[1.9TDI AFN] Problem z programem VAG
[1.9TDI AFN] Problem z programem VAG
Od nie długiego czasu jestem posiadaczem audi A6 1.9TDI 110KM i mam pytanie.
W B4 jak miałem i logowałem się VAGIEM i chciałem w mg sprawdzić dawkę paliwa Było to chyba w BASIC SETTING i tam któraś grupa to wszytko mogłem zobaczyć łącznie z temp cieczy czy np otwarciem pedału gazu. Zaś w A6 prawie wszystko jest nie dostępne. Jedynie co mogę zobaczyć to np otwarcie EGR przepływka i jakieś pierdoły. Ale np temp płynu chłodzącego czy dawki paliwa nie zobaczę bo program zgłasza to tak jak by ta opcja była nie dostępna.
Może ktoś mi pomoże bo uważam że raczej te funkcje powinny być dostępne.
W B4 jak miałem i logowałem się VAGIEM i chciałem w mg sprawdzić dawkę paliwa Było to chyba w BASIC SETTING i tam któraś grupa to wszytko mogłem zobaczyć łącznie z temp cieczy czy np otwarciem pedału gazu. Zaś w A6 prawie wszystko jest nie dostępne. Jedynie co mogę zobaczyć to np otwarcie EGR przepływka i jakieś pierdoły. Ale np temp płynu chłodzącego czy dawki paliwa nie zobaczę bo program zgłasza to tak jak by ta opcja była nie dostępna.
Może ktoś mi pomoże bo uważam że raczej te funkcje powinny być dostępne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie w basic seting ,tylko normalnie w measuring blockpancurp10 pisze:Od nie długiego czasu jestem posiadaczem audi A6 1.9TDI 110KM i mam pytanie.
W B4 jak miałem i logowałem się VAGIEM i chciałem w mg sprawdzić dawkę paliwa Było to chyba w BASIC SETTING
jak to nie dostępne :?: :shock: wszystko powinno być jak najbardziej dostępne ,o ile to A6 nie miało jakiegoś przeszczepu kompa ,bo widziałem i takie z przeszczepionym silnikiem ,który to miał nastawnik potencjometryczny ,a tam sterownik tylko z dostępną grupą 000 ...Podaj oznaczenie sterownika ,nie musisz się do niego fizycznie dostawac ,masz go jak się łaczysz vagiempancurp10 pisze:tam któraś grupa to wszytko mogłem zobaczyć łącznie z temp cieczy czy np otwarciem pedału gazu. Zaś w A6 prawie wszystko jest nie dostępne.
Ok jutro to sprawdzę i napiszę
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-04-01, 21:32 ]
Kolego podaje tutaj linki do zdjęć, z zrzutami ekranu. Jak mówiłeś tak zrobiłem i wszytko pokazuje jak należy. Logów nie umię jeszcze robić ale zrobiłem te zrzuty i zerknij na kąt lub dawkę. Bo auto nie zapala na dodtyk rano, Zapali na dotyk jak jest duży mróz i dłużej świece grzeją.
http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... 702021.jpg
http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... 1bf17b.jpg
http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... ccaba2.jpg
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-04-01, 21:32 ]
Kolego podaje tutaj linki do zdjęć, z zrzutami ekranu. Jak mówiłeś tak zrobiłem i wszytko pokazuje jak należy. Logów nie umię jeszcze robić ale zrobiłem te zrzuty i zerknij na kąt lub dawkę. Bo auto nie zapala na dodtyk rano, Zapali na dotyk jak jest duży mróz i dłużej świece grzeją.
http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... 702021.jpg
http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... 1bf17b.jpg
http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... ccaba2.jpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mówiłem że kąt wtrysku ma być w Basic Seting :roll: ...nie słuchałeś ,i zrobiłeś w mesuring block ,wystarczyło popatrzeć i kliknąć "switch to basic seting ...a tak nadal nie wiadomo jaki masz statyczny kąt wtrysku ...be ten co widać w blokach pomiarowych jest zawsze dobrypancurp10 pisze:Kolego podaje tutaj linki do zdjęć, z zrzutami ekranu. Jak mówiłeś tak zrobiłem i wszytko pokazuje jak należy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
W opcjach zmieniasz Start Baud na 240 i połączysz sie.ARTI2012 pisze::!: to podaj mi moze gdzie znajde pelna wersje tego programu albo jakbys co mial takiego to wyslij moze?? a z pompa starego typu boscha tez polaczy sie tylko sam program wystarczy zainstalowac czy jeszcze cos do tego potrzebne jest ?????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z tą akurat pompą ,jak i z kazdą inną vp-37 nie połaczysz się żadnym programem ,bo takowy nie istnieje 8-) łączysz się ze sterownikiem silnika ,jak wspomniał kolega Axell ...w twoim przypadku jest to pierwszy prosty i ubogi w diagnostykę sterownik ,ale vag com 3.11 da sobie radę ,po zmianie opcji w start boud z 0 na 240 ,o polskim który się połączy, zapomnij :roll: o program poproś kogoś z forum ,to ci podeśle ...musisz mieć intrfeis ,wgrane sterowniki do niego ,odpowiednio aktywowany program i odpowiednio ustawione porty com ...interfeis najlepszy po RS -sie ,bo nie potrzebuje żadnych dodatkowych sterowników ,poza tym stabilniej pracuje po RS i nie rozłącza ,jak to często bywa po USB ....ale mało który nowszy lapek ,tenże port posiadaARTI2012 pisze:a z pompa starego typu boscha tez polaczy sie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
Panowie nie chce tworzyć nowego postu dlatego zapytam tutaj. Skombinowałem sobie dzisiaj vag-a , po zmianie na start bound na 240 połączyło mi się z moim "czołgiem" błędy które były usunąłem , teraz żaden się pokazuje. w bassic setings wpiszuje 000 to wyskakuje mi z tego co pamiętam 9 pół z jakimiś cyframi 8( , 001 wyskakuje error
jaki jest log żeby sprawdzić kąt wtrysku ? ciśnienie doładowanie , i ew. dawkę paliwa ?
jaki jest log żeby sprawdzić kąt wtrysku ? ciśnienie doładowanie , i ew. dawkę paliwa ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Patrzysz pozycję nr 2 na dole masz przełącznik Basic Settings klikasz na niego i patrzysz ponownie na pozycję nr 2 - tam masz kąt wtrysku powinien się mieścić w przedziale 49-54 najlepiej bliżej 54 będzie miał lepiej w zimę odpalić.
Pozycja nr 4 dawka paliwa optymalna będzie około 15-18 do 20 max im wartość niższa tym dawka większa.
Obie wartości sprawdzasz na rozgrzanym silniku.
Pozycja nr 4 dawka paliwa optymalna będzie około 15-18 do 20 max im wartość niższa tym dawka większa.
Obie wartości sprawdzasz na rozgrzanym silniku.