzisaij podobna sytuacja jade nagle czuje skok obrotów i koniec jazdy (auto nie zgasło do puki było na biegu) wrzuciłem na luz spadło z obrotów i koniec (ewidenty brak paliwa) , zjechałem na pobocze czekam chwie i próbuje odpalic. Krce auto odpalił, wskoczyło na 3 tys obrotów (znowu takim szczałem) i zgasło, dwie kolejne próby to samo, odczekałem jeszcze chwile i dopiero odalił nie wskoczył na obroty i juz wszystko jest ok. Jak dla mnie mega dziwna sytacja. Ostatnim razem jak sie tak stało podpinałem vaga i zero błedów. Przypuszczam ze teraz bedzie podobnie ale jeszcze nie sprawdzałem. Ma ktoś jakies pomysły. Ja myśle albo pada nastawnik ale dziwne bo obroty nie faluja albo pompa sie zaciera tez dziwne bo auto odpala jak marzenie i wszystko działa <osohozi>
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Juz na 80% wiem co sie stało... jechałem przed chwila autem - zgasło i koniec nie odpaliło... stawiam flaszke wódki ze zatarło na rozdzielaczu wtrysku, bo po zapłonie nie słychać odbicia sprezyny nastawnika. Jutro sciagam z rana nastawnik, poleruje ośke rozdzielacza i powinno z powodzeniem zaczac dzaiałać jak nie to sznur i do lasu, bo nowa pompa (uzywana - 700) a nowy rozdzielacz z montarzem 1000zł. A vag wypluł jedne bład 01268 Dostosowanie ilości – N146. Ale to normalne po takim szczel dawki. Jutro wszystko sie okaze
Solskier, to co Ci pisalem przeciez
z ta oska to bedziesz mial klopot bo to musisz pompe rozebrac niestety
chyba ze chcesz sobie syfu w pompie narobic o ile wogole dojdziesz do tego
w razie co sluze pomoca przy rozlozeniu i zlozeniu pompy (mam juz taka operacja na swoim koncie zakonczona sukcesem)
a chodzi dokladnie o ten waleczek maks po prawej na fotce
a tu foto calej pompy
z ta oska to bedziesz mial klopot bo to musisz pompe rozebrac niestety
chyba ze chcesz sobie syfu w pompie narobic o ile wogole dojdziesz do tego
w razie co sluze pomoca przy rozlozeniu i zlozeniu pompy (mam juz taka operacja na swoim koncie zakonczona sukcesem)
a chodzi dokladnie o ten waleczek maks po prawej na fotce
a tu foto calej pompy
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Adamm, Rozebrałem dzisiaj pompe, waleczek bardzo deliktnie sie przycinał ale dosłownie minimalne, przetarłem go minimalnie papierkiem ale nic to nie dało, ale przynajmniej wiem ze to jest przyczyna bo wczoraj auto odpalało i gasło i dzisiaj rano tez, a po rozłozeniu i zlozeniu zapalił i chodził ok. Po przejechaniu kilometra zrobił skok dawki i zgasł i po zawodach.
- rajdowiec86
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
- Lokalizacja: Kamienna góra
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Juz wszystko wiem, na pewno zatarała sie oska na pompie... niestety 1000zł w plecy ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło bo zakładam pompe od 110PS - 11mm :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: To beda kolejne mody do przodu które pomoga zwiekszyć moc
Poczekaj jak przyjade z VNT kolektorami i nowym wydechem + tą pompa to dopiero bedziesz w szokurajdowiec86 pisze:Dalej jestem w szoku
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No to czekam z niecierpliwoscia To byłby dobry test dla nas obojga. Ciekawe jakie beda rezultaty ja do Turbawki dorzucam FMIC, wydech, kolektory AWX i oczywiscie zmiany w sofcie - sterownik AFN (juz nabyty za 100zł ) No i pompa juz prawie siedzi u mnie Za schemat i ogół masz u mnie pomóg, bo sie przyda napewno PS. Ile stawiasz wydusic ze swojego 1Zetora? (i czy mówimy tu o 1Z w VW czy masz cos jeszcze w zanadrzu do przenoszenia sie , bo jesli tak to nie mam szans juz na starcie z masa avanta )Adamm pisze:Solskier, to staniemy na kresce jak zaloze swoje VNT 20 i pompe od AHFa