Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1Z Pierburg] Prośba o analizę logów

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 26 maja 2010, 23:11

przemik pisze:- czujnik temperatury jest szrotem - do wymiany - warto zmienic - zalezy od niego kąt wtrysku i w ogole wyznaczanie dawki paliwa...
czujnik temperatury paliwa znajduje się wewnątrz nastawnika i jego wymiana nie jest prostą sprawą, należałoby wymienić całą płytkę w nastawniku lub cały nastawnik

na początek sprawdź jeszcze kostkę od nastawnika pompy (okrągła, 8-pinowa, wewnątrz 7 przewodów), możliwe że gdzieś jakimś cudem wody naciekło i nie łączy, także najpierw wyczyść a później próbuj dalej jeżeli to nie pomoże, możesz też podmienić na chwilę ECU jak znasz kogoś z taką samą B4 to będziesz wiedział czy w sterowniku coś nie padło

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 27 maja 2010, 10:49

przemik pisze:Sciagnij sobie wersje 3.11 + witamina... dziala najlepiej.


Jak zarejestrujesz VAG .

Jak zarejestrować VAG-a 3,11 ?
Możecie mi na priv podesłać jakiegoś działającego linka do tej wersji?

Z góry dzięki.



Co do czujnika temp paliwa to sam się za to nie będę brac tylko gdzieś podjadę do jakiś cudaków od diesli.



EGR zaślapiony

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 maja 2010, 11:53

krzysiek_b pisze:Jak zarejestrować VAG-a 3,11 ?
A co ty tam chcesz rejestrować jak masz witaminę ? :mrgreen:
krzysiek_b pisze: Co do czujnika temp paliwa to sam się za to nie będę brac tylko gdzieś podjadę do jakiś cudaków od diesli.
Tylko pilnuj co ci robia bo przy zapłacie za usługę też mogą być cuda :mrgreen: jak to u cudaków bywa

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 27 maja 2010, 15:36

MUNIOR pisze:
krzysiek_b pisze:Jak zarejestrować VAG-a 3,11 ?
A co ty tam chcesz rejestrować jak masz witaminę ? :mrgreen:
krzysiek_b pisze: Co do czujnika temp paliwa to sam się za to nie będę brac tylko gdzieś podjadę do jakiś cudaków od diesli.
Tylko pilnuj co ci robia bo przy zapłacie za usługę też mogą być cuda :mrgreen: jak to u cudaków bywa



hehe :)

Auto kupiłem po rodzinie a 3 miesiące wcześniej robiony był nastawnik i dali roczną gwarancje więc niech teraz robią za free bo zapłacone było tak by wszystko było w najlepszym porządku.

jutro tam jade

[ Dodano: 2010-05-27, 15:50 ]
Ściągam wszystko co możliwe z opisem VAG + Crack itp ale...

wszędzie znajduje się tylko kaygen do któego muszę wpisać numer seryjny i wyskakuje mi klucz.

pytanie więc skąd mam wziąć serial i gdzie mam wpisać klucz.
Pomóżcie bo ciemny jestem :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 27 maja 2010, 16:54

kliknij About (obok Exit jak odpalisz program) i tam będzie jak wół napisany numer ;-) dalej wiesz co z nim zrobić <ok>

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 27 maja 2010, 21:57

ale jestem ciemny, że tego wcześniej nie widziałem :)
Aż sam się z siebie śmieje :)
Wielkie DZIĘKI :)


Więc logi basic settings dla grupy 000 wyglądają następująco:

Obrazek



Logi 007

Obrazek



Niestety choć gazuje nie chce mi się bardziej rozgrzać.


W dodatku w czasie robienia logów zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych.
Zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz- nadal mrugała.

Wyłączyłem ponownie i odczekałem chwilę. Odpaliłem ponownie i już nie mrugała.
Komputer tylko jeden i ten sam błąd: 550

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 maja 2010, 22:14

krzysiek_b pisze:Niestety choć gazuje nie chce mi się bardziej rozgrzać.
Jak to nie chce ?Nie ma potrzeby gazować ,jak ci termostat trzyma to na jałowym powinien dojść do ok .90stopni ale do logów wystarczy ok.80
krzysiek_b pisze:W dodatku w czasie robienia logów zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych.
Zgasiłem i odpaliłem jeszcze raz- nadal mrugała.
:mrgreen: I tak ma być ,migająca kontrolka informuje o podłączonym kabelku do kompa .Jak go odłaczysz po ponownym przekreceniu zapłonu przestanie mrugać <ok> Co do logów to masz prawdopodobnie uwalony czujnik temp.paliwa w pompie .Kąt wtrysku też kosmicznie za wczesny ;-) bo powinien być ok 50 a ty masz 195.Popuszczasz sruby i pompą dajesz od silnika i to dobre 1,5 mm ,powinien się po tym kąt wtrysku zbliżyć do ok 50
Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 22:24 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 4 razy.

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 27 maja 2010, 22:18

MUNIOR pisze:I tak ma być ,migająca kontrolka informuje o podłączonym kabelku do kompa .Jak go odłaczysz po ponownym przekreceniu zapłonu przestanie mrugać <ok>


Ilu to się człowiek może nowych rzeczy nauczyć :D

[ Dodano: 2010-05-27, 22:24 ]
MUNIOR pisze:Co do logów to masz prawdopodobnie uwalony czujnik temp.paliwa w pompie .Kąt wtrysku też kosmicznie za wczesny ;-) bo powinien być ok 50 a ty masz 195.Pompą dajesz od silnika i to dobre 1,5 mm

Mówimy o tym co pisaliście wcześniej?
Mówię o czujniku w nastawniku czy przypadkiem w pompie jest kolejny :) ?

[ Dodano: 2010-05-27, 22:26 ]
MUNIOR pisze:Popuszczasz sruby i pompą dajesz od silnika i to dobre 1,5 mm ,powinien się po tym kąt wtrysku zbliżyć do ok 50

Tutaj dam radę bo jest fotoporada na forum A4.
Zrobię to przy rozrządzie za tydzień-dwa

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 maja 2010, 22:32

krzysiek_b pisze:Mówimy o tym co pisaliście wcześniej?
Mówię o czujniku w nastawniku czy przypadkiem w pompie jest kolejny :) ?
W nastawniku a nastawnik to część pompy ;-)

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 27 maja 2010, 22:34

tylko do akurat wiem ale jak widzę, to piszecie osobno o nastawniku i osobno o pompie więc wolałem się upewnić :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 maja 2010, 01:03

z tym kątem wtrysku to jeszcze sprawdź czy rozrząd masz dobrze ustawiony bo u kumpla w A4 była przestawiona pompa o jeden ząbek (mechanik się spieszył i źle złożył) i miał kąt w gr. 000 wartość 255 i u Ciebie może być podobnie, z tym że miał ustawiony kąt na ok. 50 a u Ciebie może być np. ustawiony na 0 i przestawiona pompa o 1 ząbek i wtedy wyjdzie ok 200 więc możliwe że trzeba przestawić koło pompy o 1 ząbek przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i wtedy poprawnie ustawić kąt

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 28 maja 2010, 06:27

Dzięki za poradę ale przy rozrządzie pojade i będę z mechanikiem walczył.
Nie będe się sam z tym grzebał bo trochę do rozrządu w dieslu sie boje :)


W benzyniaku silnik rozkładam i składam w przerwie na kawe ale diesel jest dla mnie nowy :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 maja 2010, 09:49

krzysiek_b pisze:Nie będe się sam z tym grzebał bo trochę do rozrządu w dieslu sie boje :)


W benzyniaku silnik rozkładam i składam w przerwie na kawe ale diesel jest dla mnie nowy :)
Bać się nie ma czego jak robiłeś w benie bo zasada działania taka sama .Trzeba jedynie pamiętać żeby rolkę odpowiednio napiąc wg. znaków na niej

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 maja 2010, 10:34

ja do napinacza używałem takich szczypców ;-)
Obrazek

poza tym do sprawdzenia rozrządu nie trzeba zdejmować paska a jedynie górną osłonę, potem trzeba ustawić 0 na kole zamachowym (tak by rant w okienku na skrzyni pokrył się z kreską obok znaku 0 na kole), czasem jak ktoś wcześniej zmieniał rozrząd to mógł kapnąć farbę na kole pompy i obudowie silnika więc może być widać czy jest dobrze ale najpewniej będzie jak wejdą blokady przez otwory w kole pompy w obudowę silnika

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 28 maja 2010, 15:38

Dzięki Panowie :)

Probie wszystko jak mówicie i dam znać jakie rezultaty :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl