[B4 1z] Prośba o ocenę logów....
[B4 1z] Prośba o ocenę logów....
Witam,
Pod linkiem http://www.msi.pl/~mephisto/ wrzuciłem logi z mojej Audiczki Ostatnio zaczęła mi kopcić na czarno, trochę straciła mocy więc zrobiłem logi i okazało się, że ciśnienie słabe, dzisiaj zajrzałem i rzeczywiście wąż turbo -> IC pęknięty. Pytanie do Was jak pozostałe parametry, czy mam jakiś powód do zmartwienia? Dzięki z góry
--
Pozdr.
Pod linkiem http://www.msi.pl/~mephisto/ wrzuciłem logi z mojej Audiczki Ostatnio zaczęła mi kopcić na czarno, trochę straciła mocy więc zrobiłem logi i okazało się, że ciśnienie słabe, dzisiaj zajrzałem i rzeczywiście wąż turbo -> IC pęknięty. Pytanie do Was jak pozostałe parametry, czy mam jakiś powód do zmartwienia? Dzięki z góry
--
Pozdr.
AB4, słabo wszystko zauważyłeś :mrgreen:
Bubi89, masz dwie możliwości:
1. spora nieszczelność w dolocie (pęknięty wąż na drodze turbo-IC-kolektor, luźne opaski na wężach lub dziurawy EGR)
albo
2. uszkodzony wężyk między IC a ECU (często może być przetarty przy IC lub pod akumulatorem)
a czy to 1. czy 2. to z pomocą przyjdzie Ci jedynie manometr lub demontaż praktycznie całego dolotu i sprawdzenie czy któryś wąż nie ma dziury <ok>
w logach dyn. 011 masz wartość ok 1422mbar i jak na manometrze będzie ok 0.4bar to masz 1. a jak na manometrze będzie wtedy ok 1.1-1.2bara (lub więcej) to masz 2. <ok>
reszta wygląda ładnie (kąt wtrysku ok 55, dawka 12 czyli 2.4mg/R)
Bubi89, masz dwie możliwości:
1. spora nieszczelność w dolocie (pęknięty wąż na drodze turbo-IC-kolektor, luźne opaski na wężach lub dziurawy EGR)
albo
2. uszkodzony wężyk między IC a ECU (często może być przetarty przy IC lub pod akumulatorem)
a czy to 1. czy 2. to z pomocą przyjdzie Ci jedynie manometr lub demontaż praktycznie całego dolotu i sprawdzenie czy któryś wąż nie ma dziury <ok>
w logach dyn. 011 masz wartość ok 1422mbar i jak na manometrze będzie ok 0.4bar to masz 1. a jak na manometrze będzie wtedy ok 1.1-1.2bara (lub więcej) to masz 2. <ok>
reszta wygląda ładnie (kąt wtrysku ok 55, dawka 12 czyli 2.4mg/R)
Nie no tak jak wspomniałem, pękła mi rura turbo -> IC stąd te "niedociśnienie" Ale głownie chodziło mi czy poza doładowaniem jest coś jeszcze niepokojącegoUKI_XX pisze:AB4, słabo wszystko zauważyłeś :mrgreen:
Bubi89, masz dwie możliwości:
1. spora nieszczelność w dolocie (pęknięty wąż na drodze turbo-IC-kolektor, luźne opaski na wężach lub dziurawy EGR)
albo
2. uszkodzony wężyk między IC a ECU (często może być przetarty przy IC lub pod akumulatorem)
a czy to 1. czy 2. to z pomocą przyjdzie Ci jedynie manometr lub demontaż praktycznie całego dolotu i sprawdzenie czy któryś wąż nie ma dziury <ok>
w logach dyn. 011 masz wartość ok 1422mbar i jak na manometrze będzie ok 0.4bar to masz 1. a jak na manometrze będzie wtedy ok 1.1-1.2bara (lub więcej) to masz 2. <ok>
reszta wygląda ładnie (kąt wtrysku ok 55, dawka 12 czyli 2.4mg/R)
Na jałowych pracuje bez zastrzeżeńUKI_XX pisze:możesz mieć brudny lub lejący jeden wtryskiwacz (obstawiam sterujący) i dlatego są takie korekty, wartości są bardzo zbliżone ale jednak duże
a jak pracuje na jałowych :?: równo czy delikatnie przerywa :?: czasem też jak przegazujesz to też korekty mogą się pozmieniać
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Grupa 3 i 4
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_135850.html
grupa 8 i 11
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_135851.html
Auto łapie notlauf.
Auto na kompie 16 bitowym i sofcik od Kostrza
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_135850.html
grupa 8 i 11
http://vaglog.rtnet.pl/Dyzio_1984_135851.html
Auto łapie notlauf.
Auto na kompie 16 bitowym i sofcik od Kostrza
Masz pokaźne niedoładowanie (grupa 11). Moim zdaniem trzeba by zapiąć manometr i sprawdzić jakie ciśnienie faktycznie pompuje turbo. Możliwe są dwie wersje:
1. Pęknięty wężyk między IC a kompem - wtedy na manometrze będziesz miał ciśnienie ok. 1,3 bar lub
2. Nieszczelny dolot - wtedy na manometrze pokaże Ci ciśnienie ok. 0,5 bar.
1. Pęknięty wężyk między IC a kompem - wtedy na manometrze będziesz miał ciśnienie ok. 1,3 bar lub
2. Nieszczelny dolot - wtedy na manometrze pokaże Ci ciśnienie ok. 0,5 bar.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Skoro boost pokazuje Ci 1,2 bara to znaczy że masz dziurkę w wężyku między ickiem a kompem i dlatego sterownik nie widzi prawidłowo ciśnienia doładowania. W grupie 11 zadane ciśnienie masz max 2376,6 mbar (czyli ok. 1,3 - 1,4 bar bo trzeba odjąć ciśnienie atmosferyczne wynoszące ok. 1000 mbar) a MAP sensor widzi jedynie max 1499,4 mbar (czyli ok. 0,5 bar) i dlatego autko nie jeździ jak trzeba.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin