Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

problem z odpaleniem

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 30 wrz 2010, 15:46

MUNIOR pisze:Takie ''bajery ''montowali w nowszych AAZ -tach ,po 95 roku
wątpię w to ;-)
MUNIOR pisze:Jest to jakiś elektryczny przyspieszacz kąta wtrysku czy coś w tym stylu.
Panie Mariuszu, a mi się zawsze wydawało, że to jest odpowiedzialne za grzanie świec, a za przyśpieszenie kąta wtrysku jest odpowiedzialne cięgno przyśpieszacza pod stacyjką .
U mnie ta kostka jest odpowiedzialna za grzanie świec ;-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 30 wrz 2010, 16:34

NorbertGSX pisze:
trepek pisze:Na forum golfa widziałem AAZ'eta z jakimś elektronicznym czułnikiem między przewodami wtryskowymi, ale nieważne...

jeżeli posiadasz AAZ to po miedzy przewodamu wtryskowymi powinieneś mieć zółtą kostke chyba 4 pinową, odłącz ją i przekreć stacyjkę, powinno grzać świece przez jakieś 20sekund i wtedy prawdopodobnie bedzie czujnik zepsuty.
NorbertGSX lepiej brzmi na króćcu wodnym wypiąć kostkę czujnika tem. z tamtą sterownik bierze odczyt temp. dla świec żar.
a tak to wyszło nie wiem co i w błąd wprowadziłeś

pompa pół elektroniczna dla AAZ z N108 i G 175 o której wspomina trepek i MUNIOR występowała głównie w VW /SEAT , nie było takiej w Audi , było ino grzanie wstępne po
otwarciu drzwi kierowcy świece zaczynają grzać
i taka ciekawostka liczba pomp dla AAZ
Audi 5szt 91-95
VW 11szt 91-99
Seat 5szt 91-97

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 wrz 2010, 19:21

NorbertGSX pisze:Panie Mariuszu, a mi się zawsze wydawało, że to jest odpowiedzialne za grzanie świec, a za przyśpieszenie kąta wtrysku jest odpowiedzialne cięgno przyśpieszacza pod stacyjką .
Panie Norbercie ,nie myśli pan chyba że mylę tak podstawowe sprawy ,pomiędzy przewodami wtryskowymi pompy może być tylko albo śruba do wkręcania zegara ,albo ten nieszczęsny czujnik kąta wtrysku w półelektronicznej pompie w nowszych AAZ tach ,żadnego bajeru do grzania świec tam na pewno nie ma ,a że sam pan coś namieszał ,co zauważył również Vision to wyszło jak wyszło ;-)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 30 wrz 2010, 20:42

Aha no to dobrze wiedzieć to przepraszam wszystkich za moje nie doinformowanie, ale dzięki temu coś się nauczyłem ;-) i ciesze się, że mi wszystko wyjaśniliście dobrze mieć takich ludzi jak Vision, i MUNIOR, którzy wytłumaczą coś nie coś<ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl