Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI AFN] PROBLEM Z SZRPANIEM

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

[80 B4 1.9TDI AFN] PROBLEM Z SZRPANIEM

Post autor: WOJTEK26 » 01 lut 2007, 08:36

WITAM MAM AUDI 80 TDI AFN 110KM PODCZAS JAZDY MIEDZY 1000 A 1600 SILNIK SZRPIE PO DODANIU GAZU USTAJE TEN OBJAW. Wymieniłem przepływomjierz i nic to nie dało. SPOTKAŁ SIE KTOŚ JUŻ Z CZYMŚ TAKIM :?: Prosze o podpowiedż
Ostatnio zmieniony 01 lut 2007, 10:20 przez WOJTEK26, łącznie zmieniany 1 raz.

tomek8448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 08 lut 2007, 20:23

Post autor: tomek8448 » 09 lut 2007, 17:51

a na biegu jalowym nie skacza obroty

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lut 2007, 08:21

Wszystko jest dobrze na biegu jałowym Pojawia sie szarpanie tylko w tym przedziale obrotów i jak lekko daje gazu. Jak popędze z 20 min ponad 130 np. na autostradzie to wszystko jest potem ok nic nie szrapie co to może być :?:

Awatar użytkownika
wiedzmin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 09 gru 2006, 12:51
Lokalizacja: Katowice lub Wawa

Post autor: wiedzmin » 10 lut 2007, 10:02

WOJTEK26 pisze:PODCZAS JAZDY MIEDZY 1000 A 1600 SILNIK SZRPIE
mowa tu o predkosci 100-160km/h czy o obrotach ??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lut 2007, 10:22

O obrotach silnika między 1100 a 1600 i najbardziej odczuwalne na pierwszych 3 biegach przy lakkim przyspieszaniu bo jak przycisne to idzie normalnie

Awatar użytkownika
wiedzmin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 09 gru 2006, 12:51
Lokalizacja: Katowice lub Wawa

Post autor: wiedzmin » 10 lut 2007, 11:20

pelna diagnostyka VAGiem była robiona ???

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lut 2007, 11:35

Problem że nie moge odczytc błędów z auta bo nie może sie połączyć z komputerem silnika

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 10 lut 2007, 18:11

miałem podobny problem w polonezie wystarczyło zmienić świece i był git :mrgreen:

Gorzal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 09 lut 2007, 18:22
Lokalizacja: Oława

Post autor: Gorzal » 10 lut 2007, 18:31

mialem tak w audi b3 1.6t okazało sie ze poduszka jedna była naderwana czy tma niedokrecona... ze jak jechałem na małych obrotach to mi tak szarpało.. wiec cigle deptałem gaz:P

Awatar użytkownika
cosmonaut
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: cosmonaut » 10 lut 2007, 18:45

wydajnosc pompy pewnie sprawdzales ? i przewody paliwowe - ja zaczalem od tego i pomoglo ...

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 lut 2007, 20:07

Auto ma depnięcie wiec dostaje odpowiednią dawkę paliwa a przewody są szczelne

maluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 24 sty 2007, 21:45

Post autor: maluch » 12 lut 2007, 18:45

mój znajomy miał identyczny problem przyczyną była zabrudzona pompa wtryskowa a dokładnie nastawnik . popytaj szpeców z forum napewno coś słyszeli o objawach nastawnika

d4ron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 08 lut 2007, 07:54
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: d4ron » 12 lut 2007, 22:14

Mam podobny problem...
Tzn szarpie jak (mam na ucho) za niskie obroty oraz za wysokie, bądź po prostu nie wrzucę płynnie biegu... trudno powiedzieć jakie mam dokładne obroty bo mam standardowego BIG BENA :mrgreen:

poprzedni właściciel powiedział że to kwestia poduszek.
na 28 lutego mam umówioną wizytę u mechanika żeby wymienił rozrząd to i to się wyjaśni :)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 lut 2007, 22:41

WOJTEK26 pisze:Problem że nie moge odczytc błędów z auta bo nie może sie połączyć z komputerem silnika
każdy silnik można podłączyć pod Kompa(VAG)...a takie gdybanie co to może być mija sie z celem :-|
p.s. nie Ty pierwszy jesteś po swapie(znajdź mądrego diagnostyka i podłączajcie sie bezpośrednio pod kompa...najlepiej wyprowadźcie kabel na przyszłość)..

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

[B4 1.9Tdi 1Z] problem z mocą silnika

Post autor: rczopik2 » 26 lut 2007, 15:12

[ B4 1Z 1.9 Tdi] Witam mam problem z mocą silnika. Silnik nie wchodzi powyżej 3000obr./min. v max.120-130km/h jest mulasty filtr pow. i paliwa wymieniłem i bez zmian
Ostatnio zmieniony 26 lut 2007, 16:26 przez rczopik2, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga