Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z 1994rok] Problem z obrotami

ODPOWIEDZ
pawelmalaga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2008, 18:14
Lokalizacja: Kielce

[B4 1Z 1994rok] Problem z obrotami

Post autor: pawelmalaga » 06 sie 2008, 00:41

Koledzy mam do was pytanie poniewaz o mój pierwszy diesel w życiu i niewiem co i jak. Otóż moje audi to avancik z automatem w silniku 1Z a problem jest taki ze jakiś tydzień temu zaczeły falować mi obroty na luzie oraz stojąc np na skrzyżowaniu obroty silnika falują od 800 do prawie 900 zwracam sie do was z pytaniem czego to może być przyczyna dodam tylko ze wymieniłem rozrząd, filtr paliwa, filtr powietrza , olej i filtr pyłkowy i to nic nie pomogło w czym może byc problem?? Z góry dziekuje za odpowiedzi gdyż jestem w kropce bo niewiem co z tym zrobić?? Dodam tylko ze autko na przeplywomierzu Pierburga

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 sie 2008, 07:39

Moze byc to przyczyna zabrudzonego nastawnika, lejacego wtrysku, padnietego wtrysku sterujacego itd, aby dowiedzieć sie co jest tak na prawde to musisz sprawdzić auto vagiem, zczytac ewentualne błedy i zlogowac odpowiednie bloki, chociaz zabrudzony nastawnik bardzo czesto nie zdiagnozujesz vagiem.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 sie 2008, 09:24

Falujace obroty to w 90% wina zanieczyszczonego nastawnika...

pawelmalaga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2008, 18:14
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pawelmalaga » 06 sie 2008, 13:10

ok panowie a gdzie w województwie świetokrzyskim jest możliwa diagnoza ??

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 06 sie 2008, 18:23

przemik pisze:Falujace obroty to w 90% wina zanieczyszczonego nastawnika...
obstawiam wtrysk sterujący <czapa> bo kolega napisał że na wolnych obrotach faluje

jak by ci falowało i szarpało podczas jazdy to odepnij czujnik prędkości i się przejedź.
Jeśli nie będzie falować to nastawnik

pawelmalaga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2008, 18:14
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pawelmalaga » 06 sie 2008, 19:22

falują tylko na wolnych obrotach w czasie jazdy niema zadnych objawów przerywania ani utraty mocy. poprostu stojąc na postoju i patrząc na obrotomierz widac jak wskazówka sie porusza a obroty silnika falują

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 06 sie 2008, 20:04

pawelmalaga pisze:falują tylko na wolnych obrotach w czasie jazdy niema zadnych objawów przerywania ani utraty mocy. poprostu stojąc na postoju i patrząc na obrotomierz widac jak wskazówka sie porusza a obroty silnika falują
Uruchom silnik i popukaj lekko nie za mocno w trzeci wtrysk (sterujący) z którego wychodzą przewody elektryczne.

Stawiam że to właśnie sterujący pada.

pawelmalaga
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2008, 18:14
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pawelmalaga » 06 sie 2008, 20:15

trzeci od której stony??

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 06 sie 2008, 21:11

3 od strony rozrzadu inaczej byc nie moze a poznasz go po tym ze ma kabel i jest dluzszy od reszty, zmierz tez opornosc cewki ktora siedzi w tym wtrysku a powinna wynoscic okolo 100 omów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl