Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[TDI 1Z]Prośba o analize logów

ODPOWIEDZ
krzysiek400244
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:41

[TDI 1Z]Prośba o analize logów

Post autor: krzysiek400244 » 09 cze 2011, 17:08

http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48156.html 003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48157.html 010-011

Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 cze 2011, 19:03

zrób statycznie logi Basic Settings grup 000 i 001, te nie temu służą (po wymianie pompy) <ok>

ale problem masz jeszcze z przepływomierzem lub otwartym zaworem EGR, EGR zaślep całkowicie i zrób ponownie logi, zrób grupy 001, 003 i 011 i statyczne 003

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 09 cze 2011, 22:44

Przepływomierz umiera albo już umarł ;-)


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 cze 2011, 20:23

krzysiek400244 pisze:Jeszcze dynamiczne podeśle tylko lapsa podładuję.
Nie może to jechać bo jest ewidentne cięcie dawki przez ecu ,spowodowane zbyt małą masą zasysanego powietrza "widzianą" przez przepływke ,efekt muł ,turbina też trochę pużno przez to wstaje ,za mało spalin .Przyczyna ,padnięta przepływka ,albo nieszczelność między przepływką a dolotem ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 cze 2011, 21:00

a gdzie logi po zaślepieniu EGR :?:

widać to dziadostwo zamyka się jakieś 2s i to jeszcze nie do końca, zaślep jego blaszkami bo koszt żaden a potem najwyżej pomyśli się nad przepływką

krzysiek400244
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:41

Post autor: krzysiek400244 » 10 cze 2011, 21:00

Słuchajcie brakowało mi jednej sróbki na przepływomierzu dlatego może miałem takie przekłamane wyniki, jednak znalazłem taką śrubę wkręciłem i nie stety dalej to samo.
Jutro zgadam się z sąsiadem i znowu zrobię próbę z przemianką przepływki... przypuszczam też że wkład filtra może mam już do dupy bo jak odpaliłem bez filtra to jakby troszkę żwawiej reagował na gaz ale i tak od 2600 obr dużo lepiej wskazówka pędziła.

[ Dodano: 2011-06-10, 21:02 ]
to są logi właśnie po zaślepieniu :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 cze 2011, 21:06

wszystkie :?: jeśli tak to przepływka padnięta lub spora nieszczelność, skoro masz możliwość podmiany to podmień, ja miałem taką przepływkę co padła w niej elektronika i raz działało wszystko dobrze a raz nie i potem z dwóch padniętych złożyłem sobie jedną sprawną ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl