Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1z] prośba o analizę logów

ODPOWIEDZ

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 cze 2010, 23:55

Prócz tego że ci turbo trochę pużno wstaje ,bo przy ok.2200 obr. dopiero "dobija"do specyfikacji ECU ,to nic niepokojącego w logach nie widać ;-)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 cze 2010, 08:10

Wiadc ze chyba masz grzebniety ECU, turbinka wolno sie rozkreca zajrzyj do kata i cos zaczyna sie dziac na 4 cylindrze bo masz korekcje prawie na max dopuszczalnej.

tomweapon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:12
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: tomweapon » 12 cze 2010, 13:31

Te korekty strasznie się ''bujają''. Niedawno korekty były między 1,7-2 a na czwórce dochodziło do 2,2. Teraz zmieniły się sporo. Podejrzewam wtryski, ale narazie brak funduszy na 216tki :-) .
Kata trzeba będzie chyba usunąć. Dwa lata temu był czyszczony i może znowu się zamulił. A po czym widać że był grzebnięty?!

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 14 cze 2010, 11:48

Auto po czipsie... ladnie koksu dorzucone...

Zwracam uwage na padniety termostat...

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 cze 2010, 13:56

tomweapon pisze: A po czym widać że był grzebnięty?!
Widac to po dawkach paliwa oraz cisnieniu zadanym przez ECU.

tomweapon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:12
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: tomweapon » 14 cze 2010, 14:00

To już któryś z kolei termostat wahlera i na każdym są podobne temperatury także nie wiem co powiedzieć.
Czyli ktoś musiał grzebać. Nie dobrze :-(
czy ten nadmiar jest pokazany w logach dynam grupa 003 (wartości 847,9) ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 cze 2010, 14:05

Grupa 011 oraz 008

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 14 cze 2010, 17:58

Na temat tego termostatu wahler było wiele tylko oryginalny termostat nawet ten z allegro

tomweapon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:12
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: tomweapon » 14 cze 2010, 22:30

Panowie doradźcie czy warto teraz ładować się w wymianę wtrysków na 216tki skoro soft był zmieniony?
Martwią mnie duże korekty dawek i ich wahania a do końca nie wiem czy to wtryski.
Jak już dojdzie do ich wymiany to lepiej dorzucić trochę mocy w końcu koszty i tak będą podobne
Ogólnie z motorem nie ma problemu.
Pali od strzała, nie kopci, oleju łyknie koło 1 litra.
Jedyną wadą jest głośny świst turbiny (jak wsiądzie nowa osoba na pokład to się zaraz ogląda i pyta gdzie ta policja jedzie :-) )
Po zwaleniu wydechu przed katem i uruchomieniu auta tego dźwięku już nie ma.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 15 cze 2010, 11:22

Nic nie dokladaj jak auto jezdzi normalnie.
Turbo wyje bo pewnie ma juz swoj przelot i koksu dorzucone.
Katalizator jest ?

tomweapon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 29 mar 2008, 19:12
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: tomweapon » 15 cze 2010, 22:05

Katalizator nadal siedzi.
Planuję wyciąć chwasta :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 cze 2010, 09:19

tomweapon pisze:Planuję wyciąć chwasta :-)
Zakup sobie tłumik przelotowy ,wystarczy odkręcić kata i w jego miejsce zakładasz tłumik, pasuje p&p i nie trzeba nic spawać,kosztuje ok 55zł .Wymieniałem w obu moich autach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl