Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] problem z wtryskami->sterujący (pomocy)

ODPOWIEDZ
8bartez6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 lut 2010, 16:00
Lokalizacja: Poznań/WLKP

[1.9 TDI 1z] problem z wtryskami->sterujący (pomocy)

Post autor: 8bartez6 » 12 cze 2010, 19:53

Witam szanowne grono, zaczynam nowy temat, bo w szukajce nic nie ma na ten temat...
Mianowicie, pompa po regeneracji, wymienione mocowanie filtra paliwa i sam filtr oraz wężyki przelewowe na wtryskach(wszystko szczelne). Okazuje się, że silnik nadal przerywa(główny mój problem od lutego...). Znajomy zdiagnozował mi i powiedział, że na wykończeniu jest wtrysk sterujący. To teraz pytanie do tematu: czy warto wymieniać tylko sterujący czy wszystkie?? nakulane ma ponad 300 tysiecy. Panowie doradźcie mi co mam zrobić??oraz gdzie w Poznaniu i okolicach możnaby kupić wtryski. Chyba, że da się zregenerować te moje, tylko też gdzie w mojej okolicy??
Istnieje jeszcze możliwość kupna od kogoś polecanego z forum :-D
Liczę na pomoc, oraz jeśli temat nie podchodzi pod ten dział proszę o przeniesienie do właściwego :-)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 cze 2010, 20:21

fajnie by było od AFN ,AAT ,AEL (to p&p) w dobrym stanie dostać , lub końcówki wymienić na takowe ale to koszt znaczny w bosch lub taniej THM , a sterujący co z nim ciśnienie czy ogólnie zwalony
8bartez6 pisze:czy warto wymieniać tylko sterujący czy wszystkie?? nakulane ma ponad 300 tysiecy.
po tym przebiegu i drgawkach ja zalecał bym wszystkie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 cze 2010, 22:05

8bartez6 pisze:Znajomy zdiagnozował mi i powiedział, że na wykończeniu jest wtrysk sterujący.
Ano właśnie ,co z nim konkretnie sie dzieje .Czy cewka pada czy część mechaniczna ?.Mi wczoraj nagle zaczął przerywać silnik i okazało sie że po podmiance sterującego przeszło mu jak ręką odjął .Cewka jednak jest ok i ma prawidłową oporność.Dziś nie wytrzymałem rozebrałem go, z głową rzecz jasna żeby go nie rozregulować .Wyjąłem iglicę z końcówki ,w końcówkę strzykawka z benzyną i psik parę razy aż zaczęło ładnie lecieć z wszystkich otworków ,trochę podczyściłem co sie dało ,złożyłem dokładnie tak jak było ,założyłem i przynajmniej dziś było ok.Korekcje są dokładnie takie jak były więc na pewno niczego nie rozregulowałem ,szarpania jak na razie nie ma

ptaak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:45
Lokalizacja: Żary

Post autor: ptaak » 12 cze 2010, 22:50

8bartez6, a w jaki sposób kolega diagnozował auto? Podłączył VAGa czy jak?
Jeśli chciałbyś się upewnić czy to wtrysk sterujący pada tzn. jego część elektryczna to można odłączyć jego wtyczkę i wtedy silnik będzie pracował w trybie awaryjnym. Auto będzie słabsze ale powinno przestać szarpać. Ewentualnie może być jeszcze uszkodzony czujnik obrotów wału korbowego. Jeśli szarpanie będzie się pojawiało nadal to w takim razie to nie wtrysk sterujący ani nie czujnik obrotów wału. Jeśli chodzi o pozostałe wtryski to popieram Visiona - najlepiej zregenerować wtryski tzn wymienić końcówki (przy okazji na np. 0.216 ;-) ) ale będzie to trochę kosztowało - ok 1200zł.

8bartez6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 lut 2010, 16:00
Lokalizacja: Poznań/WLKP

Post autor: 8bartez6 » 20 cze 2010, 13:01

witam ponownie:D Koledzy na początek przepraszam że się nie odzywałem tak długo,ale dzisiaj włączyłem dopiero kompa 1 raz od tygodnia...
Mogę się pochwalić tym, że mój zetorek normalnie sobie pyrka bez szarpnięć...:D:D:D ale niestety mechanik nie chciał mi powiedzieć dokładnie co zostało zrobione. Wiadomo tylko że miał pompe na stole, a wtrysk sterujący pojechał do szpeca w Kostrzyniu->tam się okazało, że była jakaś wada mechaniczna wtrysku, i tyle w temacie, a dalej że to tajemnica...Wydałem na całość 450 zł, ale jest ok:D

[ Dodano: 2010-06-26, 20:15 ]
dupa dupa dupa... zaczyna szarpać przy wysokich prędkościach i obrotach silnika, rzędu 140 i więcej... proszę pomóżcie bo niedługo wystawię kartkę na sprzedaż i pozbędę się problemu... a szczerze nie chce... bo jest zbyt fajne auto żeby tak szybko sprzedawać...(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl