[80 B4 1.9TDI AFN] PROBLEM Z SZRPANIEM
[B4 1Z 1.9 Tdi]
Ten zaworek N75 to za co odpowiada ?? ile takie cudo moze koszt.?? A przepływomierz to co innego??mozna goczysic lub naprawiac??
Witam wszystkich
Mam takie same objawy na postoju przy ciepłym silniku wtedy szarpie na zimnym nie. Szrapanie polega na tym że:
Obojetnie czy na benzynie czy na gazie na wolnych obrotach przy lekkim dodaniu gazu i trzymaniu na okolo 1500 obr tak zaczyna dziwnie szarpać jakby mi sie tak wydaje prąd na chwile uciekał i wracał , Swiece wymieniłem. A przy jezdzie jest podobnie tylko w momencie wcisniecia sprzegła nic sie nie dzieje. to jest dla mnie najdziwniejsze.
A mam Audi 80 B3 91 rok benzyna.
Prosze wszytskich o pomoc.
Mysle ze to nic poważnego.,
Dziekuje serdecznie wszystkim zainteresowanym.
Przemo
Mam takie same objawy na postoju przy ciepłym silniku wtedy szarpie na zimnym nie. Szrapanie polega na tym że:
Obojetnie czy na benzynie czy na gazie na wolnych obrotach przy lekkim dodaniu gazu i trzymaniu na okolo 1500 obr tak zaczyna dziwnie szarpać jakby mi sie tak wydaje prąd na chwile uciekał i wracał , Swiece wymieniłem. A przy jezdzie jest podobnie tylko w momencie wcisniecia sprzegła nic sie nie dzieje. to jest dla mnie najdziwniejsze.
A mam Audi 80 B3 91 rok benzyna.
Prosze wszytskich o pomoc.
Mysle ze to nic poważnego.,
Dziekuje serdecznie wszystkim zainteresowanym.
Przemo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
- Lokalizacja: ziemia klodzka
[80 b4 1.9 tdi 1z] mala moc szarpanie podcza przyspieszania
witam wszystkich jak w moim problemie opisalem auto stracilo czesciowo swoja charyzme zaczelo sie to zima od przeplywomierza jeszcze sterego typu klapowy jakims sposobem plytka ktora znajduje sie we wtyku zalana byla woda oczyscilem wysuszylem jakby bylo lepiej no ale gdzies ta moc zwiala potem okazalo sie ze wolfram jest naderwany na jednej nozce podlutowalem no ale nic doszlo poszarpywani przy depnieci gazu koputer jakby odinal doplyw paliwa chwilowo tak do 3tys obrotow jeszcze jak cie moge powyrzej przeladowuje z nieprzejemnym szrpnieciem zaworek sterujacy turbina wymienilem nic to niepomoglo co z tym fontem zrobic ostatni blad jaki wyskoczyl to cos z katem ustawienia wtrysku jak dobrze udalo mi sie przetlumaczyc z niemieckiego spalanie odpukac uczsiwe 4.6-5 litra pozdrawiwm i prosze o rade
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
- Lokalizacja: ziemia klodzka
- kilerek 23
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
- Lokalizacja: konin
wiecie co myśle że ta mała moc to może być przepływka ale szarpanie to niebardzo... powinieneś podjechać z tym na vag`a i wszystko sie powinno wyjaśnić taki koszt to około 50 zł ale będziesz wiedział co masz robić.... bo wątpie żeby ktoś pozwolil podmieniać części tak metodą prob ibłędów.... pozdrawiam!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
- Lokalizacja: ziemia klodzka
witam was powieccie mi czt dobrze kojaze to n75 jest to metalowa gruszka sterowana cisnieniem od ktorej odchodzi oret metalowy ktory otwiera za turbina na wylocie klapke czy to to?wczoraj zauwarzylem jak przeladuje czyli szarpnie na postoju dodajac gazu tak powyrzej 3100 obrotow tak fuka jak w benzynie zaplon zle ustawiony jak dostaniw wiecej obrotow to normalnie sie zachowuje dzieje sie to wszystko w okolicy 3 tysecy obrotow kurna czeski film najgorsze ze niemam w okolicy nikogo z vagiem
Tak wygłąda N75
http://moto.allegro.pl/item188650584__z ... urbo_.html
http://moto.allegro.pl/item188650584__z ... urbo_.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 23:24
- Lokalizacja: ziemia klodzka
ach tak ten element zostal wymieniony natychmiast stary byl juz zuzyty niewiem naczym polega ten problem wczoraj przejechalem 300 km nie okazywala zadnego przerywania tylko pozostawal brak mocy niestety brakuje jej tej werwy jaka miala na poczatku pozostaje mi szukac gdzies vaga coby mnie ktos podpiol pozdrawiam i z gory wam dziekuje