Pod linkiem http://www.msi.pl/~mephisto/ wrzuciłem logi z mojej Audiczki


--
Pozdr.
Nie no tak jak wspomniałem, pękła mi rura turbo -> IC stąd te "niedociśnienie"UKI_XX pisze:AB4, słabo wszystko zauważyłeś :mrgreen:
Bubi89, masz dwie możliwości:
1. spora nieszczelność w dolocie (pęknięty wąż na drodze turbo-IC-kolektor, luźne opaski na wężach lub dziurawy EGR)
albo
2. uszkodzony wężyk między IC a ECU (często może być przetarty przy IC lub pod akumulatorem)
a czy to 1. czy 2. to z pomocą przyjdzie Ci jedynie manometr lub demontaż praktycznie całego dolotu i sprawdzenie czy któryś wąż nie ma dziury <ok>
w logach dyn. 011 masz wartość ok 1422mbar i jak na manometrze będzie ok 0.4bar to masz 1. a jak na manometrze będzie wtedy ok 1.1-1.2bara (lub więcej) to masz 2. <ok>
reszta wygląda ładnie (kąt wtrysku ok 55, dawka 12 czyli 2.4mg/R)
Na jałowych pracuje bez zastrzeżeńUKI_XX pisze:możesz mieć brudny lub lejący jeden wtryskiwacz (obstawiam sterujący) i dlatego są takie korekty, wartości są bardzo zbliżone ale jednak duże
a jak pracuje na jałowych :?: równo czy delikatnie przerywa :?: czasem też jak przegazujesz to też korekty mogą się pozmieniać