Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI AFN] PROBLEM Z SZRPANIEM

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 26 lut 2007, 15:14

na 99,9% n75 do wymiany 8-)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 26 lut 2007, 16:29

zanim zabierzesz się za wymianę drogiego zaworka N75 sprawdź czy nie masz dziury w dolocie - od turbiny do silnika i w okolicach, sprawdź czy opaski są ok...
poza tym już trochę było na temat braku mocy i nie wkręcania się na wysokie obroty, poszukaj w szukajce (brak mocy tdi, słaby tdi, itp)

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

[B4 1Z 1.9 Tdi]

Post autor: rczopik2 » 26 lut 2007, 16:59

Ten zaworek N75 to za co odpowiada ?? ile takie cudo moze koszt.?? A przepływomierz to co innego??mozna goczysic lub naprawiac??

przemykb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 26 lut 2007, 23:14
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: przemykb » 26 lut 2007, 23:19

Witam wszystkich
Mam takie same objawy na postoju przy ciepłym silniku wtedy szarpie na zimnym nie. Szrapanie polega na tym że:
Obojetnie czy na benzynie czy na gazie na wolnych obrotach przy lekkim dodaniu gazu i trzymaniu na okolo 1500 obr tak zaczyna dziwnie szarpać jakby mi sie tak wydaje prąd na chwile uciekał i wracał , Swiece wymieniłem. A przy jezdzie jest podobnie tylko w momencie wcisniecia sprzegła nic sie nie dzieje. to jest dla mnie najdziwniejsze.
A mam Audi 80 B3 91 rok benzyna.
Prosze wszytskich o pomoc.
Mysle ze to nic poważnego.,
Dziekuje serdecznie wszystkim zainteresowanym.
Przemo

miniusieek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
Lokalizacja: ziemia klodzka

[80 b4 1.9 tdi 1z] mala moc szarpanie podcza przyspieszania

Post autor: miniusieek » 29 kwie 2007, 08:50

witam wszystkich jak w moim problemie opisalem auto stracilo czesciowo swoja charyzme zaczelo sie to zima od przeplywomierza jeszcze sterego typu klapowy jakims sposobem plytka ktora znajduje sie we wtyku zalana byla woda oczyscilem wysuszylem jakby bylo lepiej no ale gdzies ta moc zwiala potem okazalo sie ze wolfram jest naderwany na jednej nozce podlutowalem no ale nic doszlo poszarpywani przy depnieci gazu koputer jakby odinal doplyw paliwa chwilowo tak do 3tys obrotow jeszcze jak cie moge powyrzej przeladowuje z nieprzejemnym szrpnieciem zaworek sterujacy turbina wymienilem nic to niepomoglo co z tym fontem zrobic ostatni blad jaki wyskoczyl to cos z katem ustawienia wtrysku jak dobrze udalo mi sie przetlumaczyc z niemieckiego spalanie odpukac uczsiwe 4.6-5 litra pozdrawiwm i prosze o rade

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 29 kwie 2007, 09:55

a wymieniles ten przeplywomierz w ktorym grzebales"?

miniusieek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
Lokalizacja: ziemia klodzka

Post autor: miniusieek » 29 kwie 2007, 11:52

no wlasnie nie jest to czesc nowa droga a niewiem czy uzywka moze wejsc w rachube i czy niebedzie to metoda prub i blendow co radzisz

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 29 kwie 2007, 12:29

najlepiej wziąść od kogoś kto jeżdzi i ma sprawne i przełożyć na chwilie jak będzie dobrze to okaże się że to to i wtedy mozna będzie kupić nowe

Awatar użytkownika
kilerek 23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
Lokalizacja: konin

Post autor: kilerek 23 » 29 kwie 2007, 13:30

wiecie co myśle że ta mała moc to może być przepływka ale szarpanie to niebardzo... powinieneś podjechać z tym na vag`a i wszystko sie powinno wyjaśnić taki koszt to około 50 zł ale będziesz wiedział co masz robić.... bo wątpie żeby ktoś pozwolil podmieniać części tak metodą prob ibłędów.... pozdrawiam!! ;-)

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 29 kwie 2007, 17:51

mozna na szrot skoczyc i sie dogadac wtedy mozna podmieniac :-D

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 29 kwie 2007, 19:30

Sprawdz N75 i przedewszystkim podepnij auto pod VAG !!!!!!!!!! wszystko sie wyjasni.

miniusieek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
Lokalizacja: ziemia klodzka

Post autor: miniusieek » 30 kwie 2007, 08:20

witam was powieccie mi czt dobrze kojaze to n75 jest to metalowa gruszka sterowana cisnieniem od ktorej odchodzi oret metalowy ktory otwiera za turbina na wylocie klapke czy to to?wczoraj zauwarzylem jak przeladuje czyli szarpnie na postoju dodajac gazu tak powyrzej 3100 obrotow tak fuka jak w benzynie zaplon zle ustawiony jak dostaniw wiecej obrotow to normalnie sie zachowuje dzieje sie to wszystko w okolicy 3 tysecy obrotow :-/ :-/ kurna czeski film najgorsze ze niemam w okolicy nikogo z vagiem

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 30 kwie 2007, 14:05


Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 30 kwie 2007, 15:03

N75 mozna poznac po charakterystycznym cykaniu po ostrzejszej jezdzie, do niego masz podlaczone dwa przewody cisnieniowe. Znajduje on sie po lewej stronie patrzac od przodu auta do roku 93 i kolo przeplywomierza po roku 94 (w audi rok katalogowy zaczyna sie chyba w czerwcu).

miniusieek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
Lokalizacja: ziemia klodzka

Post autor: miniusieek » 01 maja 2007, 09:36

ach tak ten element zostal wymieniony natychmiast stary byl juz zuzyty niewiem naczym polega ten problem wczoraj przejechalem 300 km nie okazywala zadnego przerywania tylko pozostawal brak mocy niestety brakuje jej tej werwy jaka miala na poczatku pozostaje mi szukac gdzies vaga coby mnie ktos podpiol pozdrawiam i z gory wam dziekuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga